karinsellen

Alla inlägg under april 2010

Av Karin Sellén - 25 april 2010 11:47

Måste börja med och skriva om den undebara gårdagen  


Igår var jag med Trissan och Kristin hos Trissan 

Vi började med och köra ett mario tvspel det var kuuul fast alla bubblade sig så att vi fick köra om banan Trissan och Kristin förstörde för MIG HAHAH

Sedan efter ett tag så dampade dom lite och hållde på att slå på mina kinder hahahha   Sedan så körde vi monopol och efter ett litet tag gick vi ut på hennes garagetak och skulle kolla på dom fina stjärnorna fast det fanns inga så vi var där uppe och dampade lite och tog lite kort sen fortsatte vi spela monopol och efter ett tag så skulle Trissan äta så jag och Kristin skulle köra ett annat spel fast det saknades lite grejer med det var ett tjejspel och det var massa frågor man skulle fråga så vi frågade varandra massa frågor och så. När Trissan kom tbx så skulle jag och Kristin hem 


Det var en jätte rooligt dag med Kristin och Beatrice och med mycket skratt  

Älskar er gullungar!  

Hoppas Trissan skickar bilderna snart så får ni se lite bilder från gårdagen.



Aja har nyss varit ute och sprungit i spåret får se vad som händer sen  

...

Av Karin Sellén - 23 april 2010 21:48

Idag efter skolan så åkte jag till Sofia och ägde henne stort i fifa och nhl hahha men tack för dagen gumman<3

När jag kom hem så blev det Talang oxå.

Senare får vi se vad som händer kanske monopol med Helene och Magnus när dom har kollat klart på en film 


Igår tränade jag inte för var helt slut och hade ont i huvudet hela dagen och ont i halsen och min hals vill inte släppa har fortfarande ont i den  

Av Karin Sellén - 21 april 2010 20:49

Idag hade vi bara 3 snabba lektioner och på våran 3timmars håltimme gick jah och Kristin till ica och köpte lite goda saker haha och sedan satt vi oss utanför fast det blev för kallt så vi gick till biblioteket och satt oss där i trappen och sen när vi skulle gå tbx så snöa det och vi frös sönder jag hade ingen jacka och Kristin hade bara skinnjacka så vi kämpade oss fram till skolan och kom äntligen till slut fram hur sköönt som helst att vara framme hahah  

Sen när jag skulle cykla hem så regnade det typ oxå och mina händer var som isbitar fick knappt upp nyckeln från fickan hahaha fast lyckades till slut och när jag kom hem så stoppade jag händerna under ett jätte varmt vatten jäättee skööönt vare  



När jag kom hem så åkte jag,mamma och bror till Carlforsska för att kolla på Helene när hon gick modevisning och visade upp en jätte fiin klänning hon hade gjort   och såg några till jag kände igen  

Av Karin Sellén - 20 april 2010 19:04

Idag har det varit en okej dag.

Vi började med gympa och där joggade vi 4.6km fast fick problem med hälsenorna hatar att springa på asfalt aja det gick som det gick  

Sedan kom det några och prata om en teater vi ska kolla på på fredag.

Sedan var det spanska sen No och där dampa vi lite haha sedan hade vi matte med Dejan och gjorde ingenting för han pratade hela tidne hhaha det var rooligt  


Sen när jag kom hem så åkte jag till motioncentrum och skulle springa med laget fast det var typ inga där alla hade sprungit fast när jag kom fram så var det några där för det var typ inga som sprang. Det var hur sköönt som helst att springa jag sprang själv med hörlurar i och tänkte på helt andra grejer och sen plötsligt så var jag framme jag tyckte det gick hur snabbt som helst inte ens jobbigt skulle ha kunnat sprungit igen faktiskt    

Av Karin Sellén - 18 april 2010 12:27

kl 11 i morse var vi ute och sprang 3:an  

Får se vad som händer senare  

Av Karin Sellén - 17 april 2010 23:56

Glömde skriva att Rönnby fick SM-GULDET oxå och det var en jätte spännande match, i matchen blev det 6-6 och hände inget i förlägningen och sedan i straffar så satt Rönnby alla medans Iksu inte satt någon.

HÄRLIGT RÖNNBY SM-GUUUUULD  

Av Karin Sellén - 17 april 2010 23:45

Idag var jag ute och åkte inlines med Tessan och Emily  

VI åkte runt lite sedan åkte vi till statoil där vi E18 och köpte isglass och det var fööör gotttt  sen började det att regna så vi åkte hem och Tessan hände med mig hem och vi spelade monopol  

Tack för kvällls turen med inlines tjejer  


jag kom precis hem så jag hann precis se vem som åkte från körslaget och det var strömstedt och jag tyckte det var bra, redan från dag 1 så ville jag att Picasso,Moraeus och Rongedahl skulle vara kvar och det är dom 3 som har kommit längst oxå så jag är glad fast jag hoppas verkligen att Picasso tar hem det här nu 



Imorgon kl 11 blir det ut och springa med laget  

Av Karin Sellén - 16 april 2010 22:27

Var i stan idag och jag köpte ett par löparskor och ett par tygskor  

Ovido - Quiz & Flashcards