karinsellen

Alla inlägg under maj 2011

Av Karin Sellén - 31 maj 2011 22:02

Idag började vi halv 9 med cabarén kommer nog blir bra i slutändan. Slutade kl 3 då drog jag till ica och köpte fanta exotic sen cyklade jag hem och la mig på altan och solade lite sen åkte jag och mötte Kristin och vi cyklade till båtbryggan och träffade en massa och några badade till och med, ville också bada men hade inte badkläder men det för sjukt varmt ute. Sen cyklade jag och Kristin till ica och köpte Fanta och Cola, har druckit 2 fantor idag jag som aldrig dricker fanta hahah :) Sen satt vi oss utanför ica och sen träffade vi Hemen, Resat, Djemald och Arash och satt där länge och pratade och spelade fotboll med dom utanför ica och pratade och speciellt om en person hehe sköönt att Arash, Hemen och Resat tyckte som oss för den personen kan dra hahah :D Skööön dag love u Khrispiiiii! :D<3


Dom här 2 bilderna råkade bli jätte suddiga och mörka ;o

Dom här 2 bilderna var när jag skulle ut och möta Kristin :)<3 Båtbryggan :)  

Av Karin Sellén - 30 maj 2011 20:56

Idag kl halv 9 var vi vid sagabiografen och fixade lite inför cabarén. Det kommer bli grymt kul tror jag. Vi snackade en massa och tränade lite på början sen hade vi lunch halv 12 och sen fixade vi oss inför spexfotot och alla klasser tog ju kort så vi hann inte göra så mycket på cabarén fattar inte hur vi ska hinna men det löser nog sig förmodligen. Spexfoto bilder finns där nere och på facebook.


Efter skolan drog jag ut och träffade några och spelade fotboll sen skulle jag hem men träffade Kristin och Johanna på vägen så jag köpte en glass sen cyklade vi till båtbryggan och kollade när några badade. Sen cyklade jag, robin, ewe och tessan till nibble och hade möte för nästa säsong och det har löst sig det blir ännu än till säsong med er tjejer kommer bli grymt roligt! Den som blir våran tränare är alltså Kallin :)

Jag har nyss varit ute och sprungit gick jättebra faktiskt :D


 

Av Karin Sellén - 30 maj 2011 20:30

Här kommer några bilder från spexfotot idag:

  Jag och josse som hip hopare :)   Våran kära gympagrupp :) Min gympagrupp :)    Andra gympagruppen :)   Steker lite hahah :)   Pontus och Josse :) Josse och ander som är bi hahah :) Josse och Linus :)  Victor, Morgan, Oliver, Tobbe och Jocke :)    Andre, Sebbe och Joel :) Evelina och Tilda som Ulf hahahaha :D Snickarna Kristin, My, Linnea, Michaela, Bella, Bea och Johanna :D  Hemen, Sead, Resat och Arash :)    Josse och jag steker :D  TJAAAA!   inge snyggare josse och jag är ;)   Linnea, Johanna, Michaela, Bea, Kristin, Josse, Jag, My och Bella :D 

Jag, Linnea, Kristin, Josse, Bella, My, Bella,Bea,Michaela,Johanna,love u girls!  Josse och jag :)   Kristin, jag, Bella och Michaela :)   Fredrik, Pontus och Patrik var grymt läskiga ;o

:)

Av Karin Sellén - 29 maj 2011 23:04

I natt var pappa på fest så Tessan sov hos mig hon väckte mig kl 11 sen kl 12 åkte hon på dop, alltid lika roligt med dig tessan, älskar dig tjejen! Idag är det ju mors dag och mamma fick en flaska vin av mig. Imorrn börjar cabarén och vi ska ta spexfoto också och jag ska vara hiphopare, längtar faktiskt lite tills imorrn :)

Av Karin Sellén - 29 maj 2011 12:40

Ops Tessan! Barcelona krossade manchester united med 3-1 :D

Foto: Scanpix Foto: Scanpix Foto: Scanpix

Av Karin Sellén - 28 maj 2011 12:58

Idag ska Tessan sova hos mig :)

Ikväll blir det Champions League final Barcelona-Manchester United. Jag hoppas på att Barcelona tar hem det här men Tessan tror på Manchester united så det här kommer bli rolig när Tessan dampar sönder när Barceloa vinna allt ops! hahhahah :D<3

Av Karin Sellén - 28 maj 2011 00:38

Idag var jag med josse och vi kollade på tv sen cyklade vi ner till coop och köpte godis och sen köpte ett vykort till tilda och skrev krya på dig till henne stackarn. Sen gick vi till en lekpark och satt där och pratade lite och hade roligt. Sen drog vi hem till mig och spelade nhl och spelade spel på mobilen och båda hade ljud inge irriterande hahahah :D Love u!


Här kommer 3 videos på mig och josse när vi var på grönalund idag eller? hahahah :D


 
 
 

Av Karin Sellén - 27 maj 2011 16:43

Slut på skolan nu det är bara cabarén kvar som kommer förmodligen bli grymt roligt.

Jaa idag är det fredag vet inte vad som händer ikväll men om ni vill så kan ni höra av er pussss!

Ovido - Quiz & Flashcards