karinsellen

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Karin Sellén - 13 augusti 2011 22:00

Igår var jag på Gröna Lund med Josse, Kristin, Bella, Bea och Tilda. Det var en sjukt rolig dag tillsammans med mina brudar! Älskar er mina fina vänner! <3

Bea, jag, Bella och Josse påväg till stockholm  Det var fullt överallt så vi fick lov att sitta i gången hahah :)  Josse, Bella och Bea rider Lejon ;)  Josse, jag och Bella på djurgårdsfärgan :)       Ni är bäst! Bella och jag i kärlekstunneln :)  Tilda, Bea och Bella :)  Kristin, jag och Josse :)      Kristin :)  Bea, Josse, Bella och jag på Twister hahahaha :D  Kristin, Josse, Bea och Tilda :) Josse din buse gjorde så dom åkte fortare fast dom sa åt henne i högtalarna hahahah :D   Bea, Bella och Tilda i slänggungorna :)   Jag&Bella och Kristin&Josse i kärlekstunneln ;)         Det kommer komma en massa fula bilder på mig och Kristin från skrattkammaren hahahha a:D       HAHAHAHHA     Kommer alltid vara lång :)       HAHAHHA       ;o         Sötiiiis!   Jag och Kristin på flygande mattan ;)   Alla helt döda på tåget på väg hem ;)    <3

Ovido - Quiz & Flashcards