karinsellen

Alla inlägg under november 2012

Av Karin Sellén - 26 november 2012 01:42

Klockan är 01.40 och jag kan inte sova! Idag tog jag en riktigt lång sovmorgon, sen drog jag ut å övningskörde med mamma, det gick riktigt bra. Sen drog jag å solade en sväng också. Sen som kvällsmat blev det tacos. Sen kollade jag på solsidan och sen på vem kan slå Filip och Fredrik, bästa Henke Larsson var ju med! Sen har jag läst lite i boken varför gråter inte Emma? Har faktiskt inte så många sidor kvar av boken, imorrn i skolan ska jag fortsätta skriva lite på min uppsats om arbogamorden på 10sidor. Nej nu måste jag faktiskt sova, fast börjar inte förns 12.35 imorrn så det är iallafall skönt, godnatt allihopa!!

Av Karin Sellén - 24 november 2012 14:19

I skolan håller jag på å skriver en uppsats som ska vara på 10sidor. Jag har valt att skriva om arbogamorden. Igår så var jag på biblioteket och lånade boken "varför gråter inte Emma?". Jag vet ju hur allt har hänt å sånt nu och jag har bara läst några sidor av boken och är redan fast i den. Jag läser typ aldrig böcker men de kan vara en av de bästa böckerna jag har läst, fast jag är bara i början av boken. Hela händelsen om arbogamorden är verkligen hemsk. Jag kollade på en dokumentär om de och jag höll på att börja gråta. Hur fan kan det finnas så hemska människor som Christine Schürrer? Hur kan hon mörda två oskyldiga söta barn som Max och Saga? Hemskt..

Av Karin Sellén - 22 november 2012 21:57

Har inte bloggat sen i söndags, har inte orkat. I tisdags var jag å pappa på VIK-Leksand det var en sjukt grym och spännande match och det var typ fullsatt i arenan men VIK förlora tyvärr på straffar, surt och orättvist men sånt är livet! Idag efter skolan träffade jag bästa josse, vi gick runt å shoppade lite å fikade, riktigt mysigt, saknar den tjejen alltid så mycket! Imorrn slutar jag halv 1 sen kl 7 ska jag kolla på Rönnby-Falun också! :)


En bild från i somras på mig och josse, ge mig värme nuuu!!

Av Karin Sellén - 18 november 2012 19:06

Igår var jag å pappa på hockey. VIK-Karlskoga, vik vann med 5-1 mot dem å Karlskoga ligger faktiskt tvåa i serien och VIK trea. Backlund och Berglund och de från NHL leker bara, det ser så lätt ut när de kör så grymt roligt att kolla på. På tisdag har de match mot Leksand så ska nog kolla på den också. På kvällen kollade jag på så mycket bättre sen på sommaren med Göran. Har varit själv hemma hela helgen för mamma har varit i Sälen så det har varit riktigt skönt. Idag har jag bara tagit det lungt å kollat på några paradise hotel Norge avsnitt. Det är tidig vecka den här så jag börjar kl 8 hela kvällen, kill me...

Av Karin Sellén - 16 november 2012 23:50

Det har faktiskt varit en riktigt skön och rolig dag i Stockholm med klassen. Vi var först på vasamuseet och kollade lite, det var faktiskt roligt å coolt att kolla på skeppet å en massa döda kroppar och sånt. Sen drog jag å några från klassen å käkade på Donken. Sen gick vi runt på stan ett litet tag, jag fick med mig ett par jeans från Zara också. Sen var vi på riksdagen också. Innan man fick gå in så var det värsta säkerthetskontrollen med en massa vakter och sånt, det var lite läskigt faktiskt haha! Vi gick runt å kollade lite runt i riksdagen sen kollade vi lite på en debatt som pågick också. Sen så såg vi en gubbe och Amanda skulle vara trevlig å hälsa på honom, jag kände igenom honom lite och det visade sig vara Lars Ohly haha! Men dagen har varit riktigt skön förutom att jag har ont i fötterna nu. Vi åkte hem med tåget 15.37 Har nyss kollat på xfactor, tur att inte Isak åkte för han är bäst! Imorrn ska jag höra med pappa vad han ska göra annars tvingar jag med honom på hockey! :)

Av Karin Sellén - 15 november 2012 18:53

Skönaste veckan på länge, förutom höstlovet då! Igår hade vi ingen idrott så hade bara geografi för på matten hade jag Utvecklingssamtal! Sen istället för psykologin och coachtiden så gick hela våran klass hem till Dagmar och hon bjöd på gofika haha, hon bodde på 10de våningen och hon hade det faktiskt jättefint!! Sen på kvällen hade jag match och vi förlora såklart haha, det är lite kaos i vårat lag just nu hehe! Och det är stor skillnad på div 3 och 2 faktiskt! Idag hade vi 3 sköna lektioner och imorrn drar våran klass till Stockholm wihoo!!


Bella, Hillius och Terre med våra nya matchställ! 

Av Karin Sellén - 13 november 2012 22:29

Idag var jag som sagt ledig! Tog en riktigt lång sovmorgon, gick upp kl 1 haha kommer aldrig kunna somna ikväll! Jag har chillat lite idag senare så pluggade jag en massa! Min lediga dag har mest bestått av att ha tagit det lungt och skönt! Har kollat på några avsnitt av ph också och dagens avsnitt av portkod 1321. Eftersom jag inte kommer kunna somna så ska jag nog kolla på något avsnitt av oth innan läggdag också! Imorrn kl två har jag utvecklingssamtal också sen på kvällen är det match som gäller!

Av Karin Sellén - 12 november 2012 23:15

Idag så var det en riktigt skön dag. Vi var vid lögarängsbadet. vi satt mest i barnpoolen å chillade lite för den var varm. Vi började kl 9 och skulle ha slutat kl 11 fast vi fick sluta tidigare så det var skönt! När jag kom hem la jag mig i sängen å sov två timmar haha! Sen på kvällen var det träning, riktigt rolig och bra träning faktiskt! Imorrn är jag ledig så det ska bli skönt, ska verkligen sova ut imorrn! Idag skulle min mormor ha fyllt år så grattis världens finaste ängel!

Ovido - Quiz & Flashcards