karinsellen

Alla inlägg under mars 2013

Av Karin Sellén - 29 mars 2013 23:58

Har haft en bra dag idag! Först käkade vi julmat hemma hos oss å spelade absolut överens. Sen kl halv 9 drog jag hem till Alex å drack lite med han, Tessan å Mimmi innan de skulle dra ut på krogen. Det var faktiskt riktigt roligt å verkligen tråkigt att jag inte är 18 å kan följa med men jag får tyvärr vänta i 101 dagar till! Imorrn ska jag hem till pappa å käka julmat sen har jag lite andra saker planerade så ja det blir förmodligen en toppen dag!

Av Karin Sellén - 27 mars 2013 12:46

Så har man lov då, skapligt skönt! Igår var jag i Leksand å kollade på hockey, VIK förlora med 4-1 fast det var sjukt spännande, det stog liksom 1-1 efter andra perioden! Det bästa var ju när VIK gjorde mål pappa ba ställde sig upp å jubla sen såg han att ingen annan gjorde det han ba: men va blev det inge mål? Sen ba oj juste vi är ju i Leksand haha! Men det blev tyvärr en förlust, de dåliga är att vi har biljetter till hemmamatcherna som är kvar å det måste ske ett mirakel o VIK ska upp i elitserien! 


Av Karin Sellén - 23 mars 2013 11:26

Hejsan! Har inte skrivit på hela veckan för har haft ganska mycket att göra och jag har inte orkat. Men iallafall.. dagens planer är först att dra å kolla på hockey kl 4 VIK-Leksand sen på 8 ska jag på fest, hade verkligen beslutsångst om jag skulle gå på 18-års festen eller lagfest men jag bestämde mig för att gå till 18-års festen för man fyller ju bara 18 en gång så ikväll blir det paaarty!! Annars går allt bra förutom att det är iskallt i Sverige, vill verkligen tillbaka till Gran Canaria nu tack!!


Ikväll drar Tilda och jag på 18-års fest å ska fira Bella och Elin! :)

 

Av Karin Sellén - 17 mars 2013 19:46

Är hemma nu! Har verkligen haft det hur bra som helst. Skriver mer sen någon gång..

     

Av Karin Sellén - 9 mars 2013 02:31

Om 30min bär det av mot Arlanda, och sen går planet till Gran Canaria kl 07.30

 

Av Karin Sellén - 7 mars 2013 19:00

Nu är det inte långt kvar tills jag åker wihooo! Det tråkiga är att jag kommer missa några roliga saker t.ex melodifestivalenfinalen, två matcher som vi har i helgen och VIK-Timrå det ville jag verkligen se. Men klagar inte för åker hellre till Gran Canaria. Just nu håller jag på å skriver på en uppsats som ska in nästa söndag, men gör den nu så slipper jag göra det när jag kommer hem. Planet går kl 07.30 på lördagen så åker hemifrån natten till lördag så det är inte alls långt kvar! Imorrn när jag kommer hem från skolan ska jag fortsätta packa och packa klart allting sen ska jag vara uppe hela natten, iallafall tills vi åker sen får vi se hur mycket jag kan sova i bilen och flyget. Men längtar sjuk mycket iallafall! Det är inte helt solsäkert heller men hoppar verkligen att vi får bra väder!   

        

Av Karin Sellén - 1 mars 2013 22:57

Det här kan ha varit det tråkigaste lovet. Igår var jag på körlektion, både jag, Mimmi å Jonna hade körlektion kl 3 så det var lite roligt! Det gick väl bra, mamma var med den här gången för att hon skulle veta vad vi skulle träna på när vi övningskör hemma. Senare på kvällen drog jag hem till pappa å kollade på VIK-Örebro de förlora tyvärr med 2-1, de har sin sista match imorrn så hoppas verkligen de behåller sin tredje plats nu. Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag har varit ute å övningskört med mamma. Imorrn har jag ingenaning om vad jag ska göra men får se vad som händer!


Ni kanske undrar hur det är med mig nu efter akuten, jag mår bra men har fortfarande lite ont i magen, men jag svimmade för att jag tydligen har järnbrist men att jag har ont i magen vet de inte riktigt men kanske förstoppning eller något sånt. Men käkar lite tabletter nu som jag ska göra i 6 veckor. Slänger upp en väldigt suddig bild som mamma tog på mig på akuten när jag fick åka rullstol, fråga inte varför jag fick åka rullstol men var vä förmodligen för att jag inte skulle svimma haha!

Ovido - Quiz & Flashcards