karinsellen

Alla inlägg under november 2010

Av Karin Sellén - 27 november 2010 23:20

Dagen började lugn gjorde inte så mycket men kl 5 åkte jag till mamma så Magnus hämtade mig och jag är glad att jag lever just nu efter den turen hahahah :D för pappa skulle bort och jag åkte till mamma för ville hitta på nå och när jag kom till mamma var det lika dött där alla var borta och magnus drog så var jag helt själv då satt jag mig vid mammas data och gjorde lite hk läxa sen pratade jag med mimmi och jonna de hade jätte tråkigt så jag och jonna satt på oss massa kläder och gick till mimmi och skulle ha snöbollskrig och sånt men det var inte kramsnö så vi gick på en promenad lite överallt i hallsta sen var det bara att gå tbx hem till mimmi och hämta cykeln och cykla hem igen. så jävla kul jag ba: MIMMI! hon kolla jag kastade snö rätt i ansikte på henne HAAHAHAHA :D Nu sitter jag här med en loka och lyssnar på julmusik helt underbart men funderar på vad jag ska göra sen då kanske ska sätta mig och fortsätta med hkn fast vi får se :)


Jag och Jonna hahah :D<3    Mimmi och Jonna :)<3

Av Karin Sellén - 26 november 2010 19:26

Idag är det äntligen fredag man blir lika glad varje gång man märker att det är fredag.

Fortfarande lite ont i halsen och börjar bli förkyld nyser jätte ofta också hahah ;o

Vi har lite läxor som jag måste komma ihåg att göra någon gång:

Tisdag eller Onsdag: No redovisning

Torsdag: Matteprov, ha läst klart engelskaboken

Fredag: Hk inlämnad + bild läxa

Egentligen skulle vi ha So prov på onsdag men vi sa att vi hade så mycket läxor fast så mycket har vi inte med magnus är snäll och lyssnar ofta på oss så han flytta fram det till nästa måndag :)

Aja snart blir det att sätta sig framför tv:n med godispåsen och lite cola och mysa lite.

Ha en bra fredag heejdååå :)

Av Karin Sellén - 25 november 2010 16:09

Det har varit en vanlig men seg dag eftersom jag är typ sjuk, svin ont i halsen och fryser sönder och är halv död orkar typ inte gör något så fick tyvär lov att hoppa över träningen och idag så skulle skälby komma till oss med missar det   

funderar på att ta en varm kopp med te eller varför inte hoppa in i bastun? aja får se vad som händer har massa läxor som måste göras men åå jag orkar inte...

Av Karin Sellén - 24 november 2010 20:53

Lägger upp bilden för josse ska skriva ut den till mig som bild läxa hihi :)

 

love u!<3 

Av Karin Sellén - 24 november 2010 16:20

Igår var vi på gymnasiemässa i västerås och här är en video från dagen. man ser mig och josse gå i bakrunden också hon har en röd jacka och jag har en svart och sen ser man Sebbe när de sätter på glitter på han och mkt mer hahah :D

Av Karin Sellén - 22 november 2010 22:19

Idag var det en skön dag i skolan och sista lektionen hade vi simning, det är kul fast jobbigt sen när jag kom hem hade jag svin ont i huvudet men ja drog till träningen och gjorde så gott jag kunde fast det värkte till i huvudet ibland men gick rätt så bra ändå fast har fortfarande ont i huvudet men det är bara att bita ihop. Imorrn på morgonen ska vi på någon gymnasiemässa i västerås och sen på kvällen ska jag kolla på Harry potter med Bella och Kristin. Ha en fortsatt trevlig kväll TJING!

Av Karin Sellén - 21 november 2010 20:16

På tisdag blir det bio med de här tjejerna alltså Kristin och Bella älskar er tjejer:D<3

Bilden är tagen i somras och är suddig

 

Av Karin Sellén - 21 november 2010 20:08

Här kommer massa bilder från när jag var med Kristin i fredags.

Jag älskar dej Kristin Johannesson!<3

  hahahah bjuder på den     HAHAHAHAH   HAHAHA och nej jag biter inte på strumpan   Mina ögon, ena är större än det andra ;o       loveu!<3       

Ovido - Quiz & Flashcards