karinsellen

Alla inlägg under juni 2013

Av Karin Sellén - 23 juni 2013 22:43

I fredags var det midsommar å var hemma hos Elin å där åt vi god mat, körde 5-kamp, sjöng Singstar, dansa just dance å hade en riktigt bra kväll! Cyklade hem kl 4 å då var solen påväg upp å kunde knappt sova för det var så ljust å fåglarna kvittrade jävligt mycket!


Igår på dagen var det den sämsta dagen å allt var åt helvete pga en grej men kvällen å natten levererade. Var hemma hos Jennifer på fest å det var seriöst bland den roligaste festen på länge! Kom hem typ halv 5 å då var det också ljust ute såklart så har knappt sovit något på 2 nätter. Men sova är överskattat haha!


Kom nyss hem från att ha varit ute å glidit lite med några kompisar! På lustigkulla fick jag även gratis mat för mitt kort funka inte, gratis är gott. Gick även in i en stolpe å tappa en massa strips å direkt efter gick jag rätt in i Jennifer hahaha höll seriöst på att dö av skratt hahah! Haft ett toppen lov än så länge förutom en grej men men livet går vidare..


Slänger upp en massa bilder från helgen här:

Jag å Ida på midsommar!

Bild från 5-kampen

Elin och Anton körde just dance!

Fest hos Jennifer

Jag å min bror!

Anton å Graning ungefär 4 på natten haha tog seriöst nästan 30min å gå från typ volvo till jet hahahah!

En snygg bild från idag på mig å Sophie får avsluta det här inlägget hahaha!

Av Karin Sellén - 20 juni 2013 14:31

Hade en bra kväll igår med härliga människor! Vi spelade kubb vid gästhamnen, var ute å led lite å hängde lite på lidlparkeringen haha! Imorrn är det midsommar också, mina planer är att va hemma hos Elin med en massa andra människor, kommer nog bli en riktigt bra midsommar!


Lite suddig bild kanske haha!

Av Karin Sellén - 17 juni 2013 22:58

Lever livet så här på sommarlovet. Idag var jag med Ida ett tag sen drog vi å spelade kubb med en massa, tjejerna mot killarna å vi tjejerna levererade såklart, sen drog vi till Båtbryggan å där va med en jävla massa folk men det var riktigt roligt. Det som är tråkigt nu är att många har börjat sommarjobba så de måste åka hem tidigt! Men Imorrn ska jag iallafall träffa Ida igen å hoppas på fint väder för då blir det bad å sol! Får se vad som händer sen! :)


Älskar sommarkvällar med härligt folk!

Av Karin Sellén - 14 juni 2013 12:01

Jag å ida badade faktiskt i torsdags! Eller rättare sagt jag blev i slängd av Anton å Robin men det var faktiskt väldigt skönt i vattnet! Men vi var vid Båtbryggan typ hela dagen sen på kvällen följde jag med Robin å Anton till Kolbäck för att kolla tunboshowen, jag tycker lindbos var bättre! Igår övningskörde jag å jag körde mitt på E18 när det började spöregna fyfan såg ingenting! Aja det gick bra iallafall. Senare på kvällen hämtade Anton å Robin upp mig å då drog vi till Västerås för att kolla på fast and furious 6 på bio å där träffade vi på Mimmi å Jonna också. Får väl se vad som händer idag då, tidigare idag var jag iallafall på körlektion, de gick bra! :)

Slängde även i en flaskpost som jag skrev Antons nummer i hahaha hoppas någon hittar den, han vet inte ens om att vi gjorde det hahaha!

Av Karin Sellén - 12 juni 2013 01:16

Första gången på sommarlovet som jag kommer hem rätt så tidigt iallafall haha! Igår kväll ungefär kl 11 kom Anton, Mimmi å Robin å hämta mig å vi åkte runt lite med bilen å sen drog vi till donken, senare drog vi hem till Robin å kollade på film! Robin skjutsade hem mig ungefär kl 4 så blev ganska sent haha! Det jobbiga med att komma hem så sent är att det är ljust i hela rummet när man ska sova menmen..

Idag drog jag till båtbryggan med Ida å där träffade vi Anton å Robin, vi drog sen till gropen en sväng och till lustigkulla å Mimmi, Tessan å Bella kom sen också å kl halv 7 drog vi alla å kollade på 97:ornas cabare, jag tyckte faktiskt den var bra! Drog hem efter cabaren å nu ligger jag i sängen å ska kolla på oth!


Hoppas verkligen att det blir fint väder imorrn för då ska jag å Ida fan bada! :D

   


Av Karin Sellén - 10 juni 2013 22:22

Igår kväll efter att Tessan hade dragit senare på kvällen så drog jag hem till oliver med typ 10 andra å vi badade i hans pool å kollade på film, riktigt bra kväll var det!

Idag var jag med Tessan å Bella i stan å jag köpte bara 3 linnen. Senare på kvällen tänkte vi dra ut å fiska med våran båt men precis när vi skulle sätta oss i båten så började det spöregna å det regnade länge så vi gav upp å åkte hem istället, bättre lycka nästa gång!

Imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska göra men på kvällen ska jag iallafall spela innebnady med några kompisar, blir säkert riktigt roligt! :)

Av Karin Sellén - 9 juni 2013 20:53

Igår träffade jag saknade Tess! Vi spelade lite NHL sen gjorde vi finmiddag kyckling å pommes riktigt gott, sen drog vi ut å kollade på hallsta crusing å chillade lite i samhället å drack lite! Att de finns så många äckliga gamla gubbar som raggar på oss! Aja senare på kvällen drog vi en sväng till oliver för de hade poolparty så var där en stund å träffa lite folk, drog hem typ vid 1-halv 2 kanske! Idag var jag med Trssan också å vi har spelat NHL, fifa å kollat på bästa oth! Imorrn ska vi till tunapark å sen på kvällen ska vi nog ut med båten!

Det första Anton tänkte göra när vi kom var att putta i mig, men han lyckades inte som tur var haha! :*

Av Karin Sellén - 8 juni 2013 14:27

De första dagarna på det här lovet har varit såå jävla bra! I fredags var jag på båtbryggan hela dagen med en massa underbara människor. Å igår drog jag å Kristin till västerås å kollade på studenten, jag vill verkligen också ta studenten nu fyfan vad jag längtar! Sen på kvällen träffade jag Anton sen ungefär kl 12 så kvällen hämtade Jennifer, Mimmi å Robin upp oss så vi åkte runt lite i Jennifers å deras bil som de hade fixat eftersom Robin tog studenten idag, vi åkte runt å härjade lite haha sen drog vi en sväng till båtbryggan å träffade lite annat folk, sen drog vi hem till Jennifer å kollade på Mr bean haha, Jennifer skjutsade hem oss ungefär halv 4, det här var seriöst den bästa kvällen på länge! Om ett litet tag kommer Tessan också, ska bli så roooooligt att få träffa henne igen!

Ovido - Quiz & Flashcards