karinsellen

Alla inlägg under juni 2012

Av Karin Sellén - 30 juni 2012 00:42

Kom precis hem från en riktigt rolig dag! Ungefär halv 5 drog jag hem till Tilda för att fira henne sen kl 7 åkte vi vidare till cityfestivalen och var där ända till nu! Imorrn blir det att dra på cityfestivalen igen fast med Ida!! :) <3


mina fina tjejer josefin och kristin! <3

 

Av Karin Sellén - 28 juni 2012 23:51

Kom nyss hem från cityfestivalen. Var där med Kristin, Michaela och Johanna. Det var kapten röd och takida som spelade, grymt!! Sen åkte vi en karusell som jag åkte förra året men det snurrade mycket mer den här gången kan jag lova, fyfan mådde illa efter, brukar inte ens må illa efter karuseller hahaha ;O Men det var en rolig dag på cityfestivalen!! Imorrn blir det att fira Tilda sen dra vidare på cityfestivalen för att kolla på Loreeeen! :D <3

       

Av Karin Sellén - 28 juni 2012 16:19

Då är man hemma efter ett riktigt roligt äventyr i Stockholm med bästa! Vi gick runt i Stockholm å kollade lite å shoppa å haft det riktigt skönt. Vårt hotell kunde väl ha varit bättre om man säger så, huvudsaken vi hade sängar iallafall. Ingen jävel på hotellet pratade svenska å knappt hon som jobbade där heller å vi hade inte ens svenska kanaler på tvn hahah. Men hotellet var riktigt billigt så det var inte så konstigt att det inte var världens bästa hotell direkt, men mysigt vare iallafall! Vi var ju inte på hotellet direkt, det enda vi gjode där var att sova ju! På kvällen också drog vi till en restaurang å kollade fotboll också!! Det var grymt roligt i Stockholm iallafall , tack tessan!! :) <3

 

Av Karin Sellén - 26 juni 2012 22:38

rabbarberpaj dränkt i vaniljsås satt inte helt fel så här på kvällskvisten!! Just nu kollar jag på ett oth avsnitt sen ska jag packa ner det sista sen blir det att sova för mig, fast om jag känner mig rätt så kommer jag inte kunna somna för har vänt på dygnet redan.. men även om jag inte kommer sova många timmar inatt så kommer jag förmodligen komma upp fort från söngen imorgon bitti för stockholm here we come!!

     


Av Karin Sellén - 26 juni 2012 18:38

Håller på å packa för fullt fast kollar på oth samtidigt å dricker grape tonic!!

 

Av Karin Sellén - 26 juni 2012 14:50

Har precis lagat mat å håller på å tvättar just nu. Känner mig riktigt duktig!! När tvätten är klar om ungefär en timme ska jag börja packa å fixa till stockholm, jag har till och med gjort en liten packlista även fast det bara är en natt haha! Inte långt kvar, längtaaaaar!! Shoppa, spanien-portugal på kvällen ute nånstans, sova på hotell, utforska Stockholm å ja mer hinner vi nog inte göra på en dag. Tåget går från Västerås imorrn kl 09.52 Stockholm med Tessan, ja det kan sluta hur som helst! Hoppas jag är levande när jag kommer hem bara! ;)

 



Av Karin Sellén - 25 juni 2012 17:18

Frysta hallon och one tree hill, ja så har mitt sommarlov sett ut hittills iallafall! 

 

Av Karin Sellén - 25 juni 2012 14:38

Känns verkligen inte som sommarlov när alla jobbar å det är sånt här kast väder! Det här är nog sämsta sommarlovet på länge! Får väl ha tråkigt i två dagar till sen på onsdag-torsdag bär det av till Stockholm. Jag å Tessan ska bo på hotell en natt å göra stockholm osäkert!! Sen ska jag väl på cityfestivalen både torsdag, fredag å lördag tror jag väl å på fredag blir det att fira Tilda också! :) <3


Ovido - Quiz & Flashcards