karinsellen

Alla inlägg under oktober 2012

Av Karin Sellén - 28 oktober 2012 11:20

Nu är min resväska fullpackat! Nu är det 6timmar och 40min tågresa och bussresa som väntar mig. Jag har laddat ner 6st one tree hill avsnitt på min iphone, fixat lite ny musik, köpt tidningar, fixat en massa nya spel till min iphone, köpt en massa godis så nu borde jag klara mig, ni får gärna vara lite sociala och smsa mig för det skulle jag uppskatta om ni gjorde! Bussen går från västerås kl 12.40 och jag är framme i Östersund med tåget kl 19.10 ungefär. Det kommer bli grymt roliga dagar framför mig. Jag kommer hem natten till fredagen någon gång! Nu ska jag fixa det sista innan jag övningskör mot västerås adiooooss! :)


Snart såååå.. :D

 

Av Karin Sellén - 27 oktober 2012 22:45

Måste skriva grattis till min fina vän Kristin! Grattis vännen, jag saknar dig jättemycket sötiis!!<3

 

Av Karin Sellén - 27 oktober 2012 15:58

Igår kväll var jag och Ida på galakvällen, det var roligt att träffa en massa människor som man inte har sett på länge. Det var inte bara en massa som sjöng igår utan det var en som fotbollstrixa, jonglering, några lärare buggade, tävling i rubikskub och sådant. Det var bra fast allt kändes rätt så rörigt för man hörde knappt va de sa när de pratade, ljudet var konstigt och stängdes av ibland och sånt. Sen var det en liten kille (mammas gamla elev) han tog micken och sprang och gömde sig i pausen och snackade en massa i den hahahah! När det var slut så tänkte jag och Emelie snacka med några lärare men alla ba dissa oss förutom bästa walther hahah, vissa gick till och med förbi oss och inte ens hälsade på oss hahaha.. :(

Idag ska jag packa inför mitt äventyr till Östersund imorrn, hoppas jag hamnar rätt bara haha! Ska sitta på både tåg och buss helt själv i typ 6timmar och 45min imorrn, roligt!! Läntar iallafall tills jag får träffa bästa Tessan! Jag kommer hem på torsdag på natten typ halv 1 alltså natten till fredagen!

 

Av Karin Sellén - 26 oktober 2012 15:20

Idag flög vinterjackan på! Vi hade glitter och glamour tema idag i skolan och då fick göra lite olika aktiviteter. Det var typ första gången hela skolan var i skolan samtidigt så det var lite trångt men det funkade. Det var faktiskt en rolig dag! Snart ska jag och Ida vidare till Lindbo för att kolla på galakväll också.

Av Karin Sellén - 25 oktober 2012 18:57

Känslan av att det är höstlov imorrn och att vi inte har nå mer plugg wihooo!! Mina muntliga redovisningar på engelskan och spanskan gick faktiskt bra. Efter skolan drog jag å shoppade lite med Frida och jag köpte bara en tröja, jag hittade ett par riktigt snygga jeans och en snygg jeansjacka också men såklart fanns ingen av de i min storlek.. Har även nyss övnigsköra också och då började det hagla och snöa, men det gick bra! Imorrn går jag från 9-12 och sen på kvällen ska jag och Ida på lindbos galakväll! Nu ska jag slå på en film eller kanske oth eller kanske sätter mig framför tvn, vi får se hejdååå! :)


Av Karin Sellén - 24 oktober 2012 18:47

Gör väl ett snabbt inlägg innan jag beger mig till Bella för att sen åka till träningen! Idag var det en lång dag fast den var ändå riktigt rolig, vi började med coachtid sen på psykologin så kollade vi på film, sen på matte fick vi reda på provresultat och jag klarade det som tur var även fast jag valde fotbollen i stället för matten haha! Sen körde vi frågesport på geografin, mitt lag förlorade tror jag haha! Sen på idrotten så buggade vi, att bugga är jävligt roligt faktiskt! Imorrn ska har jag två muntliga redovisningar först i engelska sen i spanska, önska mig lycka till och hoppas jag överlever! Sen slutar vi 13.50 och då hade jag och Frida tänkt att dra på stan en sväng! Imorrn är det sista dagen innan höstlovet också wihoo för på fredag är det någon glitter och glamour dag på JENSEN och då är det inga vanliga lektioner och då går vi från 9-12. Sen på fredag ska jag va med Ida sen ska vi dra på galakväll! Nej nu ska jag vidare på träning, har hört att det är fys så hoppas jag överlever, vi hade det i måndags med men vi får passa på att ha det nu för vi har inte match förns den 14 november adioooooos!! 

Av Karin Sellén - 23 oktober 2012 20:32

Varför ska man tappa kontakten med så många när man byter skola? På fredhem var vi ett gäng tjejer som va typ hela tiden och det var jag, josefin, ida, johanna, elin och vendela. Vi var verkligen hela tiden på fredhem! Sen när vi började på lindbo så splittrades vi och jag och josse hamnade i 9:2 och de andra i 9:3. Jag och josse tappade kontakten med de andra och på slutet hejade vi knappt på de andra även fast vi gick på samma skola. 

När jag började på gymnasiet förra året så började jag på jensen och ingen i min förra klass 9:2B eller 9:2 började i samma klass som mig. Jag saknar faktiskt lindbo och alla roliga människor där. Det finns till och med människor från lindbo som jag pratade mycket med då men som jag knappt hejar på idag. Man märker redan för jag och josse har varit väldigt tajta sen vi var små, nu hinner vi knappt träffas längre. Och Kristin som jag också var riktigt bra kompis med på lindbo träffar jag heller knappt längre. Och alla killar i min klass typ andre, sebbe och dom träffar jag nästan aldrig längre. Fast jag är så himla glad att jag och Ida har blivit riktigt bra kompisar igen, för på lindbo pratade vi nästan aldrig med varandra även fast vi gick i samma skola! Saknar faktiskt de gamla tiderna och mina vänner från då!<3


Fredhem!

 


Lindbo!


 

Av Karin Sellén - 22 oktober 2012 22:49

Igår när jag övningskörde så åkte jag för första gången en liten bit på E18, fast det var med automat haha fast efter det så lånade vi morfars bil och då fick jag köra lite med manuell också, både mamma och pappa har automat så lånar alltid morfars bil när vi övninskör. Idag var det en skön dag och träning på kvällen. Kom hem kl 1 och då gjorde jag mat sen ungefär tre la jag mig i sängen och sov i två timmar! Jag gick hem till Bella innan träningen också och hjälpte henne lite med matten haha, sen gick vi till träningen, riktigt skönt vare!! vi fick lov att vara vid lindbo eftersom de håller på å fixar något i nibble, det var först fys sen lite övningar sen körde vi småmål, riktigt rolig men jobbig träning! 3 skoldagar kvar + temadag sen är det höstlov också wihooo! Plugget har även lugnat ner sig nu förutom att jag har muntlig i engelska och spanska på torsdag men annars är det lungt, så det är skönt! Nej nu ska jag fixa lite inför morgondagen, börjar kl 8 så måste snart sova också, nattinatti!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards