karinsellen

Alla inlägg under december 2012

Av Karin Sellén - 30 december 2012 18:39

Inge sömn för mig inatt inte.. Hade inte ens somnat när väckarklockan ringde på 05.20 så det var bara att gå upp och fixa allting tills pappa kom och hämta mig! Hade en riktigt rolig och härlig dag i Romme med ett gäng sköna människor! Från början var jag osäker på om jag skulle följa med eller inte, men ångrar inte en sekund att jag följde med det var grymt roligt! Imorrn är det nyår, ska hem till oliver å fira lite med några kompisar, blir nog roligt! Fast har inte bestämt vad jag ska ha på mig imorrn, känns bra!

Av Karin Sellén - 29 december 2012 21:40

Det var en riktigt bra hockeymatch igår även fast VIK tyvärr förlora på straffar över Djurgården. Fast hatar de idioter som är på hockeymatcher bara för att vara ute efter slagsmål, det vart slagsmål mellan en massa VIKsupportrar och djurgårdssupportrar i periodspausen vid toaletterna typ, det var kaos då! http://vlt.se/sport/ishockey/1.1930227-vik-far-tuff-kritik-for-bristande-sakerhet

Men det var en bra match iallafall! 


Idag var vi bjudna hem till pappa för lite julmat och vi spelade även ett roligt julklappsspel och hade det mysigt. Det var riktigt trevligt faktiskt! Just nu håller jag på att fixa lite grejer för imorrn bär det av till Romme med Frida, Johan, Kevin, Michelle, Emil och Erik. Det är bara jag som åker bräda så det här kan sluta hur som helst! Pappa kommer och hämtar mig kl 06.30 sen åker jag till ramnäs. Kommer nog inte bli mycket sömn för mig inatt eftersom jag redan har vänt på dygnet men aja får se hur det går..

 

Av Karin Sellén - 28 december 2012 14:43

Sitter just nu och kollar på JVM. Igår kväll hade jag en rolig kväll i virsbo med Frida, Johan, Emil, Kevin, Michelle och Erik. Får väl se om jag följer med dom till Romme på söndag. Ikväll ska jag, pappa och Janne dra å kolla på VIK-Djurgården, det blir nog en riktigt rolig match :)

Av Karin Sellén - 27 december 2012 14:25

Öppnade resten av mina julklappar nyss och där fick jag ännu mer godis, ännu mer pengar, sportbh, armband och en trisslott. Är nöjd med allting, hade inte önskat mig någonting och även så fick jag ett stort lass med julklappar. Tack alla!


Tro det eller ej men ikväll ska jag och Frida till VIRSBO (av alla ställen) för att träffa lite människor, det bilr nog jätteroligt! :)

 

Av Karin Sellén - 26 december 2012 22:00

För er som inte vet så färgade jag mitt hår ännu blondare i söndags. Här är resutatet. Som ni ser så är den åt vänster hur jag ser ut nu och den åt höger är hur jag såg ut innan!

Av Karin Sellén - 26 december 2012 20:32

Idag firade vi jul hemma hos min moster med mammas släkt. Alltid roligt att träffa släkten. Ni som undrar vad jag har fått i julklapp så har jag fått:


En jacka

Duntäcke och dunkudde

iPhone smycke

Halsband

Örhängen

Hörlurar

Handduk

En näccesär med en massa smink i

Silverschampo och silverbalsam

Godis

Körskoleböcker och några körskolelektioner

Parfym

Vantar

2st bodylotion

Pengar 


Det är vad jag kommer ihåg nu iallafall. Får mer presenter ikväll eller någon dag snart för finns mer julklappar under granen men ska öppna dom tillsammans med min bror! Imorrn kväll så ska jag iallafall till ramnäs på en spelkväll, det ska nog bli riktigt roligt!

Av Karin Sellén - 25 december 2012 21:42

Har haft en riktigt mysig och rolig jul i Avesta med Hasses släkt. Sov även kvar där i natt. Idag kl 2 drog jag å mamma till Avesta ishall å kollade på Avesta BK mot hemvändarna, Nicklas lidström var med, så jävla coolt att han spela speciellt nu när han precis ht lagt av med karriären. Han gjorde även två mål. Fast vi kollade tyvärr bara på första och andra perioden. Men vi såg sen att hemvändarna vann med 10-8

Av Karin Sellén - 25 december 2012 21:35

I lördags var det bingolottos uppesittarkväll hemma hos Bella med henne, Tessan, Mimmi, Rosanna och Evelina, det var riktigt roligt och mysigt! Bella och Evelina vann iallafall en nyårslott annars vann tyvärr ingen annan. Men det var en grymt mysig kväll med fina vänner! <3

Ovido - Quiz & Flashcards