karinsellen

Alla inlägg under mars 2011

Av Karin Sellén - 29 mars 2011 17:15

Tio dagar kvar!!!!

Av Karin Sellén - 29 mars 2011 16:58

Idag sov jag länge och det behövdes verkligen. Den här dagen har jag inte gjort så mycket men den här dagen behövdes verkligen för har haft mycket att göra på senaste tiden. Imorrn har jag spanskaprov och på torsdag har jag matteprov har knappt pluggat på något av det men det känns som om det inte är så svårt så jag hoppas att jag fixar det ändå.

Utanför mitt hus så ser jag massa höns och kaniner hoppar här utanför ser så underbart ut fast om solen sken så skulle jag nog gå ut och njuta lite av värmen och de fina hönsen och kaninerna och på sidan har vi några hundar också hihi :) Ikväll ska jag kolla på Sverige-Moldavien för det är EM-kval tror jag det är. Ha en fortsatt trevlig dag och njut av studiedagen för det ska jag göra fast kan hända att jag tar upp mapparna som ligger under sängen fast jag vill inte men kan bli ett måste.. :(

Av Karin Sellén - 28 mars 2011 22:42

Idag har det vart en vanlig dag i skolan med först spanska, matte, so sen hade vi gympa och hade flash mob det var jätte kul. Sen slutade vi kl 3 och jag satt vid datan sen halv 7 drog jag på träning och den slutade halv 9 sen åkte jag hem och kollade på Falun-AIK det var grymt spännande men Falun vann tillslut :)  Vi hade ju studiedag imorrn för glömmer bort det hela tiden för kollar på klockan hela tiden sen har jag tänkt ungefär 3ggr att jag måste föna mitt hår nu för vill somna med torrt hår men vi har ju somsagt studiedag men kommer säkert sluta med att jag lägger mig och sover och sätter på alarm på 6.45 för om 10min har jag säkert glömt att vi har studiedag hahah men nej jag ska vara uppe så länge jag orkar :D

Av Karin Sellén - 28 mars 2011 16:44

Här kommer några bilder som pappa skickade till mig som är från kryssningen som jag var på för en månad sen med släkten men jag kommer få mer bilder sen :)


  Nästan alla i pappas släkt :)   Farmor och Farfar och deras barn     Bara jag som är glad hehe nej men magnus kittlade mig precis :(   lite suddig ja vet.  det är pappa som pratar i telefon såklart hehe :)  Alla som var med på kryssningen :D

Kommer nog mer bilder sen :)



Av Karin Sellén - 27 mars 2011 18:38

Då var den sista seriematchen över. Vi mötte något örebrolag. Vi förlorade tyvärr med 5-4 fast vi ledde hela matchen och var mycket bättre men vi hade inte riktigt ork kvar på slutet för det var många borta så vi hade bara exakt 2kedjor och 2målvakter så det var tungt men vi kämpade oss igenom ändå fast det var inte så lätt eftersom vi fick 5utvisningar så vi spelade sammanlagt 10min boxplay av matchen fast ett tag hade vi 2utvisade så vi spela 3 mot 5 fast vi fixade det galant.Nu är det bara att tagga för örebrocupen som är om 2veckor. Tack för den här säsongen hallsta, det har varit en underbar säsong tillsammans med er och ja kanske var sista seriematchen tillsammans med er men hoppas inte det, ni är tamefan bäst ska ni vet! <3

Av Karin Sellén - 26 mars 2011 23:39

Idag åkte jag och mamma till stan och jag köpte 2converse och en skinnjacka eller ja mamma köpte för hon betalade fast det är ju såklart mina grejer hihi :) Sen ungefär halv 8 så åkte jag till Kristin och vi spelade wii sen var det ju Earth Hour så vi släckte alla lampor i huset och det var helt kolsvart i hela hallsta och vi busade och sånt med Anna det var kul och man kan ha lika kul med släckta lampor som med tända lampor hahah. Fast jag och Kristin glömde bort tiden så vi hade släckt ändå till kvart över 10 fast man skulle tända halv 10 hahah men vi är duktiga hihi :) Sen spelade vi ännu mer wii och sånt och hade mys. Älskar dej Khrispii!! :D<3 Nu ska jag kolla på en film på datan som jag laddade ner och hämta lite chips och dricka och moffa lite hihi. Imorrn har jag våran sista match också :(

 

Av Karin Sellén - 25 mars 2011 21:58

Har packat kassar idag. Det var roligt och träffa en massa roliga folk som man kände. När jag kom hem åt jag våfflor det var sviiin gott. Ikväll blir det väl att kolla på någon film eller nått. Ha en fortsatt trevlig fredag allihoppa! :D

Av Karin Sellén - 25 mars 2011 15:24

Nu ska jag dra till ica och packa kassar med laget. Vi ska stå från 16.00-19.00 så kom gärna förbi om ni har tid. Det är drygt att packa kassar och så men jag har ju roligt sällskap och sen på ica så träffar man ju alltid massa roliga människor som man känner :)

Ovido - Quiz & Flashcards