karinsellen

Alla inlägg under maj 2013

Av Karin Sellén - 26 maj 2013 15:31

Har inte bloggat på två veckor så slänger in ett inlägg nu. Det är bara 10 dagar kvar till sommarlov wihoo! Igår var det drakbåtsfestivalen i hallsta så var där med mimmi, Jonna, josse å Max, vi har verkligen tur med vädret! Träffade även de vet du som spelade på kvällen sen. Sen kl 6 drog vi hem till Sophie för förfest sen skulle vi till brukshotellet men blev inte så lyckat haha! Alla kom in utom jag å josse så jag, josse å Max var utanför å träffade lite folk å försökte komma in på olika sätt. Det värsta var ju att typ alla 97or lyckades ta sig in fast inte vi som har en månad kvar.. Så jävla surt.. Men vi drog hem typ 12 för vi kände att det ändå var för sent för att lyckas ta sig in då haha! Men nästa år då jävlar får vi komma in men då kommer det väl vara tråkiga artister.. Menmen ser väl framemot nästa år då haha..

Av Karin Sellén - 12 maj 2013 22:15

Igår var jag på 18-års fest för att fira Michaela, Hanna å Ida! Det var en bra kväll. Finns inge bättre än att släppa alla tankar å bara dansa hela kvällen lång och lära känna en massa nya fina människor!


Jag och Trissan! <3

Av Karin Sellén - 10 maj 2013 23:51

I onsdas träffade jag Tessan, man blir lika glad varje gång man träffar henne. Vi körde NHL, gick runt skantzsjön å kollade på hockey VM på kvällen. Igår kom josse hit också å Bella kom förbi en sväng också och Michaela Kristin, riktigt roligt att träffa en massa fina vänner som man inte har träffat på länge! Idag var jag på Båtbryggan å solade lite med Mimmi å Jonna också, härligt väder!! Imorrn ska jag på 18-års fest å fira 3 st kompisar som blir 18, det blir nog en kanon kväll! :)


Jag å fina josse! :)

Av Karin Sellén - 6 maj 2013 19:42

Var en väldigt skön skoldag idag. Efter skolan drog jag till konserthuset å käkade kyckling å klyftpotatis sen gick jag en runda på stan själv, hittade 2 linnen och ett par jeans. Har nyss varit vid motionscentrum å sprungit med mamma, riktigt skönt var det i det underbara vädret. Nu väntar jag på att hockeyn ska dra igång som börjar kl 8! :)


Här är Hockey VM-låten 2013, den spelades överallt vid globen! :)

Av Karin Sellén - 5 maj 2013 19:13

Igår var jag i Globen å kollade på hockey VM Sverige-Tjeckien med pappa! Sverige vann med 2-1! Vi sov på ett jättefint hotell också, och vi hade det bra! Det var en riktig härlig stämning i och utanför Globen! :)

Av Karin Sellén - 1 maj 2013 14:09

Hade en riktigt lyckad Valborg igår! Börja med att jag drog en kort sväng till brasan med mamma sen drog jag vidare på fest hemma hos Chrille sen typ kl 1 tog jag med typ 10 pers å drog på fest hos samppa, haha vi var på kära pinmogatan, fina minnen från den gatan alltså haha! Jag å min bror gick hem tillsammans typ 4.00-4.30, det blev ganska sent men hade en riktigt bra kväll!


Maja, Patrik och jag!

Ovido - Quiz & Flashcards