karinsellen

Alla inlägg under november 2011

Av Karin Sellén - 30 november 2011 22:50

Precis kommit hem från träningen. Det var bra tempo och det gick riktigt bra för mig och det var en rolig träning.

 

Av Karin Sellén - 30 november 2011 19:09

OPS!! 10min senare så är 7borta :(

 

Av Karin Sellén - 30 november 2011 18:58

Bara för jag skrev det där om chokladkalendern så kunde jag inte låta bli så nu är visst 4luckor öppna och om jag känner mig rätt så öppnas fler under kvällen. Men tur att jag har träning 8.45-10.15 så kan jag inte röra den hahah ;)

OJDÅ!! Erkänn att min chokladkalender är fett fin :)

     

Av Karin Sellén - 30 november 2011 16:12

Ganska skön dag i skolan. kvart i 9 ikväll har jag träning också. Imorrn är det första december och det är tur att man har en chokladkalender hos mamma och en hos pappa för nästa gång jag kommer till den andra så får jag öppna många luckor, alltid lika gott med chokladkalender. Jag har insett att det bara är 24dagar kvar till julafton och 21 dagar till jullovet, det är ju ingenting. Imorrn har jag bara 2 lektioner och slutar kl 11 och sen blir det hem o göra lite uppsatser och sen kl 8 blir det att kolla på bödacamping hehe ;)

Av Karin Sellén - 29 november 2011 18:25

Hade jättesvårt att komma upp i morse så jag snooza hela tiden tills jag märkte hur mycket klockan var. Vi började kl 8 och när jag kollade på klockan var den kvart över 8 då tänkte jag värt att jag kämpa för att komma upp till skolan när vi inte har någon lektion men tillslut så kom urban så vi hade matte istället för engelska sen hade vi religion och där var vår lärare också sjuk så vi hade min spanskalärare på religionen sen istället för matte hade vi engelska istället för matte med urban eftersom vi hade matte i morse. Sen tog vi bussen till klöverhallen och hade gympa och där spelade vi innebandy och basket. Pappa hämtade mig där sen åkte jag hem och sitter här nu och dricker julmust och äter kakor. Håller på att fixa en lista med mina jullåtar på spotify för hade tänkt att lyssna på lite julmusik nu när julen börjar närma sig. Dags att börja köpa julklappar, skulle vilja göra det på torsdag eller fredags fast vi får se hur det blir :))

Av Karin Sellén - 28 november 2011 17:33

Snöa det igår eller inte? alla säger ju olika så vet inte riktigt hahah.

Träning på det här så är dagen räddad!

Av Karin Sellén - 27 november 2011 21:14

Min julstake uppe, Julmusiken på, pepparkakorna framme, det snöar ute. Det märks faktiskt nu att det är första advent. Nu börjar jag längta till jul och det börjar bli dags att köpa lite julklappar också tycker ja :))

 

Av Karin Sellén - 27 november 2011 15:09

Idag så blev det en riktig sovmorgon för mig för vaknade för sent så kommer inte kunna somna ikväll hehe bra jobbat. Idag är det första advent också, det känns inte som de men så äre :))

Ovido - Quiz & Flashcards