karinsellen

Alla inlägg under mars 2010

Av Karin Sellén - 28 mars 2010 18:09

Här är en bild från när jag och Kristin var i stan       

Här är en suddig bild på mig och Kristin från när vi gjorde ordning oss till skoldansen. hahah min tröja ser konstig ut  

 

Älskar dej massor Sööttis!    

  

Av Karin Sellén - 27 mars 2010 21:34

Idag var det match mot Sala och vi vann med 7-3 Sala är ett jätte bra lag men vi är bättre och de ligger 4:a i serien fast om vi skulle ha förlorat skulle de ha kommit 3:a men nu så kom de 4:a och vi är 2:a alltså bäst i västmanland.


Idag på matchen gjorde vi om lite i kedjorna så vi körde

Teresia-Evelina-Josefine

Jag-Amanda-Tessan

Det gick bra och jag gjorde 2 mål oxå  

Dom som gjorde mål var

Tessan 2

Jag 2

Bella 1

Natha 2

Jätte bra sluta på serien tjejer VI ÄR BÄST I VÄSTMANLAND 



Den här bilden var med i tidningen idag  

 

Av Karin Sellén - 27 mars 2010 00:15

Jag åkte hem till Kristin och vi gjorde i ordning oss hemma hos henne och temat var: i starka färger. men jag har en svart tunika och ett vitt linne under och strumpbyxor så det var inte starka färger dirket så måla naglarna rosa och sen hade jag och Kristin 2 armband som lös jätte bra i mörkret jag hade en grön och en blå och Kristin hade en rosa och en grön så vi hade på oss dom och stekte  


Från början var det segt fast när vi väl börja dansa så shakade vi loss och på slutet så var till och med jag,Kristin,Cicci och Jonna kvar själva på dansgolet och dansa medans dom andra kolla på det skulle vi aldrig ha vågat gjort från början hahahha vi stekte sööönder på slutet 

Tack Kristin och alla andra för kvällen  

Av Karin Sellén - 26 mars 2010 16:36

Dagens vill ha: en riktigt rolig kväll ikväll
Dagens klädsel: nu har jag jeans,tröja och linne men snart blir det Leggins och tunika
Dagens frisyr: Platt
Dagens låt: sommartider hejhej kom inte på någon men jag sjöng på den idag
Dagens planer: Steeeeka på skoldansen med kristin
Dagens misslyckande: inget än så länge
Dagens drog: chips :D
Dagens köp: inget
Dagens godis: inget än
Dagens humör: crazzzzzy
Dagens roligaste: hahah inget speciellt idag men ni skulle ha frågat i måndags då skulle det inte bara bli en sak utan fleeera

Dagen sötnos: hm.. får nog bli Kristin och Josefin

Av Karin Sellén - 26 mars 2010 15:32

Idag fick vi sluta 13.30 istället för 14.00 det får vi typ alltid göra på fredagar eller ja vi får typ alltid sluta tidigare på so:n hur pratiga vi än är haha  


Men ska nog ta och lägga mig i ett varmt bad nu för ikväll så blir det skoldans med Kristin    

<3

Av Karin Sellén - 25 mars 2010 20:20

 Imorrn blir det skloldans med bäst Kristin  
  

Vi är kiiiiiing :D

Älskar er mest tjejor :) <3

Av Karin Sellén - 25 mars 2010 20:13

Igår på håltimmen köpte jag,Josse och Kristin 2glassar för det är halva priset på alla glassar på terminalen  

Här kommer några bilder fast ignonera bilderna på mig för så kan håret se ut när man har varit ute och cyklat :P

Men jag älskar er Söötisar

             

Av Karin Sellén - 24 mars 2010 20:53

kommer ett till inlägg imorgon eller ikväll för då skriver jag mer om dagen och bilder från när vi hade håltimme


Idag var jag i stan med bästa Kristin 

Blev inte så mycket men det blev iallafall:

  • 2 Strumpbyxor
  • En vit tröja
  • Innebandystrumpor
  • 2 linnen
  • och skor som jag ska köpa någon annan gång

Tack för dagen söötaste Kristin 

Träffade Emma,Jakob och Victor oxå vi var inne i några affärer med dom och sen så åkte vi hem med dom oxå  

Ovido - Quiz & Flashcards