karinsellen

Alla inlägg under augusti 2011

Av Karin Sellén - 31 augusti 2011 22:41

Jag kommer aldrig få sova ut ju. Hela den här veckan har jag börjat 8.00 och pappa skjutsar mig till skolan 7.30 och så måste ja gå upp 6.15 och är jättetrött varje morgon även hur tidigt jag än lägger mig. Jag har precis duschat och jag kan inte sova med blött hår jobbigt läge.. I helgen får ja inte heller sova eftersom vi ska på cup :( men nästa vecka har vi ju eftermiddagsvecka så kanske får sova lite iallafall. Jag är trött! fast ja håller på och somnar varje lektion när vi har DT det är skönt iallafall hahah :)

.

Av Karin Sellén - 31 augusti 2011 19:46

Snart drar jag på träning, träningen slutar 22.15 ja det är sent men det är bara för alla småungar är före oss eftersom vi kör i damserien nu.


Bjuder på 4st bilder på mig också fast alla är typ likadana hahah.. :)

       

Av Karin Sellén - 31 augusti 2011 17:51

Idag hade vi fotografering gick bra. Sen har vi haft Svenska redovisning, Samhäll fast där tog vi kortet så blev inte så mycket samhäll sen hade vi håltimme sen spanska. Jag och några kompisar hade uppfattad fel eftersom vi var i ett grupprum när de gick igenom en läxa vi skulle ha på psykologin i måndags så vi gick in och läste på tavlan bara och då trodde vi att vi skulle skriva om försvarsmekanismer så jag skrev 3sidor igår kväll men idag insåg vi att vi hade ett litet förhör på det på fredag.. kul.. så måste plugga lite om ja hade fattat rätt så kunde ja ha tränat på det från måndag men nu får man reda på det 2 dagar innan så blir tajt eftersom jag har träning snart också och ja kommer komma hem sent idag. Men imorrn slutar vi 11 så det är skönt så då blir det hem att läsa lite, det är inte så svårt men jag måste bara lära mig 10st ord -.-

Av Karin Sellén - 30 augusti 2011 21:36

Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? Ja
Ångrar du det? nej
Badade du mycket? ja
Förlorade du någon vän? nej
Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? vet inte eller jo fest hos mange och big brother låten eftersom typ alla spela det hela tia hahah
Vad skiljer det här sommarlovet från förra? att det här kändes mkt kortare
Grillade du mycket i sommar? ja
Åkte du vattenskidor? nej
Fick du någon ny kompis i sommar? ja
Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? hoppas det fast det här sommarlovet var underbart bara lite kort men bättre kan det alltid bli
Har du druckit tills du spytt? nix
Sårat någon? vet inte tror inte det
Träffat nya människor? ja
Tagit droger? nej
Gråtit?  ja
Skrattat tills du kissat på dig? nej fast nästan hahah
Tältat? nej
Varit vaken en hel natt? ja
Solat? ja
Badat? ja
Gjort dig riktigt illa? nej
 Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej
Läst en bok? ja
Skickat fel sms med flit? nej
Suttit vid datan en hel natt? ja
Fått utegångsförbud? nej
Varit i slagsmål? nej
Sjungit högt på ett berg? hahha asså jag har varit på ett berg och sjungt så ja typ hahahah
Tappat rösten? ja
varit på en festival? ja
Gått upp i vikt? vet inte har ja säkert efter allt onyttigt jag har ätit detta sommarlov hahha ;)
 Gått ner i vikt? vet inte
Brännt dig? ja fyfan! flera ggr speciellt en gång i öland och kunde knappt gå och sen flagna jag i typ 100år efter hahah ;o
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? haha ja
Varit utomlands? nej
 Gjort ett bra köp? ja
 Tagit upp kontakten med en gammal vän? tror inte de eller ja vet inte
 haft skadeglädje? ja
 Sovit under bar himmel? nej
 Vad kommer du sakna mest? vet inte typ Öland, Rävsten och Midsommaren och alla mysiga kvällar med mina underbara vänner
 Har du sommarjobbat? nej
 Har du svart ärligt på alla frågor? ja

Av Karin Sellén - 30 augusti 2011 16:56

Hade många lektioner idag. Först Engelska sen Historia sen Psykologi sen idrott. Fast vi hade håltimme också och där gick jag och några till och kollade runt lite i affärerna fyfan vad kul vi hade hahah!

När vi åkte hem från tåget så kollade jag ut genom fönstret och såg Gurkan. Han gick och satt dig utanför pressbyrån och satt där ett tag sen tog han bilen och körde iväg han som är sveriges värsta bilförare eller? hahah ;)


Gurkiish! :D

<3

Av Karin Sellén - 29 augusti 2011 22:03

Det var en grymt bra träning idag. Det är ju några som har slutat och så men vi har fått in många nya tjejer så vi var många idag på träningen så det var jättekul. Sen var det en målvakt som testade att spela med oss idag hon är forsbys målvakt men hon var grym. Den här säsongen kan verkligen blir helt underbar bara vi vill!


Minnen! <3 

Av Karin Sellén - 29 augusti 2011 19:09

Redo för träning!! I helgen så blir det cup, längtaaar! :D  

Av Karin Sellén - 29 augusti 2011 16:39

Det var en lång skoldag idag. Började 8 med Samhäll sen hade vi Psykologi sen hade vi 3tim hål så ja och Emily drog till gina och shoppade lite för hade med mig lite pengar så jag köpte en svart/rosa randig tröja sen ett linne och en vit spets tubtopp eller vad det heter. Sen drog vi till skolan och pluggade lite. Sen hade vi spanska. Slutade kvart över 3. Snart träning! :D



Ovido - Quiz & Flashcards