karinsellen

Alla inlägg under februari 2011

Av Karin Sellén - 27 februari 2011 10:58

Nu drar jag på kryssning med hela tjocka släkten :D Kommer hem på tisdag höööörs :D

Av Karin Sellén - 26 februari 2011 22:09

hehe oj klockan börjar ticka iväg och jag har inte ens börjat packat än som jag hade tänkt att göra idag kanske dags att göra det nu då hööörs :)

:(

Av Karin Sellén - 26 februari 2011 15:42

Fan..  

Av Karin Sellén - 26 februari 2011 12:27

Igår så åkte jag hem till josse och hade lite mys som vanligt. Vi gjorde inte så mkt men vi dampade och hade ruuuligt ändå. Love u my daaaarliiing!<3

Kom hem kl 12 då gjorde jag varma mackor sen kollade jag på mean girls 2 och moffade godiis fast orkade inte kolla klart på filmen för blev trött så ska nog se klart den ikväll. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen tvätta lite kläder sen packa till kryssning ska juu till suuuooomii imorrn eller ja kryssning hehe :D

Av Karin Sellén - 25 februari 2011 17:20

Den här veckan har gått hur fort som helst ju :o

Nu är det äntligen spoooortlooov! På söndag blir det ju kryssning kommer hem på tisdag sen på torsdag drar ju jag och Tess till romme :D

Ikväll vet jag inte vad som händer åker väl till josse annars om hon inte orkade så hittar jag på något annat skoj så kvällen kommer nog bli roligt vad som än händer :D

Av Karin Sellén - 24 februari 2011 21:24

Precis kommit hem från träningen. Sitter just nu med en stor fet tallrik glass med strössel och chokladsås såå gott. Måste ju njuta lite sista dagen i skolan innan lovet för på lovet kommer det bli full fart och grymt kuul. Fast imorrn går det nog snabbt för börjar tio i 10 och slutar tio i 2 och vi har bara svenska i 40min, musik i 40min och ämnesfördjupning imorrn så det går snabbt :)

Ha ett bra sportlov alihoppa! :D

Av Karin Sellén - 24 februari 2011 16:15

Igår hade vi match mot rönnby i damserien. Vi vann med 9-1 hahah. Blev 1mål och en assist för mig. Kan inte säga något annat än jätte bra kämpat allihopa tjejer! :D <3


 

Av Karin Sellén - 22 februari 2011 17:39

Jag längtar verkligen till lovet!! Det ska blir sjukt roooligt och sköönt!! :D :D

På söndag drar jag ju på kryssning med hela släkten i 2nätter. Nästa torsdag drar ju jag och Tess till Romme. Längtar söööönder! fast ändå inte för lovet kommer känns kort och skolan kommer börja före innan vi ens har fått sportlov hahah :(

Sportlov nu jaa taack!

Ovido - Quiz & Flashcards