karinsellen

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Karin Sellén - 22 december 2013 23:15

Hade en perfekt fredag med mina fina vänner! Först hade vi julavslutning i skolan sen efteråt drog jag, Frida, Malin å Olivia å käkade på jensen och vi hade julklappsbytte. Sen drog Frida hem och vi andra gick runt på stan och shoppade lite julklappar och sånt. Sen drog jag hem och på kvällen drog jag till pitchers med Olivia och Amanda sen drog jag vidare på pluto och träffa en massa fina vänner, träffade människor som jag inte har sett på jättelänge som till exempel jacob  och massa andra hallstamänniskor haha det var riktigt roligt att träffa dom, det var jävligt mycket folk ute i fredags också så det var roligt! Mitt jullov kunde inte ha börjat bättre! Däremot har jag inte gjort så mycket idag och igår men imorrn ska jag träna sen blir det bingolottos uppesittarkväll, ser faktiskt framemot det hihi! Juste om exakt en vecka är Tobias hemma också, läääängtaaar!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards