karinsellen

Alla inlägg under juni 2011

Av Karin Sellén - 30 juni 2011 23:27

Imorrn blir det cityfestivalen med mina brudar! :D <3

    

Gabriella Lanström  Josefin Zakrisson     Kristin Johannesson    Karin Kingen Sellén

Av Karin Sellén - 30 juni 2011 20:47

Idag har jag inte gjort så mycket, har bara tagit det lungt och sånt. Fast var nyss ute och sprang 4km känndes rätt så bra faktiskt. Om det inte händer någon speciellt ikväll så blir det nog att kolla på lite film :)

Av Karin Sellén - 30 juni 2011 12:28

Igår så var jag med josse K och mimmi. Vi drog till lustigkulla och käkade lite. Sen drog vi till båtbryggan och träffade en massa men vi följde med dom till forsen och var där och självklart så ramlade jag i där med kläder på hehe. Det var rätt så läskigt där. Men vi drog tillbaka till båtbryggan och badade där det är så skönt i vattnet nu. Sen drog jag hem och åt sen så mötte jag Kristin och vi drog till båtbryggan och träffade några som firade Johanna B. Sen följde vi med Mimmi hem för hon är så duktig och lyckas få punka. Sen cyklade jag och Kristin till statoil och köpte godis. Sen cyklade vi runt lite. Sen skulle Kristin hem så jag cyklade till Hammar. Vet inte vad jag ska hitta på idag men det löser nog sig för imorrn blir det iallafall cityfestivalen med mina brudar! :D <3


         

Av Karin Sellén - 28 juni 2011 22:59

Idag har jag varit med Kristin. Det var jättevarmt ute så vi cyklade till ica och köpte en twister sen drog vi till Tobbe och hämtade cabaré skivor så vi drog hem till Kristin och kollade på hela våran cabare, magic of rock! Sen drog jag hem och åt sen drog vi till trollebo och spelade fotboll med några eller jag spelade inte jag satt och pratade och hade kul med några härliga vänner. Har precis kommit hem. Ska kolla på film nu ha det bra höööörs :D


 

Av Karin Sellén - 28 juni 2011 02:30

Har precis kollat på den här filmen What a girl wants, den är verkligen värd att se. Nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng godnatt allihopa :D

Av Karin Sellén - 27 juni 2011 23:20

Igår så cyklade jag och mötte Kristin sen så cyklade vi och mötte Bella och Josse sen cyklade vi till milano och käkade. Sen så drog vi till beatrice och var där och spelade settlers och hade det mysigt, Idag drog ju Beatrice till uskavi som jag var i i torsdag-lördags och hon kommer vara borta i 2 veckor tror ja så du får ha det så jättebra vännen! <3 Senare så drog josse hem för hon skulle jobba idag så jag och kristin åkte hem och packade sen cyklade vi till Bella och sov där. På kvällen spelade vi sant eller falsk, kort, wii och hade det mysigt sen sent på kvällen så satt vi på titanic och kollade på den och sen la vi oss halv 6 på morgonen hahaha. Vi vaknade halv 2 så vi gjorde strips sen gick vi ut och åt och spelade kort ute i det underbara vädret. Sen cyklade jag och Kristin hem. Sen drog ja och Bella till blåabron och badade det är faktiskt riktigt skönt och bada där nu inge kallt alls. Sen var vi där ett tag sen mötte vi Kristin vid lustigkulla och käkade mjukglass sen drog vi till båtbryggan och träffade några sen så badade jag och bella. Kom hem för ett tag sen. Det har varit grymt roliga dagar både igår och idag.. älskar er mina underbara vänner! <3


  Mys med mina tjejer hos beatrice :D <3 Kl 05.30 på morgonen och solen var redan uppe och vi gick o la oss då :)    Kristin och Bella när vi spelade kort :) nu kommer en massa fula bilder som jag och bella bjuder på hahahaha :D                   HAHAHAHA   Båtbryggan nu :)   bjuder på den hahah :P Den här bilden på mig och bella får avsluta dagen. Tack för dagen Kristin och Bella :D <3 

Av Karin Sellén - 27 juni 2011 23:18

Blev inge Kristin nu på kvällen men ska vara med henne imorrn istället eller vi ska iallafall kanske till Tobbe och hämta cabaréskivorna och sedan lite senare ska vi väl kolla på hela cabarén, grymt roligt det kommer bli och se allt :D <3

Av Karin Sellén - 27 juni 2011 22:12

Har haft fullt upp skriver mer om igår och idag senare. Ska kanske ut med Kristin och hitta på något nu. Men vi bjuder på ett videoklipp från idag så länge.

Synd Bella jag är för bra :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards