karinsellen

Alla inlägg under februari 2012

Av Karin Sellén - 29 februari 2012 20:25

Blev en tidig morgon för oss. Bussen gick från västerås halv 8. Det var en riktigt underbar och grym dag i romme med Tessan, Bella, Evelina och Simon. Det var riktigt fint väder fast det vart nästan för varmt men klaga kan man inte göra iallafall! Alla åkte snowboard så det var grymt kul. Åkte ankalift 2ggr och failade båda, första gången så åkte min bräda åt sidan så jag ramlade ner från ett stup hahhahah sen vågade jag inte åka själv mer så då åkte jag med Bella och när vi nästan var framme så åkte vi på varandra och ramlade och liften satt fast så vi for över några pinnar till andra sidan och sen låg vi där och asgarvade sen fick Bella en annan ankalift från andra sidan i huvudet hahahahahhahah fyfan, fatta hur fult det lär ha sett ut hahahaha, Men Tack för dagen brudar och Simon hahah ;) <3

 

Av Karin Sellén - 28 februari 2012 22:51

Alarmet på 05.40 imorrn cheeeck! Kommer inte skriva nå mer förns imorrn kväll, så ha det bra allihopa för det kommer jag ha hejdåååå! :D

 

Av Karin Sellén - 28 februari 2012 17:33

Roligt att man börjar bli sjuk igen.. nej inget hindrar mig för att åka till romme iallafall!

Av Karin Sellén - 28 februari 2012 14:12

Idag ska jag packa och fixa lite tills imorgon dagen för ska ju till romme med Tessan, Bella, Simon och Evelina. Bussen går från västerås 07.30 och man ska vara där innan så fatta hur tidigt jag måste gå upp.. men det är det värt. Idag vaknade jag typ 1 så lycka till att jag kommer somna i natt bara hahah :)

Tja Tess!!

    


Av Karin Sellén - 27 februari 2012 22:47

Har varit i nibble och kollat på innebandy, b-laget förlorade tyvärr mot serieledarna tillberga. Får se vad som händer imorrn för på onsdag blir det att åka bräda hela dagen iallafall wihoooooo!

Din utstrålning bländar mig!

 

Av Karin Sellén - 27 februari 2012 16:07

Idag har jag varit på erikslund med mamma. Jag köpte ett par nya converse och ett par solglasögon. Halv sju drar jag till nibble och kollar på b-lagets match :)

    


Av Karin Sellén - 27 februari 2012 01:43

Har precis kollat klart på filmen john must die, den var faktiskt bra. Men ska väl gå och lägga mig nu så godnatt världen!!

Av Karin Sellén - 26 februari 2012 22:58

Idag har jag inte gjort någonting. Sov 3timmar mitt på dagen idag för orkade inte sitta vid datan eller någonting för har haft riktigt ont i huvudet, hade ont i huvudet redan i fredags och det har bara blivit värre. Kollade nyss på BB också. Imorrn drar jag och kollar när B-laget har match mot tillberga innan de kanske jag drar till erikslund och shoppar lite om jag orkar :)

Ovido - Quiz & Flashcards