karinsellen

Alla inlägg under juni 2010

Av Karin Sellén - 21 juni 2010 00:46

Idag har jag packar klart det sista och sen har jag och Julia spelat lejonkungen HAHAHAHH  Imorrn åker vi tror inte jag kommer skriva nå mer så vi ses om 2veckor hejdå ha det bra alla underbara vänner kommer sakna er!

kommer hem den 6 Juli



och Josefin kommer verkligen sakna dej för vi ses om 3veckor för hon ska till Rhodos och jag till Parga så båda är i grekland fast olika ställen och hon åker nästa vecka. Men du får ha det så bra bästa vän jag kommer sakna dej extremt mycket!    

Av Karin Sellén - 20 juni 2010 16:20

IMORRN ÅKER JAG TILL GREKLAND  

här kan ni få en bild på mig och mina bästa vänner bara så ni ska ha något att kolla på så ni inte saknar mig allt för mycket hahahha  

 

älskar er josefin och kristin!<3

Av Karin Sellén - 19 juni 2010 01:56

Nu har jag och Josse haft videosamtal och spelat fia med knuff HAHAHAHHA  

ska ta och läsa lite kalle-anka tidningar eller nå för är inte ett dugg trött fast klockan är 2  


Älskar dej josefin din snygging <3

Av Karin Sellén - 18 juni 2010 13:33

133 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? ja

Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? ja

Hur många har du varit kär i ? vetinte men seriös kärlek så äre väl typ 2

Är du kär just nu? nej


- Tio frågor om dig själv


Namn? karin

När fyller du år? 8 Juli

Några piercingar? nej eller bara öronen

Några tatueringar? nä

Vad har du på dig just nu? T-shiert och shorts

Vilken årstid är bäst? sommaaar fast svensk sommar regnar det bara på :(

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? sooova läääänge

Vad tycker du mest om hos dig själv? vet inte

Vad är du bra på? Bäst på allt :D

Vem älskar du mest på denna jorden? hm.. typ familly och josse :D

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? beror på


- 10 frågor om dina vänner


Vem vet allt om dig? josefin

Vem är den roligaste av dina vänner? alla har inte tråkiga vänner :D

Vem är snyggast av dina vänner? många

Vem är mest partyprisse? hm typ Tessan och Bella

Vem är den du helst har filmkväll med? alla

Vem av dina vänner är mest "evil"? hm..


- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? vet inte typ mamma

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? aa


Vem är farligast i din familj? bror hahhaha :D

Vem ser roligast ut i din familj? ingen det går i släkten ;) ;)

Vem är coolast? Jaaag

Har ni något husdjur ? ja hos pappa 4hundar snart 5 :D

Mest gemensamt med? alla

Underhållningen? mamma -.-

Sover du oftast med? i familjen eller kompisar?

Roligaste kvällen med familjen? vet inte


10 frågor om idag

Vad har du gjort idag? sååvviit

Vad ska du göra nu? duschaaa och äätaa

Har du gjort något dåligt idag? jaa setat vid datan :D

Vad har du ätit idag? nää

Har du duschat idag? skaa ju

Är du trött nu? nej

Vad händer i morgon? packa, packa och packa

Går du i skolan? inte nuuu sommarlov du vet ;)

Har du varit i skolan idag? neeeeeeeej


- ANNAT


Hur mår du just nu? Suveränt

Har du piercat dig? örona

Är du hungrig nu? lite

Vad är klockan nu just nu?  13.40

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? inge

-TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senast? Jonna

Vem ringde du senast? Emma

Vem sms:a till dig senast? Bella

Vem sms:a du till senast? Bella


MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? nej

Vilket är ditt favoritband/artist? många

Vad gillar du för musik? olika


- KLÄDER


Har du fler än 4 linnen? jaa

Har du fler än 3 jeans? jaa

Har du fler än 5 tröjor? jaa












- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? aa

Använder du wax? nej

Använder du ögonskugga? händer

Använder du kajal? nej

Använder du hårspray? aa


Använder du volymspray? ibland

Använder du mousse? nej

Använder du deodorant? ja

Använder du skinspray? nej

Använder du parfym? ja

Använder du läppglans/läppstift? nej

Använder du brunkräm? nej

Använder du rouge? nej

Uppsatt hår eller hängande? hängande

Plattar/lockar du håret varje dag? plattar oftast


KÄRLEK

Är du kär just nu? nej

Har du kysst någon idag? nej


Är du romantisk? kan hända

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? singel tills ja hittar den rätta

Vem sov du senast bredvid? tror de var josse, bella och bea


Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? ******

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vet inte

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flckvän? ja klart Helene bara att komma HAHAHAH ;)

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? vet inte typ snygg

Av Karin Sellén - 17 juni 2010 11:31

Jag har ont i magen och lite ont i halsen så det blir nog bara att vara hemma idag och kolla på fotboll för först är det Argentina-Sydkorea och kl 4 är det Grekland-Nigeria och kl halv 9 är det Frankrike-Mexiko. Så det blir nog kul att kolla på de matcherna   


 

Maradona lyfter upp Messi och pussar han på kinden efter förra matchen.


Messi vi litar på dig ni kommer fixa det galant mot sydkorea visa vad du går för  

Av Karin Sellén - 17 juni 2010 10:36

Fan vad tidigt jag har börjat vaknat nu har vaknat 9-halv 10 båda dagarna det har varit sommarlov  



Jag är världens lyckligaste för jag har extremt tur men fråga inte varför 



R.I.P min cykel  

Av Karin Sellén - 16 juni 2010 23:06

Idag var jag i stan med Emma det var riktigt rooligt och underbart älskar dej gumman<3

Fast när vi kom till cykelstället så fanns inte min cykel kvar så någon har stullit den  


Aja direkt när jag kom hem så kollade jag på Spanien-Schweiz fattar inte att Schweiz kunde vinna med 1-0 Spaninen var mycket grymare hela matchen igenom. Men Schweiz gjorde ett tur mål när alla från spaninen låg helt skadade typ ju  


Sen kl 7 åkte jag,Jonna och Sophie och där var några från laget och några till och hade en helt underbar kväll, för er som är nyfikna på att veta vilka som var där så var det jag, Tessan, Bella, Emily, Ewe, Tove, Josse, Natha, Mimmi, Rossi, Jonna, Sophie, Fille, Fredrik och Dennis hoppas jag inte har glömt någon hahah. Men det var en underbart vi spelade fotboll och sen satt vi på grillen och hade mysigt. Det var hur varmt som helst och det var ljust ute hela kvällen och det känns verkligen som sommarlov nu helt underbar kväll tack alla! <3

 

Av Karin Sellén - 16 juni 2010 10:54

snart ska jag ta och börja gå till tågstationen för ska möta Emma där och sen åker vi till Västerås och shoppar. Sen hoppas jag att jag hinner se lite av Argentinas match  sen kl 7 blir det mys med laget  

Ovido - Quiz & Flashcards