karinsellen

Alla inlägg under juli 2010

Av Karin Sellén - 31 juli 2010 22:31

Inatt sov Josse, Tilda och Kristin i min husvagn det var underbart jag älskar er!

Vi gick och la oss 6 på morgonen och vakna typ 2 :D

Men här kommer typ 50-60bilder på oss hahah ja har mer kanske kommer mer sen :D

Älskar dej BV

    Aktaaa jag är farlig

foooreveeer <3

           

gulligt hopp jag veeet hehe :)

       

släpper aldrig taget! <3

   

Här får ni en liten bild på Kalli :D

 

När Tilda åkte hem så åkte jag, Josse och Kristin fyrhjuling :D

 

Vi på fyrhjulingen :D 

Vi på fyrhjulingen

   

Kristin din söötnoos! <3

Vi innan vi skulle åka iväg med den

 

söööt tjeeeeej    hahahha älskar dej Kristin! <3   gulligt hopp av mig ja vet hahaha älskar er mina älsklingar! <3   Tungan rätt ut :D   Hoppar ni hoppar jag! <3       guuulit!     Ni är dom bäästa! <3  

Vilka steeeekare!

   

Sööta Josse och Tilda :)

  kl typ 5 på morgonen men det är mysiiigt och va ute då :)

älskar er! <3

 

Kuung på och göra korthus!    Spela kort       Hjärtat!   puss på er!   <3                    

Man är såklart glad när man vinner hela tiden hehe :D

 

UNO också såååklart    Vi spela ett hälgespel oxå hahha :D   Camparna :D

Av Karin Sellén - 30 juli 2010 00:03

Har nyss bakat jättegoda chokladbollar   men jag är väldigt mätt  men det vare värt hahah :D


    

Av Karin Sellén - 29 juli 2010 22:22

Idag gjorde det faktiskt inte så mkt att vädret var som det var för kl 5 var jag ute och sprang i motioncentrum 4km det är jätte skööönt att springa när det regnar sedan  när jag kom hem gjorde jag en storstädning genom hela mitt rum så nu är det fint  


juste idag fick jag hem en klänning och en bikiniöverdel som jag hade beställt förra veckan  


Imorrn så ska Josse, Kristin och Tilda sova i våran husvagn det kommer bli underbart och jag hoppas josse skickar bilderna snart från när jag och Tilda sov hos Josse i tisdags


heeejdååå alla underbara!

Av Karin Sellén - 28 juli 2010 23:41

Idag följde Beatrice med oss till Sundänge och fiskade och sen på kvällen drog vi till en badplats där borta och tog ett kvällsdopp det var suuper skööönt!  

älskar dej gummsan! <3

 

en sööööt fisk

Glada eftersom båda fick en varsin fisk direkt när vi kom dit

       

glömde vrida bilden hahah :(

        Stooorfiskarnaa   hehe sööööta :D 

Nuu jäklar blir det bad fast det regna lite 

  

-Trissan vi hoppas i samtidigt :D

  

-Förlåt hahahhaha 

  Vi är söööta när vi simmar :D  

HOPPAR DU HOPPAR JAG!

    GLAAAAD TJEEEEEJ     

      

Vi var jätte duktiga på de där :)

   

jag drunknade :(

<3         

hahahaha här byter vi om :D


Av Karin Sellén - 27 juli 2010 21:30

I Söndags kväll frågade jag Ida om hon ville hitta på något och det ville hon. Först hade vi tänkt att cykla till pappa fast det började regna och mamma sa att hon kunde skjussa oss så hon gjorde det och när vi kom dit så lekte vi med våran nya hund (Kalli) som pappa köpte i Tjeckien förra veckan så nu har man 5hundar kommer bilder på alla hundar någon dag snart oxå. Aja efter det så spelade vi Nhl typ hela kvällen sen spelade vi lite spel oxå. Sen gick vi och la oss kl 3 ungefär och jag vakna typ 11 och sen väckte jag Ida. På morgonen spelade vi spel och sedan åt vi frukost och sen spela vi mer nhl efter de gick vi ut med Kalli och sen lekte vi med han lite. Senare så frågade jag pappa om vi fick åka ut med fyrhjulingen och det fick vi och jag har bara kört den en gång förut så pappa fick berätta hur man gjorde hahaha. Men det gick faktiskt rätt så bra för vi åkte några km och som tur var mötte vi ingen bil hahahah. jag körde och Ida fick sitta där bak. Efter det gick vi in och spelade nhl och sen åt vi tacos och efter det skjussade pappa hem oss. Det var jätte kul har saknat dej Gumman! <3


här kommer en bild på mig och Ida när vi hade varit ute en sväng

  









I Lördads kväll åkte jag till saknade Tessan och spela lite fifa och pratade och så det underbart som det alltid är med Tessan<3

Av Karin Sellén - 27 juli 2010 20:43

Här kommer lite bilder från natten med Josse och Tilda. Inte världens bästa bilder men de får duga. Bilderna blev fel ordning men aja.  

Älskar dej vännen

 

Trötter och Toker

 

Viiild tjej kl 4 på natten

 

övertrött?

 

vi gick ut och kolla om vlt hade kommit men de hade de icke

 

hahah hade sovkläder på mig för trodde vi skulle soova haha 

Sööta Tilda och Josefin<3

    

Älskar er sötnosar. shiiet kolla hur snabbt det blev ljust om ni kolla bilden under

 

Tur att de var pigga och glada hela tiden hahhah

      hej josefin   hej mig hahah josses fötter<3

älskar dej

    hahahah jag hoppas fiiint     söööööta  

här tar man sats

Av Karin Sellén - 27 juli 2010 02:18

roooligt att ja har skrivit ett inlägg från natten med josse och tilda som tydligen inte sparades och sen nu skrev jag ett inlägg från när Ida sov hos mig och kan inte lägga in den först ja lägger in 2bilder.

Aja skriver väl om någon annan dag när ja orkar

Av Karin Sellén - 23 juli 2010 19:33

                   


hahaha de här 9bilderna bjuder jag på tills min data funkar.

haha jag vet att webbkameran är dålig men kan inte gör något åt det för den sitter i datan.

är ofixad och så men det syns nog inte för bilder är mörka.

tuuuuffaaa tjejeeeeeeeeeer säger jag baaaaraa!!

Ovido - Quiz & Flashcards