karinsellen

Alla inlägg under april 2013

Av Karin Sellén - 29 april 2013 19:33

Ändrade planer inför imorrn.. har inte riktigt bestämt vad jag ska göra på valborg men hoppas att jag har bestämt mig tills imorrn iallafall..

 

Av Karin Sellén - 28 april 2013 17:06

I onsdags hade vi temadag å slutade typ kl 11 så direkt efter träffade jag min saknade josse vi åt på grändan, fikade, gick runt på stan, alltid lika roligt att träffa den tjejen! I fredags sov jag hemma hos Olivia med henne, Malin, Frida, Alex och Jonte, det var mysigt och roligt! Idag har jag inte gjort så mycket bara solat lite, å pluggat lite körkortsteori! Har typ bestämt vad jag ska göra på valborg, ska nog va med Mimmi och Jonna sen drar vi väl till brasan och träffar lite folk sen drar vi nog vidare på fest någonstans, blir nog roligt! 


Juste kl 8 på 4:an igår var det hockeymatch de som vann OS-guld 1994 mot en massa kändisar hahahah det var riktigt roligt, matchen slutade 5-5, roligaste hockeymatchen jag har sett förutom att det inte gick så snabbt hahaha! På tal om hockey så nästa lördag ska jag till globen för att kolla på hockey VM Sverige-Tjeckien, blir nog grymt! :D


Av Karin Sellén - 23 april 2013 21:47

43 dagar kvar till sommarlovet! Fast det är rätt så sköna dagar de sista dagarna eftersom det nästan bara är nationella prov å för att man ska ha chans att göra färdigt alla uppgifter så blir nog chill. Idag tog jag 12.30 bussen hem sen hade jag körlektion kl 3, gick bra! Han som jag körde med trodde jag hade dubbel lektion så fick köra lite extra haha, klagar inte! Sen drog jag å mamma till Erikslund, jag körde dit! Skönt att åka dit med mamma så hon betalar haha! Det jag köpte var en skinnjacka, jeansjacka, en svart typ jacka eller kofta eller vad man ska säga, 3linnen å en svart halsduk, är riktigt nöjd! Imorrn har vi inga vanliga lektioner utan någon temadag så det blir skönt, börjar 8.30 å slutar typ 11.30 så blir en skön dag! :)


Här är en bild på det jag köpte! :)

Av Karin Sellén - 21 april 2013 13:56

Jag lever! Har inte skrivit på länge för har inte orkat. I helgen var jag på fest både i fredags å lördags, i fredags blev det lite spontant för jag å Kristin bestämde oss för att gå dit typ 10-halv 11 på kvällen så var bara att fixa sig lite snabbt å sen dra dit, men det var en riktigt rolig kväll förutom att de blev typ bråk på grund av mig hehe. Men det var en grym kväll ändå! Igår var jag på fest hos Josefine kolbert, det var också jätteroligt! Det var en riktigt lyckad helg förutom att jag knappt har fått någon sömn å ja jag mår väl inte helt bra just nu men det var det helt klart värt!


Lite bilder från igår:

En bild från i fredags:

Av Karin Sellén - 8 april 2013 21:57

Då var tyvärr skolan igång igen då! Har knappt sovit någonting inatt men var faktiskt ändå inte trött när väckarklockan ringde. Det var en lugn dag i skolan även fast vi fick reda lite uppsatser och prov som vi ska ha snart, känns tufft såhär första dagen efter lovet, menmen bara att kämpa i 2 månader till! Vi slutade kl 12.25 då drog jag å Frida till gränden och käkade kyckligfilé och pommes, det gjorde min dag! Sen tog jag bussen hem 13.30 sen drog jag, Mimmi och Jonna till körskolan å pluggade i 2timmar sen drog jag hem å pluggade lite. Sen kollade jag på innebandy när rönnby blev klara för SM-Final wihoo! Imorrn kl 3 har jag körlektion också. Nu ska jag plugga lite till innan jag går å lägger mig i sängen å kollade på oth! :)


Av Karin Sellén - 5 april 2013 22:33

Jag hade en riktigt grym kväll igår med Frida, Olivia, Malin och Alex! Jag tog 06.30 tåget till Västerås sen åt vi på gränden, riktigt gott! Sen drog vi hem till Olivia och kollade på det regnar köttbullar i 3D, sen spelade vi lite kort och hade det mys. Sen kom Mamma å hämtade mig halv 3 på natten! Tack för en rolig kväll tjejer och Alex! :)


Frida, Malin och jag i 3D brillor!


Alex tränade lite med Olivia på ryggen haha!

Av Karin Sellén - 4 april 2013 15:27

Hade en riktigt rolig dag igår på Gustavsvik med Ida, alltid lika roligt å vara där! Ikväll ska jag äta på gränden med Frida, Alex, Malin och Olivia sen ska vi hem till Olivia på filmkväll, det blir nog mysigt och roligt! :)

Av Karin Sellén - 2 april 2013 23:11

Idag övningskörde jag till Köping och det gick väldigt bra och gick även till körskolan å bokade två körlektioner, nu är det bara att nöta lite körkortsteori sen ska jag ha det där jävla körkortet i sommar! Men det gick iallafall riktigt bra idag. Senare så va jag med Ida och imorrn drar vi till gustavsvik wihooo! :)


En bild på mig och Ida från kryssningen i somras!

 

Ovido - Quiz & Flashcards