karinsellen

Alla inlägg under december 2010

Av Karin Sellén - 31 december 2010 13:10

När jag kollar igenom alla bilder så kommer många minnen tbx. Tack alla för ett riktigt underbart år! <3

     

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Av Karin Sellén - 30 december 2010 19:35

Idag har jag varit hos mina kusiner och pratat massa och så. Måste bara säga det här: Vi spela nhl, Jag och Pontus körde i samma lag mot Isabelle och Robban de ledde med 3-0 från början sen började vi göra lite mål och det stog 4-3 jätte länge sen d sista minuterna så gjorde vi ett mål så det blev 4-4 och det var en sekund kvar så gjorde jag och pontus snyggaste målet jag passa och han sköt HAHAHHA så jäkla kul för Robban var lite kaxig ett tag, hoppar att du inte är för ledsen bara hahahha :D :D


Imorrn är det nyår. Tack alla för det här året ni har verkligen gjort 2010 till ett toppen år tack speciellt till klassen, vännerna, innebandyn och familjen ni är strålande bra :D <3

Jag ska fira nyår med Josse och Kristin och sen ska vi ut och hoppas vi hittar några roliga personer där ute :) GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR! <3

Av Karin Sellén - 30 december 2010 01:02

Idag var jag med Tessan. Vi åkte hem till pappa för skulle ge han min julklapp för han har varit i Egypten och av han fick jag min mobil innan han åkte. Vi åkte dit och fikade och prata lite och så sen så gick vi ut och jag och Tessan åkte tefat efter pappa som åkte fyrhjuling det var sviiiiinkul! Vi satt i ett rep bakom fyrhjulingen medan pappa körde runt lite där ute på landet, Måste göras om! :D Sen gick vi in och spelade lite nhl och spelade kort och så sen åt vi runt halv 10 sen skjutsade pappa hem oss till mamma då spelade vi fifa ett tag sen så gick hon hem vid halv 1 typ :)<3

Tack för dagen snygging :D <3


Kanske inte så bra bilder men bättre än inget hahah:

         

Taggad för att gå ut och åka tefat :D

 

Tessan också såklart :D

Mobba inte hennes fina mössa det är en som vi hade hemma HAHAHAH :D


hahhaha ful hund :D 

Av Karin Sellén - 29 december 2010 03:24

Nyss kollat på Sverige-Ryssland. Sverige vann med 2-0 bra jobbat! Ska lägga mig nu good naatt alla!! :)

Av Karin Sellén - 28 december 2010 23:35

Idag var jag hos Kristin. Vi prata massa och sånt och spelade wii. Älskar dej sötnooos! <3


            


Kung på golf tydligen :D         Vi lyckades få exakt lika många poäng på bowling

  

 Bäst!                                Ettor :D

Av Karin Sellén - 28 december 2010 00:38

Jag och Josefin har insett att det är såå skönt att ta en promenad mitt i vintern och bara gå runt ute och så. Bara jag får sällskap så går allt finfint för det är tråkigt att gå själv hahaha :) Någon som vill med på en skööön promenad någon gång bara att höra av sig? :)<3

Av Karin Sellén - 27 december 2010 23:48

Idag åkte ja till josse ungefär kl 6 och va med bella och josse vi tog massa kort och grejer sen så kolla vi på gamla brev som vi skrev när vi var små HAHAHA. Sen gick vi ut och tog en promenad till ishallen och hem till Josse igen fråga inte varför vi gick dit och vände för vet inte riktigt men Bella skulle hem men vi följde med henne hem och sen la vi oss ner i hennes säng och kollade på film med ostbågar och cola mums sen kl halv 11 ungefär åkte vi hem för Josse ska upp halv 7 imorrn. Älskar er flickor.


Här kommer lite bilder på oss:

    hahaha ja prata precis när kortet tog   Tänk om det skulle vara 2st av de. Fy fan :D           HAHAHA sööt tjej!  

Av Karin Sellén - 27 december 2010 12:33


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jaa

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade nog inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej men däremot blev mina kompisars syster blev mamma


4. Dog någon som stod dig nära?

nej inte nära men hon gick i samma spanska klass som mig.. :(

5. Vilka länder besökte du?
Grekland och Canarieöarna

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
nej eller kanske

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Oj det finns många t.ex alla underbara sommarkvällar, tjejkvällar, grekland, canarieöarna, Göteborgcupen och jadu allt roligt från året det kommer ja aldrig glömma

8. Vad var din största framgång 2010?

vet inte

9. Största misstaget?
Har inte gjort så stora misstag faktiskt


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

jaa

11. Bästa köpet
vet inte riktigt


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och Godis typ


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jadu hela året var underbart


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Några låtar från göteborgscupen, Grekisk musik, Kung och fosterland Hajken hahah, Den här julen några jullåtar och den där låten som är drygt som några i klassen alltid spela hahahah


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag


16. Vad önskar du att du gjort mer?
jag vet inte är nöjd med de mesta


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte


18. Hur tillbringade du julen?
I Avesta


19. Blev du kär i år?

nej faktiskt inte

20. Favoritprogram på TV?

finns många

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej


22. Bästa boken du läste i år?
hm.. har inte läst så många böcker

23. Största musikaliska upptäckten?

inge


24. Något du önskade dig och fick?
hm.. Mobil :)


25. Något du önskade dig men inte fick?
nej

26. Årets bästa film?
jadu finns många

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
öh.. kommer inte riktigt ihåg för vet iallafall att jag precis hade kommit hem från grekland dagen innan typ. jag kommer faktiskt inte ihåg.

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jaa det är väl klart det finns men det det här året var underbart

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

eeh.. vanlig?

30. Vad fick dig att må bra?

Klassen och alla mina underbara vänner

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
hahah ingen


32. Vem saknade du?
ingen eller kanske några från Lekis-6B <3


33. De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte alla människor har varit underbara men nya hm.. får väl säga de människor från Skälby! <3


Ovido - Quiz & Flashcards