karinsellen

Alla inlägg under augusti 2013

Av Karin Sellén - 30 augusti 2013 11:30

Ligger hemma å är sjuk å har tråkigt så tänkte svara på några såna här frågor om sommaren 2013! 



Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? ja 
Ångrar du det? nejdå
Badade du mycket? nja inte så mycket
Förlorade du någon vän? nej
Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? jadu.. typ Miss Decibel och Wake Me Up
Vad skiljer det här sommarlovet från förra? har varit mer hemma
Grillade du mycket i sommar? jadå
Åkte du vattenskidor? nej
Fick du någon ny kompis i sommar? ja
Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? hoppas fan det!
Har du druckit tills du spytt? hehe ja
Sårat någon? ja..
Träffat nya människor? ja
Tagit droger? nej
Gråtit?  ja
Skrattat tills du kissat på dig? nej
Tältat? nej
Varit vaken en hel natt? ja
Solat? ja
Badat? ja
Gjort dig riktigt illa? nej
 Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej
Läst en bok? tror inte det
Skickat fel sms med flit? nej
Suttit vid datan en hel natt? ja
Fått utegångsförbud? nej
Varit i slagsmål? nej
Sjungit högt på ett berg? nej
Tappat rösten? ja, när jag hade halsfluss
varit på en festival? bara cityfestivalen
Gått upp i vikt? borde ha gjort det efter allt onyttigt jag ätit fast nej
 Gått ner i vikt? ja, gick ner typ 5kg när jag inte kunde äta på nästan 2 veckor pga halsfluss.
Brännt dig? ja
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? ja 
Varit utomlands? nej
 Gjort ett bra köp? ja
 Tagit upp kontakten med en gammal vän? nej
 haft skadeglädje? ja
 Sovit under bar himmel? nej
 Vad kommer du sakna mest? Alla mysiga sommarkvällar å fester med vännerna å att kunna bada å sola
 Har du sommarjobbat? nej
 Har du svart ärligt på alla frågor? ja

Av Karin Sellén - 23 augusti 2013 15:23

Sist jag skrev ett inlägg var för en vecka sen. Har hunnit gått i skolan i en vecka och det har gått bra. Har även tränat innebandy både tisdag och onsdag och det är riktigt roligt att det är så mycket folk som är med på våra träningar, det var längesen vi var så många på en träning, så det är roligt! Den här veckan har jag träffat Tessan två dagar + på innebandyn, ska även träffa henne ikväll wihoo, får se vart vi tar vägen men ska kanske til kinan å käka å dricka lite å ha det mys eller kanske vi drar till västerås vi får se! Ligger just nu i sängen med våran nya skoldata, den verkar faktiskt riktigt bra och har även fått ett par bra JENSEN hörlurar också, ska bli så jävla skönt att slippa släpa med böcker fram och tillbaka hela tiden! Nu ska jag fortsätta att kolla runt på datorn lite, ha en bra fredag å ta det lungt!


Jag å Frida precis när vi har fått våran dator! :D

     

Av Karin Sellén - 16 augusti 2013 23:36

Hade tänkt att gå upp kl 07.30 i morse för att kolla på när Sofi Flinck kasta spjut i VM men var så trött efter kryssningen så orkade verkligen inte gå upp, somna om å vakna kl 09 å gick in på fb å då hade jätte många skrivit grattis sofi till finalplatsen, fan var grym du är tjejen! Såg nyss en dokumentär på 4an om Sofi, så jävla grym! Måste verkligen kolla på VM-finalen på söndag å hoppas hon kommer långt i finalen också! Iallafall så hämtade Frida mig och Olivia kl 11 å vi drog till erikslund å käkade sen kl 2 drog vi till skolan å slutade sen kl 4. Är faktiskt nöjd med schemat vi har fått, behöver inte ens alltid gå till skolan på onsdagar för har bara gymnasiearbete å de kan man göra hemma, fan va skönt!

Av Karin Sellén - 15 augusti 2013 22:21

Igår fick jag äntligen träffa Tessan som jag inte har träffat på hela sommaren. Vi var på kryssning på birka paradise, fyfan var roligt det var å vi har haft det riktigt bra! Mådde däremot riktigt illa dagen efter fast det gick över efter att jag fick i mig lite mat som tur va! Tack Tessan för en grymt rolig kryssning! Kunde inte få ett bättre avslut på lovet. Imorrn ska jag upp halv 8 för att kolla när Sofi Flinck tävlar i VM sen kl 11 kommer Frida å hämtar mig å då drar vi å Olivia å Malin till erikslund å äter sen drar vi till skolan kl 2 till 4, fyfan va fort lovet har gått!! Har inte varit det bästa lovet direkt men fick ett perfekt slut iallafall! 

 

Av Karin Sellén - 12 augusti 2013 22:47

Var en vecka sen jag skrev ett inlägg så tänkte att det var dags å skriva ett. Den här veckan har jag umgåtts med kompisar å även varit i Hällefors å fiska regnbåge två nätter, riktigt mysigt! Kul att få träffa mina vovar också som jag inte har träffat på länge. Imorrn ska jag till Västerås för att gå på Grown ups 2 med Frida, Olivia, Malin å kanske Alex! Jag bjuder Frida å Olivia som födelsedagspresent. Sen efteråt ska vi åka ut till björnön efter å släppa ut lanternor å ha det lite mysigt. Sen dagen efter på onsdag drar jag å Tessan på kryssning, wihooo längtar! Ska bli riktigt kul att träffa Tessan å att få åka på kryssning med henne, blir ett perfekt slut på lovet! :)

Av Karin Sellén - 5 augusti 2013 23:52

Igår var jag på sanda med Bella! Hon slutade inte förns kl 3 men vi åkte dit efteråt, det var riktigt skönt även fast vi åkte dit när alla andra åkte hem haha men det var skönt! Idag har jag legat å solat sen tog jag 7 bussen till västerås för att träffa T å vi drog tll hamnen å satt där hela kvällen tills jag tog 22.30 bussen hem, det var riktigt mysigt! På torsdag drar jag till hällefors å fiskar regnbåge, kommer hem på söndag, ska bli skönt att åka iväg med våran älskade husvagn!!


Slänger upp en bild på mig å Bella från när vi var i hällefors för 3år  haha! :)

 

Av Karin Sellén - 4 augusti 2013 01:20

Livet är fan jävligt komplicerat ibland..

Av Karin Sellén - 3 augusti 2013 15:35

Nu är jag äntligen frisk efter 2 veckor som var åt helvete! Ligger just nu i sängen å vill verkligen dra å bada men ingen verkar vilja.. Men hade iallafall en riktigt bra kväll igår! Var i Västerås för att fira Olivia å Frida å på senare på kvällen drog jag, Olivia å Amanda till Pluto! De flesta drog hem för de mådde inte så bra å de andra försvann haha! Men blev en lyckad kväll iallafall! Sov hemma hos Olivia med henne å Malin, Malin stackarn är inte 18 än! Blev ganska tidigt för vi drog hem halv 2 å då skulle Amanda börja jobba på donken haha så köpte mat av henne! Tack för kvällen allihopa! :)<3

Ovido - Quiz & Flashcards