karinsellen

Alla inlägg under oktober 2010

:D

Av Karin Sellén - 31 oktober 2010 23:15

Imorrn blir det att fira Kristin. Mer får ni reda på sen hihi :)

Bilder kommer sen kan jag lova :D

Av Karin Sellén - 31 oktober 2010 22:59

Igår så var vi hemma och Emily och fira henne och de som var där var Tessan, Bella, Natha, Tove, Teresia, Jonna, Mimmi, Rosanna och Amanda. Måste bara börja med och säga tack för kvällen tjejer den var grym. Det började med att de gjorde pizza hemma hos Emily sen öppnade hon presenterna HAHAHAH ja det var väl fina presenter ;) sen så gick vi in till henne garage och spelade TP i lag och mitt lag vann såklart sen så körde vi snurra flaskan mer säger ja inte, tycker lite synd om Tessan bara hahhah :( men kvällen var verkligen bäst, tack för allt mina tjejer :D<3


blev inte så mkt bilder för det var så kul så glömde bort att ta men jag tog lite från början innan vi åt.


Födelsedagsbarnet :D

 

Så här reagera hon när hon öppna paketen HAHAHHA

 

Tessan steeeker som vanligt :D


hahahha glada tjejer ;)

   

Hahah Rosanna så sööööt :D



   

Teresia, Amanda och Natha :D

hahhaha söööt :D

     

Av Karin Sellén - 31 oktober 2010 22:28

I fredags var det galakväll och vi började kl 4 och vi åt en god mat på skolan och sedan så var det dags för alla att börja sjunga och spela och sånt här kommer lite bilder från kvällens framträdanden :D


Vi börjar med kvällens outfit:

Vitt linne: Gina tricot

Svart linne: Gina tricot

Strumpbyxor: Gina tricot tror jag

Adidas tröja: Stadium i tunapark


    Här spelar och sjunger Kevin :D

  Det var de här som pratade och höll i snacket hela kvällen

Nadina, Simon, Hanna, Gustav, Roberto och Emma :D

  Kevin igen :D   Gustav, Emil, Charlie och Philip :D   Simon och Helén :D       Stars eller va de hette   Snäckan hahah :D   Lindbos körslag hihi :D  




Av Karin Sellén - 27 oktober 2010 22:08

Min lilla fjortis är 15år nu. Jag lärde känna dej på dagis och då var vi verkligen bästa kompisar och sen när vi börja lågstadiet så började vi tappa kontakten och sen som tur var när jag började på lindbo så började jag i samma klass som dig. I 8:an började vi bli extremt tajta igen och vi är det fortfarande och jag är verkligen jätte glad över det. Du finns alltid där vad som än händer och du är verkligen underbar. Kan prata med dig om allting. Alla raster med dig, mig och josefin är verkligen roliga vi skrattar iallafall varannan minut. Du är verkligen en vän som alla borde ha och hoppas verkligen inte att jag tappar kontakten med dig igen. Du är en av mina 2 bästa vänner hihi. Hoppas du får en grymt rolig och bra födelsedag för det är du verkligen värd.Du betyder oerhört mycket för mig. Jag älskar dej extremt mycket min Khrispii!<3


Här är ett brev som jag fick från Kristin på dagis och sen ett påskägg som Kristins mamma gav mig någon gång hahah :D


hahhahaha sööta :D

 

Av Karin Sellén - 27 oktober 2010 20:19

Idag på morgonen hade jag och josse glasmålning sen på eftermiddagen hade jag,josse och kristin foto fast josse skulle dra nästan på en gång så hon hann inte med och ta kort med oss :( men här kommer några bilder som vi tog idag, några av de här ligger uppe på facebook redan, det här är inte alla bilder jag har mer på

datan hihi :)

 

Love you Khrispii!<3

              

Båda bjuder på bilden HAHAHAH :D

   

Den här sötisen blir föresten 15år idag Grattis hjärtat :D<3

  Hoppar du hoppar jag!<3                                              

jag somna :(

min sötis!<3 

     

Kristin och Benjamin :D

 

  Jag och Benjamin :D

Av Karin Sellén - 26 oktober 2010 18:14

Idag i skolan var vi i strömsholm och var inne i strömsholmslott. Vi samlade vid bussterminalen 11.05 sen tog vi bussen till kolbäck sen bytte till strömsholm när vi var framme gick vi in i slottet och sen när vi var klara med det så åt vi hamburgare och sen slutade vi ungefär tio över 1 fast vi hann inte ta bussen hem som gick tolv över så vi satt på ena sidan av strömsholmsslott och där blåste det ingenting det var faktiskt underbart och varmt där. Sen tog vi 14.14 bussen hem sen var vi hemma kring 3 kanske :)<3


här kommer 2bilder från dagen:

jag, josse och tilda :)<3   Jag, josse och Evelina :)<3

Av Karin Sellén - 25 oktober 2010 17:28

Idag var det en skön dag i skolan vi kollade först på bio på saga sen hade vi hål sen kolla vi på teater i gympasalen sen slutade vi kl 2 :) imorrn börjar vi 11.05 inte lite sköönt med sovmorgon fast jag är van för vi börja ju 11 varje dag förra veckan när vi praoa :D Aja snart bär det av till träningen med min nya klubba hahah får se hur det går :)

Av Karin Sellén - 23 oktober 2010 21:08

Idag kl 11 så vaknade jag och såg att Emily hade skickat sms och hon frågade om jag ville med och kolla på små flickorna när de spelar innebandy kl halv 12 och Natha och Tove dömde ju så ja hoppade upp i sängen och gjorde i ordning mig och cyklade til nibble och kollade på den matchen. När jag kom hem fråga mamma om ja ville med till stan och det ville jag absolut och jag köpte eller mamma köpte till mig var 3skor, en jacka, innebandyklubba och ett fodral Tack mamma :D Sen halv 6 åkte jag och kolla på när Hallsta damerna mötte forsby och det blev 5-1 till forsby.

Ovido - Quiz & Flashcards