karinsellen

Alla inlägg under april 2011

Av Karin Sellén - 30 april 2011 14:12

Ikväll blir det en fira valborg med Tessan, Bella, Robin, Tove, Natha, Amanda, Evelina Dennis och Fredrik glömt någon?? aja det kommer bli grymt rooooligt :D

Av Karin Sellén - 30 april 2011 13:02

Dagen började med Teknink sen fortsatte vi med svenska natinoella muntligt sen hade vi musik och jag fick VG+ på mitt musikprov som vi hade innan lovet inge gladare :D Sen hade vi typ ingen ämnesfördjupning för Sören kom och pratade om Cabarén. Egentligen slutar vi tio i 2 men vi fick sluta tjugo över 1 istället :D

Sen åkte jag till stan och köpte en vit blus och ett vitt linne. Sen åkte jag hem till Tessan och hon åt medan jag ägde Robin i vändtia hela tia. Sen åkte vi hem till han och hämtade ett fiskespö så vi drog och fiskade runt skantzön. Vi alla gick ut på en liten small typ udde och sen Tessan ba: Ååh en bäver. Jag höll på att dö den var exakt 2meter bakom oss och vi kom ingen vart. Sen plötsligt så hoppade den i i vattnet och jag sprang ut ur skogen och Robin och Tessan fick hämta min cykel HAHHAHA :D Sen åkte vi hem till Emily och satt på hennes altan och spelade kort och hade mys med ljus och sånt :D<3

:)

Av Karin Sellén - 28 april 2011 20:18

Idag i skolan hade vi engelska sen Träslöjd och Walther är sköönast hahah sen gör han typ hela min grej sen säger skrev han på min sak att jag är bäst och det är ju sant hahahha :D Sen hade vi Matte och vi gjorde gamla natinoella prov sen hade vi no och vi fick reda på resultaten på nationella provet i fysik och jag trodde verkligen inte att jag skulle klara det men klarade faktiskt det precis inte lite glad! Sen hade vi svenska och jag hade natinoella muntlig redovisning igen fast gick inte så bra men ja hoppas på det bästa. Sen åkte jag hem och kollade på 2 big brother avsnitt som jag har missat sen kl 7 åkte jag till nibble och hade möte med laget :)


Här kommer 2bilder på mig, Michaela, Kristin, Bella och Linnea från när hade kommit hem från stan :) <3     Älskar er tjejer!<3

En bild på Kristin som jag tog i skolan idag :)<3

   

hahaha michaela och bella på donken :D

 

Av Karin Sellén - 27 april 2011 22:26

Andra dagen i skolan efter lovet då. Började med spanska fast hade ingen spanska eller vi hade bara glosförhör sen fick vi sluta inge skööönare! Sen hade vi gympa och jag och josse orientera vi var grymma hahah :) Sen hade vi matte sen no sen so. Sen efter skolan hade jag och josse muntligt nationella i engelska jag var jätte nervös innan för suger verkligen på engelska men är så jäkla glad att det är över och hoppas på ett G iallafall hahah ;) Sen åkte jag hem och så sen åkte jag till bussen och mötte upp Kristin, Michaela, Bella och Linnea och vi åkte till västerås för att gå på öppet hus på jensen fast vi hittade inte dit typ så Bella frågade 3personer vart det låg men alla sa helt olika typ eller var det vi som var lite loosta hahaha men vi hittade tillslut. Sen drog vi till donken och käkade sen köpte vi godis fast han i kassan var lite loost jag köpte 3små godispåsar han ba: 30kr  jag ba: nej 20 för det var 3 för 20kr han ba: på vaddå? jag ba: Alla påsar?? han ba började skratta och bella, michaela, kristin och linnea skrattade också fast fattade ingenting men ja hahah men det var tydligen inte 3 för 20kr fast det stog så ju :( Sen när vi skulle köpa bussbiljett bella ba: Asså ursäkta men jag har inte tagit de här chockladen jag har köpt dom på ica HAHAHAH :D Vi tog halv 9 bussen hem och tog några kort sen. Kommer väl upp nån bild imorrn :) <3

Av Karin Sellén - 26 april 2011 21:03

Nu börjar det gamla vanliga igen..

Idag i skolan så började det med nationella prov muntligt i svenska fast har redan gjort det så slapp göra det idag. Sen hade vi engelska redovisning för en tjej från florida var här och hälsade på och lyssnade på oss när vi redovisa hahah. Sen hade vi so och då kollade vi på en redovisning som magnus hade filmat som vi gjorde innan lovet och det var kul att kolla på det. Sen hade vi spanska och där gjorde vi inte så mkt sen hade vi no och där hade vi gamla matte nationella prov istället. Slutade kvart i 3 sen åkte jag hem och kl 6 så åkte jag till kantzowska och kollade på killarnas träning med Tessan :) Imorrn så ska jag ha muntligt nationella i engelska efter skolan och det kommer gå piss känns det som.. efter skolan så drar jag och några kompisar in till västerås och går på öppet hus på jensen :)


Här får ni två fula bilder på mig och Tess som vi tog med Robins mobil hahah :)

           

          
 

Av Karin Sellén - 25 april 2011 20:33

Här kommer lite bilder på mig som jag bjuder på som jag tog innan jag skulle åka och spela kubb. Det här påsklovet har verkligen varit så jävla underbart okej inte första dagen men de andra dagarna. Tack för ni har gjort mitt påsklov alla mina vänner ni är sååå bäääst! <3

Imorrn började skolan igen...

 


                     

Av Karin Sellén - 25 april 2011 20:27

Idag spelade vi kubb i det underbara vädret. Vi körde 4lag och Bella och Rosanna vann fast egentligen skulle jag och Tessan ha vunnit för vi försökte få ner kungen i hundra år men vi lyckades aldrig och sen fick dom ner den på en gång surt hahaha :( Men här kommer lite bilder som jag tog från Bella blogg iallafall :)


Emily och Mimmi dom kom såklart sist ;) Här är turungarna Bella och Rossi :)  Kungarna jag och Tessan :)    Tessan och Robin :) Dennis och Tove :) 

Av Karin Sellén - 25 april 2011 16:13

Bra jobbat jag glömde sätta alarm så jag vaknade halv 2 och kommer aldrig kunna somna ikväll hehe. Jag gick upp och duschade och satt mig i solen och solade ett tag i det underbara vädret. Ikväll så blir det kubb vid skantzöbadet med några kompisar :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards