karinsellen

Alla inlägg under juli 2011

?

Av Karin Sellén - 31 juli 2011 22:26

Jag förstår mig inte på dom...

Av Karin Sellén - 31 juli 2011 22:12

Nu har man varit hemma och landat ett litet tag. Imorrn kl halv 7 så blir det springa 5km med laget och man ska slå sin tid som man hade innan sommaren, får se hur det går. Den här veckan ska vi träna måndag, onsdag och torsdag sen är jag ledig hela veckan så bara höra av er om ni vill hitta på något för veckan efter det på tisdag till torsdag så åker jag och Julia till ullared sen på fredagen så åker jag till gröna lund med mina brudar sen på helgen vet jag inte men det skulle kanske vara träningsläger eller nå. Sen på måndagen börjar jag skolan, ska bli roligt faktiskt :D

Av Karin Sellén - 31 juli 2011 19:24

Har haft en underbar vecka i rävsten med släkten. Tyvärr så var inte Magnus, Julia och Jesper med i år men det här året var Sophie, Izabell och Jocke med istället så det var roligt. Fast Erika, Emil, Sirpa och Pekka åkte tyvärr hem på torsdagen för Erika skulle till spaninen på fredagen :(  Vi har badat, fiskat, spelat poker, kort, bastat sent på kvällen och sprungit ut och badat i havet hur mysigt som helst. Tack för den här veckan bästa släkten!


  Sophie, Robban, Izabell, Elin, Pekka, Eva och Jocke :)   Båten som man åker till rävsten med :) Ut med båten    Erika och Emil :)  Några fiskar jag fick första dagen Vårat dass åt vänster haha :)       En huggorm. Jag måste bara berätta. Kolla min morbror han ba: Ååh.. kom kolla en huggorm! Alla sprang dit och det var ingen huggorm där. Han sprang till det bästa fiskestället. Han sa bara så för att få det bästa fiskestället. Sen ungefär 5min efter så såg vi en riktig huggorm typ på samma ställe. Läskigt hahah ;o   Pontus, Izabell, Pontus och Sophie på andra sidan :)   Vet inte vad jag gör hahaha   Jag sooolar :)   Mamma som flyter där ute i havet     Robban, Izabell, Sophie och mamma :)   Jag, Sophie och Robban :)   Robban :)   Robban och Sophie :)   Robban :)   Jag :)   Jag :)   Grillmästaren Pekka hahah :) Robban, Pontus, Jocke, Elin och Izabell :)   Jag och Erika :)   Jag, Erika, Emil, Eva och Sirpa :)    

     Liten fisk :(   Min stora och lilla :)   Några fiskar vi fick på onsdagen fast det där var verkligen inte alla. Det fanns jätte många fina havsabborar :)   En läskig stor padda. Jag trampade på en groda en dag när jag skulle gå hem från bastun, vet inte om den dog eller inte men den låg och sprattlade på rygg efter jag trampade och råkade sparka på han hahah, stackarn. Det var fullt med grodor och paddor där.   Oj ;)   Oj ;)  Får :)     Elin och Jocke :)   jag :)       mamma och jag :)   Min söta fisk :)             På väg hem     Landat på gräsö efter båtturen :)     Det är på dit resan. Packning hade man iallafall, det är våran packning och robbans, sophies, izabells och pontus :)   På väg till stugorna :)   Sophie och Robbans snygga mössa hahaha :D   Jag och min fina fisk :)   Fina och stora abborar fanns det i havet :)   hahah :)       Erika, Sirpa och Pekka :)       Min fina fisk :)   Poker körde vi också :)   Pekka, Jocke, Elin och Eva :)   Huggormen ;o   Jag och Erika :)  Jag tare lungt :)  Sirpa och Pekkas är som dom är :)  Jag, Erika, Emil, Pekka och Pekka :)       Mamma vart glad för den där lilla hahah :)         Min morbror de där hahaha :)   Jag och Hasse :)   Jag läser roliga historier :)   Fiskar :) Robban och Pontus var kvar på slutet när alla andra hade åkt ut på poker Robban, Elin och Pontus :)   jag hahah :) jag ror och mamma i bakrunden :)       Tog färjan från gräsö för att komma hem. Det var slut på denna resa nu. 

Av Karin Sellén - 24 juli 2011 23:53

Det här blir sista inlägget på en vecka. Drar till rävsten med släkten imorrn. Ska lägga mig i sängen och läsa någon tidning sen ska jag försöka somna som jag inte kommer lyckas med på ett tag för jag ska liksom upp kvart över 8 hahah. Men ni får ha det så bra heejdååå :)

Av Karin Sellén - 24 juli 2011 23:14

Fick ett sms om att jag skulle gå ut för Tessan skulle berätta en sak så gick ut och mötte henne och Mimmi. Jag stog där en timme och pratade med dom sen börjde det dugga lite men vi brydde oss inte om det så så började det spöregna och jag gick hem. Kom hem helt genomblöt och självklart så tog ja de kläderna som ja skulle ha imorrn när jag åker så får ta och torka dom hahah smart tjej :) Roligt att man ska upp kvart över 8 imorrn så att vi inte missar båten -.-

Av Karin Sellén - 24 juli 2011 21:59

Jag har nog packat klart nu fast det som jag har glömt märker vi där borta. Kommer bli jättekul att umgås med släkten och alla andra som ska med oss :D


Rävsten 08

  Mange, Robban och Jepppe slängde i mig i havet :(

Av Karin Sellén - 24 juli 2011 17:35

Här är min nya kompis som ska bo hos oss när jag är borta :)

  En liten kortiis :D            Jag och lilla Eddie :) <3

Av Karin Sellén - 24 juli 2011 14:13

Imorrn drar jag till rävsten men min släkt. Kommer hem nästa vecka :))

Ovido - Quiz & Flashcards