karinsellen

Alla inlägg under september 2012

Av Karin Sellén - 30 september 2012 23:01

Skapligt skönt att VIK vann över Djurgården idag med 3-0. Skönt att de satt alla kaxiga djurgårdare på plats som verkligen trodde att de skulle vinna idag men icke haha! VIK var faktiskt bra idag och det var nästan fullsatt så det var ett jävla drag i arenan!

Av Karin Sellén - 30 september 2012 13:14

Igår på dagen gjorde jag inte ett skit. Men på kvällen åkte jag hem till Bella och var med tvillingarna, Tessan hade fått ett xbox så vi körde lite xbox typ hela kvällen! Idag åker tyvärr Tessan till Östersund igen, jävligt tråkigt! Saknar henne för mycket här hemma i hallsta!! Kl 4 idag då jävlar ska jag kolla på VIK-DJURGÅRDEN, kom igen nu VIK spöa Djurgården nu förfan!


Ååh..Världens sötaste!!

Tessan <-- --> Bella

Av Karin Sellén - 29 september 2012 15:10

Igår hade jag en riktigt mysig kväll med mina fina tjejer Tessan, Bella och Evelina! Vi spelade spel å kollade på film å hade det mysigt! Bella hade en jättefin lägenhet också! :)<3

Av Karin Sellén - 28 september 2012 15:59

Fredag igen då! Veckorna bara flyger iväg, det går verkligen fort! Idag hade vi 3 lektioner sen slutade jag 12.25 och tog 12.30 bussen på hem. Ikväll ska jag hem äntligen få träffa min saknade Tessan för ska va med henne, Bella och Evelina. Vi ska vara hos bella så ska bli roligt att se hur hon bor också! :) <3

        

Av Karin Sellén - 26 september 2012 19:32

Jag har sökt den värmen
Den värmen som man får när nån är hemma
och inte bara plötsligt går sin väg
och varken säger vart han ska och vad han gör
Det är väntan som fördärvar och förstör

Av Karin Sellén - 26 september 2012 19:06

Igår förlorade VIK med 6-2, VIK spelade inte alls bra igår! På söndag ska jag på VIK-Djurgården då jävlar hoppas jag att VIK spöar djurgården! Idag var det onsdag alltså en lång dag från 8-15.45 Träningen ikväll är inställd pga av att herrarna har match, så tråkigt att våra träningar ska behövas ställas in pga det, men sånt är livet! Vårat lag skulle fika å kolla på deras match efter men jag skippar det för håller på å skriver klart min idrottsuppgift istället som ska in på fredag! Plugg får faktiskt tyvärr före gofika..

Av Karin Sellén - 25 september 2012 13:52

Stor stryk blev det igår ja, förstog att vi skulle förlora med det laget dom hade och dom var riktigt grymma! Kan lova att VIB blir ett av topplagen iallafall. Ni är säkert nyfikna å veta hur mycket vi fölora med och det är 11-0 hehe, fast sista perioden gjorde vi det riktigt bra för då blev det 0-0 så den perioden tar vi väl med oss till nästa match iallafall! Började kl 8 idag med samhäll å där kollade vi på två dokumentärer å råkade somna ett litet tag också hehe ops! sen hade vi matte å jag fick reda på att jag klarade matte provet som nästan hela klassen fick F på wihoo! Sen avslutades det med spanska, drog till konserthuset å käkade kycklingfilé med makaroner. Såg nyss också att jag fick A på två av mina geografiuppgifter, inge gladare jag blev dååå! Ikväll ska jag å pappa kolla på VIK-Mora också, ska bli kul att se Patrik Beglund mot Kopitar, de kommer bli riktigt spännande!


Det var inte bara jag som sov iallafall hahaha, jobbigt att gå i skolan!! ;)

Av Karin Sellén - 24 september 2012 14:30

I lördag var jag å kollade på Rönnby-Sjöstad, Rönnby vann med 4-0 och min stjärna josefin zakrisson gjorde två mål, grym du är bästa du! Igår gjorde jag inte så mycket utan pluggade, övningkörde, packade och sånt. Idag hade vi tre lektior sen slutade vi 12.25 så tog 12.30 bussen hem, skönt! Ikväll är det dags för seriepremiär också mot VIB också!  Nuuu kööör viii divisioooon tvvåååååå! :D

 

Ovido - Quiz & Flashcards