karinsellen

Alla inlägg under september 2010

Av Karin Sellén - 29 september 2010 18:33

Dagarna rullar på som vanligt och de går grymt fort fast vi har långa dagar men min underbara klass gör min dagar roooligt. Det har nog aldrig hänt att jag har varit i skolan utan att skratta för det är omöjligt fast skolan är grymt tråkig men det är ändå omöjligt att hålla sig för skratt. Igår åkte jag hem till pappa och varje dag jag kommer dit så känns det som vi får mer hundar hela tiden hahaha nej men vi har sålt kajsas valpar nu så nu har vi 6hundar kvar. Innebandyn rullar på bra och skolan med förutom att det blir mycket prov och sånt men det är tyvär bara att bita ihop och plugga sönder.Hösten har ju kommit, jag gillar hösten för det är en fin årstid, Men det skulle inte sitta helt fel med en varm sommardag med sol och bad hihi aja det är bara att fortsätta drömma. men i vinter blir det väl någon utomlandsresa skulle jag väl tro :)


  Här är en bild på mig och Julia i somras när vi var i Grekland :)

Av Karin Sellén - 26 september 2010 13:51

Igår kväll åkte jag hem till Evelina och var med dom här underbara tjejerna.

Vi spelade singstar och ett dancespel och hade riktigt mysiigt. Älskar er flickor :)<3

synd att man måste lägga upp videos på youtube innan man kan lägga upp dom på bloggen för har några videos ja skulle vilja lägga upp från igår men tänker aldrig lägga upp de på youtube hahahaha :)


  Kristin, Tilda, Josefin, Jag och Ewe :D<3     Ewe och Kristin sjunger singstar :)

<3 

Av Karin Sellén - 25 september 2010 17:50

I natt sov jag hos Kristin :)<3

Vi kolla på idol sen se upp för dårarna sen läste vi lite tidningar och prata lite och så sen gick sen gick vi och la oss och vi vakna typ halv 12 tror jag sen åt vi frukost och gjorde i ordning oss sen skjutsade JAG kristin och vi åkte vi till samhället och mötte Josefin för vi skulle bli spådd av Dejan fast han var inte där för vi var sena så vi stanna och fika på Håkans döttrar sen cykla vi runt lite och så. Ni är dom bästa!<3


Här kommer lite bilder från dagen:

 

fin blomma va HAHAHHA

             

Vi fika på håkans döttrar

Och såklart så spillde josefin som vanligt ;)

   

Josefin :)<3

 

Kristin :)<3

Av Karin Sellén - 22 september 2010 22:55

Idag när jag kom till skolan var det ovanliga känslor först tog vi upp det där med hajken om olyckan fast det var några personer som räddade de och janne var så glad över det han blev helt rörd sa han sen börja han gråta. Sen tog vi en tyst minut för kära cornelia oxå, Vila i fred Cornelia!<3 aja sen var det bara att skaka av sig känslorna och spring septemberflåset som är på 14km jag är väl skapligt nöjd med tiden. Sen åkte jag hem och duscha och pappa hämtade mig då åkte vi iväg och åt vid lustigkulla senare på kvällen åkte jag och Josse till trollebo och kolla på hallsta-sk91 men vi såg bara första halvleken för sen åkte vi hem till Tilda och kolla på idol med henne och hade mys :) <3


Måste bara säga tack till alla i 9:2 för att ni är gör mina dagar och ni är verkligen bäst, skulle aldrig kunna klara en hel skoldag utan er. Jag är så stolt över er och jag tror att ni börjar tänka efter att allt inte bara är på skoj efter det som hända. Det är sorligt att tänka att vi nästan bara har ett halv år kvar tsm vi som har gått tsm i ungefär 2½år tsm och vissa har jag till och med gott i samma klass sen dagis. Fan vad jag kommer sakna er säger jag bara!<3

Av Karin Sellén - 21 september 2010 18:30

Iförrgår gick vi till Sura det var jätte varmt att gå men det är bara att kämpa tills man var framme och då vart man överlycklig :D  Sen slog vi upp tälten och sedan så badade hemen och janne hahaah efter det så grillade vi med klassen och hade typ allsång vid brasan mysigt värre hahaha :) Sen spela ja och några till maffia och vi skulle leka kurragömma men det blev aldrig av hahahah sen gick vi och la oss typ 2 sen vakna vi kvart över 7 då var det bara att packa ihop och ta en kanot och åka mot hallsta och det var iskallt ute jag frös sönder :(

Gör gärna om det här med klassen bara vi slipper gå och paddla i regn för det var vekligen jätte mysigt på kvällen med 9:2! <3


här kommer massor med bilder från hajken:

Evelina, Josefin och Kristin är taggade :D

   

Kristin och Josefin

     

hahaha bjuder på denna bild som josse tog på mig mitt ute i ingenstans

 

Den här bjuder jag oxå på fast josse är söööt :) <3

     


   

Fick lov att ta kort på Bella medans ALLA väntade på henne lillan hahah :D <3

  Lunch dags

  Josefin, Kristin, Evelina, Andre, Joakim, Sebastian och Joel

 

hhaha jag och josse :P<3

  Älskar er flickor!<3   Ni är verkligen bäst!<3   hahhaahah kristin ramla :)   haahha söötis :)

Äntligen framme :D

   

Inte lite glada nu när vi är framme :)


Bara att bygga upp tältet

   

Sötnos! <3

        hahaha läskigt :D

Höll på att åka ner i vattnet var jätte nära ;o

      HAHAHHA josse kolla anstikterna :D   <3      


   

hahah bjuder på den oxå här ligger vi i tältet :)

 

utanför tältet. värsta utsikten hahaha :D

Meethine,Resat,Sead,Kristin och Tilda

   

Dags för grilling!

 

hahahaha Linus och Sebbe :) cpppbaaaarrrn :D

      Sebbe och Linus

Våra fina tält haha :)

         

På kvällen mosade vi in oss 9st där inne och spelade maffia :)

  hahahha Linus, Josse och Sebbe


   

Jag och Kristin <3

 

Trissan och Kristin

 

Sebbe

 

När lärarna gick och la sig gjorde vi en stor brasa hahah :)

 

Nu är det bara att paddla hem :)

    9:2 ni är bäst! <3


Av Karin Sellén - 19 september 2010 13:04

Nu är det bara att börja packa för imorrn ska våran klass vandra till Sura med världens stösta packning och sen ska vi sova i tält där sen på morgonen ska vi paddla hem sen dagen efter är det Septemberflåset hahha drygt men det kommer nog bli kul med klassen för då kan det aldrig bli tråkigt hahah :)

Av Karin Sellén - 18 september 2010 22:50

Här kommer 7bilder till som jag tog från Jonnas blogg :)<3


 

Kungen som ligger ner såklart hahha :D  


Rosanna, Ewe, Bella och Mimmi har mysigt hahah :D <3

 

Jag, Tessan och Jonna hahah :D <3

 

Mimmi, jag och Jonna :)<3

 

HAHAHAHAH jadu...

 

Ni är underbarast! <3

 

Älskar er flickor :) <3

Av Karin Sellén - 18 september 2010 11:43

Här kommer några bilder från en helt galen och underbar kväll med Tessan, Bella, Rossi, Mimmi, Natha, Tove, Emliy, Ewe och Jonna :D <3<3<3

Tack för kvällen brudar och tack för att ja fick komma :D <3

 

Tessan och Rossi :D<3

  Tessan, Jonna, Mimmi, Ewe och Bella :D <3   hahah älskar er brudar! <3   Ni är bäst! <3   <3<3<3<3   <3<3<3<<3   <3    

Bella och en sööt kissemisse :D <3

 

böööghööög :D <3

 

Rossi och Bella :D <3

hahahhaha Tove och Tessan sjunger singstar Tove=Röd Tessan=Blå :D

   

Rossi, Tove och Ewe :D <3

 

Födelsedagbarnet :D <3

 

Andra födelsedagsbarnet :D<3 (suddig bild)

 

Sööta Tovee :) <3

 

Jonna och Tessan :) <3

  Rossi, Bella och Natha :D <3      

Tove o katten :D       

      hahahaha jag och Jonna :D<3   ljus bild på Tessan, Jonna och mig   ljus bild på Tessan, Jonna och mig :D <3   Ser ut som jag har afro hahah :P

en sööööt katt :D

   

Mimmi, Tessan och Jonna dunkar haha :D

 

ååhååå en liten kattunge :D <3

   

Ovido - Quiz & Flashcards