karinsellen

Alla inlägg under maj 2012

Av Karin Sellén - 31 maj 2012 21:07

Film på historian, städa på coachtiden och sen matte hade jag bara betygssamtal så jag slutade en timme tidigare iallafall, skapligt skönt! Imorrn så ska jag nog festa också woop woop!! :)

   

Av Karin Sellén - 31 maj 2012 11:11

Vaknade kl kvart i 11 och ska ta mig till skolan om ett tag. Det här dagen blir väl lika ovärd som igår! Aja hoppas ni har haft eller har en bra skoldag hejdååå! :)

Av Karin Sellén - 30 maj 2012 18:56

värda dagar nu sista veckan innan sommarlovet film eller plugga på det du behöver, film eller plugga på det du behöver.. ja så ser mina dagar ut nu!! Just nu sitter jag här å kollade på bb live för martin, simon och peter från förra året har kommit in och är där nu! :)

Av Karin Sellén - 29 maj 2012 19:14

Värd dag! Jag började 12.15 med naturen och då fick vi plugga lite till sex å samlevnad provet som vi ska ha på fredag sen hade vi matte och då gjorde vi inget för väntade på när vissa hade betygssamtal sen hade vi engelska å då kollade vi på film, vi ska få en ny engelskalärare nästa år, jätte tråkigt för våran engelskalärare är verkligen bäst!! Imorrn ska jag ha betygssamtal med mina spanska lärare, taggad som bara den NOOOT! speciellt Inte efter hennes och mammas samtal hehe! Juste inatt kom tvillingarna hem från Turkiet också, Äntligen!! :D <3

 

Av Karin Sellén - 28 maj 2012 18:56

Började kl 11.10 med spanska och då kollade vi på film, sen hade vi lunch och då drog jag och Emily till rektorn hehe sen hade vi historia sen hade vi ingen natur utan klassen drog på ett friskis och svettis pass med våra coacher istället, det var riktigt roligt fast jobbigt! :)

Av Karin Sellén - 27 maj 2012 13:42

Igår var jag på drakbåtsfestivalen med Ida! Sen efteråt cyklade vi runt lite i hallsta å träffa lite människor! Sen på kvällen kollade jag på melodifestivalen och sverige vann grattis loreen!!

     

Av Karin Sellén - 25 maj 2012 23:00

Så kan det gå när man har shorts på sig hehe!

 

Av Karin Sellén - 25 maj 2012 18:21

Härlig dag idag! Slutade kl halv 1 och då drog jag och frida å köpte glass och sen drog vi till vasaparken och solade ett tag. Sen mötte vi jeanette också och sen följde vi med frida när hon klippte sig fast jag och Jeanette drog till h&m ett tag för hon köpte en bikini, sen tog vi kvart över 4 bussen hem. Älskar vädret!! Tro det eller ej men jag har faktiskt fått en massa färg efter den här veckan fast både röd och brun haha!

 

En helt vanlig natur lektion på jensen!

   

     

Ovido - Quiz & Flashcards