karinsellen

Alla inlägg under september 2011

Av Karin Sellén - 30 september 2011 17:47

Om ett tag så kommer Josse, Bella, Kristin, Bea, Tilda och Linnea hem till mig för vi ska ha fredaaagsmys med idol och singstar och en massa annat. Alltid lika roligt med mina tjejer puuuussssssss! <3

 

Av Karin Sellén - 29 september 2011 17:41

Började med matte och vi gjorde någon aktivitet som ja gjorde med beatrice sen så skulle vi jobba i boken fast gjorde inget satt och prata med andra och jag och alex slog en massa tärningar och skulle få yatsy först och så hahah. Sen hade vi samhäll och vi ska göra en video om nå nyhetsgrej hahhaha fyfan vad kul det är.

Här kan ni få lite bilder från våran video fast kan inte skriva nå om den förns vi har visat upp filmen för klassen ifall nån skulle se det här hahah. Kanske kan lägga upp filmen på bloggen sen för den är riktigt rolig hahaha :) Slutade kl 11 sen åt jag i skolan med Renée, Frida och Bea sen tog jag tåget hem. Det är redan fredag imorrn, veckorna går så jäkla fort ;O


      HAHAHAHAHAHAHA

     

Av Karin Sellén - 29 september 2011 17:03

Igår så var det en riktigt skön dag. Kom till skolan och var redo för samhäll på morgonen men insåg att vi hade filmdag som jag hade glömt bort helt så det var skönt. Så vi kollade på film. Alla slutade kl 12 förutom vi som har spanska så klart.. Men slutade kl 3 och efter skolan drog jag och pappa till media markt för han köpte en ny dator till mig så har 3st nu hahah. Sen fixade vi lite med datorn sen kl 6 kom janne och hämtade mig och pappa så vi 3 drog och kollade på vik-leksand.. vik förlorade tyvärr i straffar men de var inge bra spel i matchen pucken for och studsade hela tiden men det var ändå spännande match att kolla på. Det var ju fullt drag i klacken iallafall. Det var mycket slagsmål fast mest början av matchen sen började det lugna ner sig lite. Det stog i vlt om matchen och att isen var dålig därför det inte blev nå bra spel, det var varmt i hallen därför de inte var nån bra is. Som ni kanske inte vet så spelar ju min kusins kusin i VIK i år han heter Markus Kinisjärvi, blir nog att dra på fler vik matcher i år. Men vik har ju vunnit alla matcher så man måste faktiskt förlora någon haha :)


     

Av Karin Sellén - 26 september 2011 16:23

Jahap då var det dags för en ny vecka. Började med samhäll sen psykologi sen hade vi 3tim hål pga av att jag har jävla spanska som inte är lika roligt som det var på högstadiet men får väl stå ut i 3år med spanska ändå för så farligt är det inte.. men på håltimmen åt vi på donken sen drog jag, emily och ylva och shoppade lite och jag köpte 2 byxor, ett par svarta jeans och ett par såna där adidas byxor. Sen efter spanskan så drog jag och köpte dricka och godis så sitter och äter nu.. okej det kanske inte är bra innan träningen men gott äre ;) Vi har ju några läxor den här veckan men jag och mamma satt igår kväll och gjorde allihopa så ikväll har jag inget eller jo ett litet matteprov imorrn men det är väldigt lätt så behöver inte plugga till det.. skööönt :)

Av Karin Sellén - 25 september 2011 20:19

Första seriematchen avklarad mot Per-Ols. Blev tyvärr förlust med 3-2. Men en assist till Tessan blev det iallafall. Okej det var kanske inte våran bästa match menmen sånt är livet.. andra perioden fick jag jävligt ont i mina cp hälsenor så kunde inte spela sista perioden pga av det.. ganska surt. Men bara att tagga om till nästa helg för då har vi 2st matcher en på lördag och en på söndag, längtar redan bara mina hälsenor inte dampar igen!

Av Karin Sellén - 23 september 2011 18:37

Har varit en skön fredag. Tog tåget in kl 10 och drog till skolan och pluggade lite med några kompisar sen drog vi till terrassen och käkade och det var pizza, goottt! Vi började halv 1 med Svenska sen Religion sen Psykologi prov sen hade vi engelska bara för vi hade prov innan så tyckte våran engelskalärare att vi skulle ta det lungt så vi började det en DT sen så läste hon en bok som vi låg på borden och lyssnade på sen fick vi sluta, ganska sköönt. Tog 5 bussen hem med en massa sen drog vi till ica och köpte godis till kvällen. Ikväll blir det att dra hem till Tess, mys! :D <3

Av Karin Sellén - 20 september 2011 21:34

När jag ändå har skrivit om hajken så kan ni få 2 videosar från kvällen i mitt, josefins och kristins tält hahaha :)


 
 

Av Karin Sellén - 20 september 2011 21:16

Det var exakt 1år sen vi var på hajk med 9:2. Det var jobbigt att gå till sura för det vart så  jobbigt och varmt. Sen sov vi i tält och jag sov tillsammans med Kristin och Josefin mysigt värre! Det var faktiskt riktigt mysigt på kvällen för vi grillade och satt vid brasan hela kvällen med klassen och hade det mysigt. På morgonen sen så paddlade vi hem i regnet.. det var verkligen iskallt. Det hände ju en olycka då men det löste sig som tur var eftersom jag hade så fina klasskompisar. Men hajken är ett minne för livet och ett minne med min gamla underbara klass! <3


Här får ni 20st bilder från hajken 2010:

  På väg till sura..   Evelina, Anna-Karin och Isabella hahah   Stannade en massa ggr och tog en paus       hahah kristin :D   Äntligen framme efter en massa timmar i skogen   alla var nog ganska trötta Var bara att bygga upp tältet nu då        hahah söta tjejer ;)     Vissa hade det bra..   Ja.. vissa badade också även fast det var kallt ute och sånt. Tänk er om ni skulle bada idag det skulle vara samma sak hahah   Grillade köörv   Sebbe och Linus hahah   mysigt killar ;) Var vid brasan på kvällen och hade det mys i regnet  Dags att åka hemåt i det kalla vädret! 

Ovido - Quiz & Flashcards