karinsellen

Alla inlägg under mars 2012

Av Karin Sellén - 31 mars 2012 19:51

Har varit i kungsör hela dagen för det var en liten mini cup där. Första matchen vinst med 4-0 och gjorde ett mål också sen blev det en sur förlust med 2-1 för när det var 6sek kvar så råkade jojjo nicka och då blev det straff och kungsör satte den så surt.. sen en annan till förlust med 2-1 sen en vinst mot mariefred med 8-1. Synd att vi inte gick hela vägen men tycker att vi gjorde en helt okej cup för att vara 9spelare och en ny målvakt, våran första kedja var borta också. Jag tyckte att mina kejda var riktigt bra idag faktiskt, det gick jättebra! Är helt slut efter 4matcher så ska väl lägga mig i sängen och kolla på tv och om en halvtimme är det earth hour också :)

Av Karin Sellén - 30 mars 2012 23:12

Jarrå brynäs det går bra nu! Vinst med 4-2 idag mot färjestad och det var exakt det jag tippade också!! Skönt att mitt alarm står på 08.10 första dagen på lovet.. men så går det när man ska på cup taggaaaaaaad!


Kallin efter segerduschen! :D

 

Av Karin Sellén - 30 mars 2012 18:14

kul start på lovet.. NOOOOT! Det enda jag har gjort är att ligga i sängen och kolla på tv. Får väl ta och tagga lite till cupen imorrn då!

Av Karin Sellén - 30 mars 2012 13:27

Idag började vi kl 9 och slutade 11.30 för det var amigosdagen och då körde vi några aktiviteter med klassen t.ex att man skulle ha ett ägg på skeden och skicka runt ägget i klassen, hoppa med sån där långt hoprep som jag faila på hahah, blåsa på en fjäder till andra sidan och några andra aktiviter. Vi var klara före så vi hade musik på och några från klassen dansade och sånt. sen var det marshmallows tävling två från varje klass skulle stoppa in så många marshmallows de kunde i munnen och de var Alex och Renée som gjorde det och Alex vann så han var i final mot de andra klasserna, det var så äckligt att kolla på finalen. Nu sitter jag här hos pappa. Ni får gärna höra av er om ni vill hitta på något fast kl 7 ska jag kolla på hockey men innan det tjingeling!!

JUSTE NU ÄR DET PÅSKLOOOOOV WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!


Förra påsklovet!

 

Av Karin Sellén - 29 mars 2012 21:53

Skön skoldag, slutade 12.25 På bussen träffade jag josse och det känns som det var evigheter sen jag såg henne sist, saknar henne enormt! Senare när jag kom hem så kollade jag på tv och då var det never say never på tv. Jag har alltid tänkt att jag ska kolla på den men glömt bort det. Jag missade tyvärr de första 20min men filmen var riktigt bra tycker jag, den är värd att se, man fick en helt annan uppfattning om justin bieber och justin bieber var hur söt som helst när han var liten. Sen har jag nyss kollat på örebro-djurgården djurgården vann med 4-2.


justin bieber som liten hahah :)

Av Karin Sellén - 28 mars 2012 23:20

Brynäs mot Färjestad 4-2

Milan mot Barcelona 0-0

Så dum som jag var så började jag kolla på Skellefteå-AIK också och det står 4-4 och det har varit 2 perioder förlängning som de inte har blivit något mål alls och nu sitter jag och väntar på att 6:e perioden ska börja, när man har börjat kolla så måste man se hur det slutar också hahah.. hoppas det blir mål snart så jag kan få lägga mig :) 

Av Karin Sellén - 28 mars 2012 17:04

15 saker ni kanske inte visste om mig!


1. jag är nästan beroende av sötsaker

2. jag saknar faktiskt lindboskolan

3. jag använder mascara varje dag för annars ser mina ögon så trötta ut

4. jag har nästan aldrig gått ut och gått med mina hundar

5. jag har klappat en levande krokodil i afrika.

6. jag älskar att kolla på sport (det kanske ni har märkt)

7. jag saknar gamla tiden när min familj åkte runt lite överallt i sverige med husvagnen och kvällarna när vi alltid satt i förtältet och spelade gitarr, sjöng och hade det roligt.

8. när jag var mindre var jag nästan bara med äldre.

9. jag sitter vid datorn för ofta

10. innan vi köpte hundarna så åkte vi utomlands flera gånger varje år.

11. när jag var mindre var vi och badade på valmobadet varje fredag men av någon konstig anledning så slutade vi med det när min bror bröt benet.

12. när jag åker fram och tillbaka från mamma och pappa bär jag med mig 4väskor ( en med kläder i, en med datorn i, en med skolböckerna i, en med träninggrejerna i) och en innebandyklubba.

13. jag har höns

14. jag plattar håret varje dag

15. Kanske ska fortsätta med att skriva några såna här inlägg lite då och då

Av Karin Sellén - 28 mars 2012 15:01

Inge man längtar till sommaren!

 

Ovido - Quiz & Flashcards