karinsellen

Alla inlägg under juli 2013

Av Karin Sellén - 26 juli 2013 23:23

Den här veckan har seriöst vart bland de värsta dagarna i mitt liv! Har halsfluss å öroninflammation å ont i huvudet! Har knappt ätit nå eller sovit nå på hela veckan! Den dagen jag blir frisk ska jag verkligen njuta å hoppa av glädje! Hoppas verkligen jag blir frisk till nästa fredag för då ska jag fira två 18-åringar. Såklart så har det varit jättevarmt ALLA dagar jag har varit sjuk å själv har man bara legat i soffan å kolla på tv i 7dagar, livet som sjuk suger verkligen!!

Av Karin Sellén - 23 juli 2013 12:28

Har lyckats blivit sjuk också, tror det är halsfluss! Orkar seriöst inte vara sjuk nu, det som har varit så fint väder de senaste dagarna å jag som skulle till Gröna Lund på fredag med Malin, Olivia å hennes syster, var fett taggad, Fan! Aja de senaste dagarna har jag bara legat i soffan å kollat på TV, fast i lördags var jag med Kristin å sen träffade vi Johanna å sen när jag skulle hem typ 12 så träffade jag en massa vid Lidlparkeringen så stog å snacka med dom ganska länge å sen åkte vi runt å gled lite! Det var då jag började bli sjuk, gör nästan vad som helst för stt bli frisk nu för orkar inge mer..

Av Karin Sellén - 19 juli 2013 23:31

Idag tog jag 1 bussen in till Västerås för att träffa Frida, Olivia å Malin, riktigt roligt att träffa dom! De bjöd mig på gränden som födelsedagspresent också, tack så mycket! Köpte även en trisslott bara för att jag kan liksom haha fast blev tyvärr ingen vinst! Men sen gick jag, Malin å Olivia hem till Olivia å var där ett tag sen skjutsade Olivia hem mig runt 8, hon övningskörde alltså, riktigt duktig var hon! Vi planerade också att jag, Malin, Olivia å hennes syster förmodligen drar till grönan på fredag nästa vecka, kommer bli riktigt roligt! :)


Klagar iallafall inte på benutrymmet när jag åker med Olivia hahaha! ;)

[Bild]

Av Karin Sellén - 18 juli 2013 20:10

Igår hade jag en helt underbar dag på sanda med Bella, vilket härligt väder det var alltså! Kom dit typ kl 11 å åkte hem typ 15.30, jag lyckades tyvärr bränna mig också.. Men vi badade flera gånger å hade det riktigt bra i värmen! På kvällen fick jag sovbesök också eller var det heter. Det var riktigt mysigt å de blev ganska sent menmen det är ju sommarlov! Däremot har vi legat i sängen hela dagen idag istället även fast det har varit bra väder hahah! Men har haft en riktigt bra dag! Imorrn ska jag dra till gränden å käka lunch med Frida, Olivia å Malin? också! :)

Av Karin Sellén - 14 juli 2013 13:46

I fredags var jag på min krogendebut på pluto, det var rätt så segt från början men på slutet vart det riktigt roligt! Träffade även på ett gäng härliga suringar också så kl 3 så följde vi med dom till donken! Kom inte hem förns typ 04.00-04.30 men hade en bra krogendebut! Igår vaknade jag inte förns halv 2 haha sen drog jag direkt ut å sola. Sen på kvällen kollade jag på fotboll Sverige-Finland, vinst med 5-0 härligt sverige! Sen efter matchen ringde bästa Tessan mig å då snackade vi om allt möjligt! Sen kl halv 12 fick jag lite sällskap hihi men det var mysigt å det blev väldigt sent men det var det värt! Idag verkar det inte bli så bra väder så får väl se vad som händer :)

Av Karin Sellén - 11 juli 2013 23:00

Är äntligen 18! Fyllde i måndags å de firades med underbara vänner! De senaste dagarna har jag firat mig (4 gånger) sen har jag även varit på powermeet å idag var jag å mamma ute med båten en sväng. Imorrn drar jag nog ut på min krogendebut också wihooo! Imorrn kl 09.30 har jag körlektion också, hoppas jag inte försover mig bara! Ser verkligen framemot krogendebuten men ni får ha det så bra så får vi se när jag skriver nästa gång hejdååå! :)

Av Karin Sellén - 4 juli 2013 19:22

Sitter just nu på bussen påväg hem. Har haft en riktigt bra dag idag i Stockholm med Ida. Vi har shoppat hela dagen å jag fick med mig hem 2 jeans, shorts, 2 linnen å en tröja, tror de va allt. Juste jag å Ida höll på stt missa bussen nu när vi skulle hem för bussen kom aldrig sen fick vi reda på att bussen gick på ett annat ställe så var bara att springa dit haha men vi hann precis som tur va! Igår körde jag å Jonna halkan, det gick bra å de va roligt! Efteråt käkade vi på Maistro å sen gick vi till körskolan å pluggade å när vi satt där frågade de om jag ville ha en körlektion nu för de var en som aldrig kom så var bara att bege sig ut i bilen för en körlektion, klagar inte eftersom alla körlektioner är fulla hela sommaren! När jag kom hem så cyklade jag till motionscentrum för att springa för det va ett tag sen. Nej nu ska jag va lite social med Ida hejdå!!

Av Karin Sellén - 1 juli 2013 22:25

Varför jag inte har bloggat på länge är för har haft fullt upp å har inte orkat! Men de senaste dagarna har jag träffat massa vänner, varit på cityfestivalen alla 3 dagar, varit på 2 bilträffar, spelat volleyboll vid wq å har åkt runt lite med mina brr's å har dragit till donken flera gånger mitt på natten! Har haft en bra lov än så länge å hoppas att det fortsätter så om inte ännu bättre! De är bara 7 dagar kvar tills jag blir 18 också wihoo!


En bild från cityfestivalen när Jag, Josse, Tilda och Elina åker virvelvinden!

Ovido - Quiz & Flashcards