karinsellen

Alla inlägg under januari 2013

Av Karin Sellén - 30 januari 2013 22:06

Skolan idag har gått riktigt bra. Så bra som jag har jobbat idag har jag inte jobbat på riktigt länge, fick lite gjort så det var skönt. På idrotten så spelade vi pingis och vi körde i lag, jag var med Mimmi och Frida, vi var fan grymma och det var riktigt roligt. Imorrn efter skolan ska jag till körskolan och gå på min första körlektion på körskolan, får de hur det går haha! Sen på kvällen ska jag väl kanske på hockey med pappa sen äre freeedag wihooo!

Lägger även upp en suddig bild på mig från idag som Frida tog när vi spelade pingis haha! ;)


Av Karin Sellén - 29 januari 2013 19:09

Har nyss varit ute och övningskört och varit på körskolan. Nu på torsdag ska jag på min första körlektion på körskolan sen på tisdag ska jag på riskettan, wihooo det går framåt iallafall! Man blir så taggad till körtkort nu när mina kompisar börjar få körkort! I sommar blir jag 18 och då hoppas jag verkligen att jag ska kunna få körkort, vet inte om jag kommer klara det men det skulle vara en dröm iallafall hahaha! :D

<3

Av Karin Sellén - 27 januari 2013 22:09


Av Karin Sellén - 27 januari 2013 21:46

Hejsan! Hade tänkt och skriva lite om hur mig helg har varit. I fredags var jag i virsbo och hade verkligen en riktigt underbar kväll. Sen i lördags hade vi match mot per-ols, det gick väl som vanligt haha! Hade 8 utespelare så var mer än död efter den matchen. På kvällen gjorde jag inte så mycket utan tog det mest lungt och kollade på tv och några Eva och Adam avsnitt haha. Och Idag har jag varit ute och övningskört med mamma, har inte kört på hela vintern men det gick faktiskt riktigt bra, körde till västerås och gick in på dollar store också och köpte en massa godis, så sitter och äter det nu, gottgott! Längtar verkligen till sommarlovet men ska kämpa mig igenom de här 129 dagarna som det är kvar till det är dags för sommarlovet! Ingen sovmorgon imorrn inte 08.00-12.30 den här veckan, aja får väl kämpa mig igenom de här mornarna också då!


Saknar den här tiden med laget! <3

 

Av Karin Sellén - 27 januari 2013 21:46

Hejsan! Hade tänkt och skriva lite om hur mig helg har varit. I fredags var jag i virsbo och hade verkligen en riktigt underbar kväll. Sen i lördags hade vi match mot per-ols, det gick väl som vanligt haha! Hade 8 utespelare så var mer än död efter den matchen. På kvällen gjorde jag inte så mycket utan tog det mest lungt och kollade på tv och några Eva och Adam avsnitt haha. Och Idag har jag varit ute och övningskört med mamma, har inte kört på hela vintern men det gick faktiskt riktigt bra, körde till västerås och gick in på dollar store också och köpte en massa godis, så sitter och äter det nu, gottgott! Längtar verkligen till sommarlovet men ska kämpa mig igenom de här 129 dagarna som det är kvar till det är dags för sommarlovet! Ingen sovmorgon imorrn inte 08.00-12.30 den här veckan, aja får väl kämpa mig igenom de här mornarna också då!


Saknar den här tiden med laget! <3

 

Av Karin Sellén - 24 januari 2013 22:05

Har inte bloggat sen i söndags. Men det är för jag inte har orkat och har inte så mycket att skriva om egentligen. Det är lättare att skriva på helgerna eller på loven eftersom då har man mer tid och då finns det mycket mer saker att skriva om. Men jag ville väl bara säga att jag lever och imorrn är det äntligen fredag igen wihooo! Låt denna fredag bli perfekt, lika som förra fredagen fast gärna ännu bättre hihi! Har inte så mycket mer å skriva. Så hejdå ha en bra helg, ajdöööööö!!

Av Karin Sellén - 20 januari 2013 20:09

Hade en riktigt rolig kväll igår på lokalfesten där vi firade Jennifer som fyller 18år, grattis tjejen! En grym kväll som spenderades för det mesta på dansgolvet. Träffade även några saknade människor som jag inte har träffat på länge så det var roligt! Min bror och hans kompisar var också där haha men det var roligt! Tack för en rolig kväll allihopa! Fast fick tyvärr lov att gå hem kl 12 eftersom jag gick upp 07.20 idag eftersom jag hade match i Örebro.

Vad ska jag säga om matchen då? jadu.. vi kom dit med 8 utespelare och gjorde en riktigt bra första period 1-1 efter första perioden, fast sen hade ingen någon ork kvar eftersom vi knappt hade någon att byta med så vi tappa allt tillslut.. men om vi hade haft ett fullt lag så skulle vi faktiskt lätt kunna slå dom..


Tog inga bilder i lördags så lägger väl upp någon random bild!

Av Karin Sellén - 19 januari 2013 18:53

Igår var allting verkligen perfekt och idag är allt åt helvete! Tur att jag snart ska på fest då så jag får tänka på massa annat, fast kan inte dricka nå och måste hem tidigt eftersom jag har match imorrn mot Örebro samling 08.30 så ingen sovmorgon för mig imorrn inte! Aja hoppas att jag får en grym och bra kväll iallafall! 

Ovido - Quiz & Flashcards