karinsellen

Alla inlägg under juli 2012

Av Karin Sellén - 31 juli 2012 13:01

Godmorgon godmorgon eller vad man ska säga!! Snart ska jag och mamma ut till spåret å springa sen blir det att kolla på fotbolls damerna i os. Juste igår kväll fick jag tre stora kassar med kläder av Julia som hon skulle slänga, hittade många fina klädee, kul att få en massa fina kläder gratis av syrran! Den tröjan som jag har på mig på bilden är en tröja som jag fick av henne :) <3

Av Karin Sellén - 30 juli 2012 22:38

Det har varit en riktigt skön dag idag med mina tjejer! Var på sanda å badade och solade med josse, kristin, tilda och bella! På kvällen så golfade jag med josse och Tilda och ja jag förlorade! :(

Av Karin Sellén - 30 juli 2012 10:52

Snart drar jag till sanda med josse och bella! :) <3

 

Av Karin Sellén - 30 juli 2012 00:35

Ikväll var jag med Bella och Josefin! Vi spelade kort och tog det mest lungt! Imorrn kanske vi skulle till sanda om det blir fint väder! :) <3

 

Av Karin Sellén - 29 juli 2012 19:23

Ikväll ska jag äntligen träffa min saknade josse! Hon har varit i Cypern i två veckor! :D <3

hahahaha en bild på oss för två år sen! ;)

 

Av Karin Sellén - 28 juli 2012 12:38

Jag kan skriva lite om gårdagen då haha! Jag grillade och spelade kubb och sånt med Ida, Simon, Jon, tobbe och Alex! Det var riktigt roligt å mysigt fast tog ett tag innan vi fick igång grillen haha! Senare på kvällen kom Anton och tobbes bror Robin också! Vi skulle spela plump fast Tobbe var inte så bra på det så vi kom ingen vart haha! Sen spelade vi jag har aldrig också! Sen kl 1 gick jag och Ida ut en timme för vi följde med Jonas hem så vi gick från tuna till motioncentrum sen tillbaka å alla var jätteoroliga där hemma så Tobbe å Simon gick å mötte oss sen så vi kom hem till Jon igen kl 2! Sen på slutet började det spåra lite för vissa hahaha! Vet inte riktigt när i drog hem men kl 3 tror jag det var! Men det var en riktigt grym och rolig kväll iallafall!! :) <3

Av Karin Sellén - 27 juli 2012 15:49

Jag har nyss kommit hem från norlings för var där å solade å tog ett dopp med Ida!! Har precis duschat å nu ska jag fixa allt inför grillningen ikväll hemma hos Jon wihoo!! :) <3

Av Karin Sellén - 26 juli 2012 21:43

Idag var jag på Båtbryggan med Kristin å solade lite sen drog vi till norlings å tog ett dopp!! Sen åkte jag hem å bytte om till träningskläder å cyklade till spåret å tränade lite! Imorrn kväll ska jag hem till Jon å grilla å dricka lite med några, det kommer nog bli roligt å mysigt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards