karinsellen

Alla inlägg under januari 2011

Av Karin Sellén - 31 januari 2011 17:18

Idag hade jag tänkt att plugga men det blev inte så mycket plugg. Aja imorrn är sista dagen för mig att hinna plugga på noprovet så då måste jag verkligen plugga fast noprovet kommer ändå gå åt skogen men jag ska göra mitt bästa :) Trääääniiing snaaart jippiieee :D<3

Av Karin Sellén - 31 januari 2011 01:10

Nyss kollat på Wild child. Jag tyckte filmen var bra, tänk vad mycket man kan förändras när man byter skola och får nya kompisar och sånt.

Ska nog sova snart fast är inte trött alls så blir nog att kolla igenom lite no först.





Av Karin Sellén - 30 januari 2011 21:55

Ååh vill tillbaka! :)<3

Jag sitter och lyssnar på massa grekiskmusik som vi lyssnade på när vi var i Grekland och dansa zorba hahah. Man väckar alla minnen därifrån!<3

 

Av Karin Sellén - 30 januari 2011 18:21

Ikväll blir det bara massa plugg och kolla på solsidan och minuten och sen blir det nog att kolla på en film :)<3

Sååå himlans sköönt med stuudiedaag imorrn.

Min vecka:

Måndag: Sova lääänge sen träning på kvällen

Tisdag: Plugga massa efter skolan

Onsdag: slutar typ tjugo i 5 eftersom vi ska kolla på film på so:n och vi får ta med godis och så fast nästa onsdag har vi ingen so då får vi sluta tidigare. På kvällen ska jag på match

Torsdag: Noprov som kommer gå åt skogen sen Träning

Fredag: Åka till pappa tror jag sen vara med nån kompis tror jag

Lördag: Match

Söndag: vet inte plugga förmodligen.


Av Karin Sellén - 30 januari 2011 18:17

Igår kl halv 11 typ så gick jag hem till josse och sov kvar där. Det blev lite mys och sånt. Vi gick och la oss typ 4 hahha och jag vaknade typ halv 2 och skulle väcka josse men hon var inte så glad hahahah hon är iallafall söt när hon sover :) Aja sen gick vi väl upp någongång runt 2 eller nått Älskar dej söötis! :)<3


 

Av Karin Sellén - 29 januari 2011 21:46

Rolig kväll eller inte. Mamma kan inte köra mig nånstans för vi har gäster här hemma. Jesper har massa kompisar där nere i källaren och Julia eller Magnus är inte hemma. Inga kompisar är hemma eller kan inte hitta på något ju och jaa nu är det nog försent fast nej hör av er om ni vill hitta på nått för kommer nog ha tråkigt hela kvällen/natten för kommer nog vara folk här hemma länge till så då kommer jag nog ändå inte kunna sova.

Av Karin Sellén - 29 januari 2011 17:18

idag hade vi match i dam div3 mot Virsbo och vi vann med 6-2 härligt tjejer. Vi var bara 9utespelar+målvakt men vi var grymma. Vi fick många utvisningar och sånt men vi fixade det skit bra kämpat tjejer. Jag gjorde 2mål och en assist till Amanda känns bra :D<3


Bild från Göteborgscupen 2010!<3

Av Karin Sellén - 28 januari 2011 14:55

Den här veckan har varit fullt upp hela veckan

Måndag: Match

Tisdag: Stan med Kristin

Onsdag: Match

Torsdag: Träning

Fredag: Bio med Kristin, Josse och Tilda

Lördag: Match

Söndag: vet inte plugga iallafall


Juste hade ju match i onsdags och skrev aldrig hur det gick. Vi förlora tyvärr med 3-2 och de fick in typ bara turmål medans våra bollar ville inte in vi sköt och sköt men målvakten tog typ alla bollar, fast vi kom fri så ville bollarna inte in, inte ens tessan fick in bollarna när hon kom fri flera ggr som hon alltid brukar få. Otur men jag tycker att vi var bättre än de. Sista perioden rörde Arboga knappt bollen nån gång. Surt!


Ikväll blir det bio med Josse, Kristin och Tilda :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards