karinsellen

Alla inlägg under maj 2010

Av Karin Sellén - 31 maj 2010 19:30

Dagen i skolan:

Lagtid: Ivanka var borta så det blev inge

Engelska: Film

Spanska: Film

Svenska: gjort om en text

Träsjöjd: vi hade det bara i 20min så vi fick slut kl 1   


Efter skolan åkte ja,mamma och Ida till tunapark och shoppade.

Jag köpte:

Skolavslutningsklänning

Strumpbyxor

Bh

Short

köpte inte så mkt men köpte det jag behövde iallafall   

Av Karin Sellén - 30 maj 2010 19:28

ÅÅÅÅ JAG ÄLSKAR VERKLIGEN VÄDRET JUST NU!  

Idag har det varit en underbar och varm dag.

Det började med att Julia låg och solade och jag hade inget att göra så ja tog en mugg full med iskallt vatten och hällde över henne och sen efter det hade vi vattenkrig och sen när mamma kom hem så hämtade hon en vattenflaska som hon hällde på Julia och hon blev helt dyngsur  sen senare på kvällen åkte vi till ica och köpte en varsin glass 

INGA PROV DENNA VECKA och hoppas det blir kanon väder på torsdag för då ska vi till skantzö med klassen    

Av Karin Sellén - 30 maj 2010 14:06

Jag gillar låten och tror att många kommer lyssna på den i sommar faktiskt!

Av Karin Sellén - 28 maj 2010 18:05

 Hittade bilden på göteborgscupens hemsida, bilden är lite suddig  

SIIIIILLLVEEEEEEEEEEEER!   

Av Karin Sellén - 27 maj 2010 17:17

HAHAHAHHA ni behöver inte läsa  


(Jag åker skateboard)

Jag: Josse kolla jag kan jag kan visst svänga. JOOOOSSSSEEE kolla MEN JOOOSSSSSEEEE KOLLAA DÅÅÅÅ!

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMM!


fråga inte vad som hände  

Av Karin Sellén - 26 maj 2010 22:31

Idag efter skolan tog jag och Trissan halv 4 tåget in till stan och shoppade  

Egentligen skulle jag har köpt mkt mera bland annat en skolavslutningsklänning fast det köper jag lite senare i tunapark med Mamma  

Men det jag köpte var:

En bikini

En jacka

Jeans

Sen köpte vi en mjukglass var och senare en twister glass bilder kommer från Beatrice sen 


Och sen gick jag hem från tågstationen till mamma och när jag kom hem fick jag reda på att det var mordförsök i hallsta och mördarna är lösa så är glad att jag lever nu när jag kom hem iallafall. Fast blev inte ett dugg förvånad när jag hörde att det hade varit ett mordförsök  

Av Karin Sellén - 25 maj 2010 22:00

 

HAHAHAHAH fråga inte mig fråga josse :)

Av Karin Sellén - 22 maj 2010 23:38

Dagen började med att jag kollade på Hockey på tv och det var en sjukt spännande match jag höll nästan på att dö fast den slutade inte bra aja sen hämtade bror mig och vi åkte till våra kusiner för deras pappa fyllde år och var där ett tag sedan åkte jag hem med bror oxå. 

Sen på eftermiddagen kom Tessan, Jonna och Mimmi förbi mig så jag följde jag med dom ut vi cyklade runt lite sedan åkte vi typ till Duvan och spelade 21:an på basket och efter det åkte vi till någon lekpark hahah   Sedan så spelade vi kubb och fotboll   Senare på kvällen kastade vi sten på Ellens tält för Rosanna,Mardin och Ellen tältade dom blev rädda hahah fast dom kom på oss tillslut

Sen så cyklade jag och Jonna hem ungefär kl kvart över 11 det var faktiskt jätte varmt och sköönt i luften  

Ovido - Quiz & Flashcards