karinsellen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Karin Sellén - 29 augusti 2010 17:42

Kl halv 8 blir det bio med Bella och Kristin

Vi ska kolla på bröderna karlsson hahaha :D <3


  Här är en suddig bild på oss 3  Ni får den här oxå bara för den andra var suddig :) fast Beatrice är oxå med på bilden :) <3

Av Karin Sellén - 28 augusti 2010 21:42

Sov hos Kristin sen var Bella med på kvällen det var rooligt. Älskar er söötisar! <3

 

Vi körde ett spel (tjejsnack) då fick hon gå med en bok på hövve hahha :D

 

HAHAHHA :D

  ...   Kristin tvinga mig att lägga upp den pga mitt smile hahahah :(   bilden säger allt   hahha min mage :(   Du är bäst!  Älskar dej min sockertopp! <3

     

Lite barnspel vi körde hahahha :D <3

  HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA ja och Kristin när vi var små.

Av Karin Sellén - 28 augusti 2010 21:37

I onsdags var ja i stan med mina bästa alltså josefin och kristin<3

Ja köpte 2jeansleggins, en kofta och en tröja. Sen träffa vi Bella och Linnea sen åt vi på donken med de och såklart så var bella dum så de sluta med att ja fick ketchup på mig och Bella med på jackan hahah :P Sen så var josse någon annanstans sen skulle ja och Kristin gå över vägen Kristin ba: Kom nu ketchup så går vi  HAHAHAHAHHAH :(

  På tåget var det rooligt jag, Josse och Kristin dampa lite :D <3

Ni är världens bästa! <3

Av Karin Sellén - 28 augusti 2010 21:29

Tisdagen: Var vi i Tennishallen och hade 5kamp med klassen det var faktiskt rooligt. Det var mentorsgrupperna alltså de som var i mitt lag var Andre, Sebbe, Johannes, Ewe, Tilda, Jenny, Ronja, Elin, Emil L vem mer? Aja de var kul sen så spela ja fotboll och Tennis med Mostaffa och Zjemald hahaha :D


 

Bella var sämst ( hon i rosa ) hhahah :D

   

Josefin :D <3


På Onsdagen: Var vi ute vid nibble och gick med såna dära skidor sen hade vi dragkamp och vi spela kubb oså men vi fick sluta typ på en gång för vädret var dåligt efter det åkte vi till skolan och tittade på film


       

Kristin och Josefin mina bäästa :) <3

  Hoppas det går bra hahahha :D  

Av Karin Sellén - 28 augusti 2010 21:24

Här kommer bilder på några valpar vi har nu. De är nog mkt större nu för tog bilderna förra veckan


   

hahah han ser arg ut på bilden men den här lilla sötisen ska vi spara :)

       

Av Karin Sellén - 28 augusti 2010 21:19

Här kommer 3bilder som ja tog med mobilen när jag var i aros fortet med Tessan, Bella, Mimmi, Rosanna, Tove, Ida, Jonna och Emily


Tove :D

   

Emily :D

  Bella, Emily, Rossi och Tove :D

Av Karin Sellén - 28 augusti 2010 20:31

Ni kanske märker att ja inte har lagt in några inlägg nu när skolan har börjat.

Tro inte att jag har glömt bort bloggen för det har jag inte problemet är att jag inte har haft något data denna veckan för min är sönder och så men har min brors nu men det går inte att lägga in bilder ska fixa det någon gång, fast ni får vara berädda på att det kommer bli mindre inlägg nu när skolan har börjat och så slutar ju sent sen har ja träning sen måste ja hem och duscha,äta och göra läxor så kommer nog mina dagar se ut. Men någon dag kanske imorrn när jag åker till pappa kanske det rasar in inlägg för har massor med bilder i mobilen och kameran som vill ut på bloggen så snart som möjligt så ni får hålla utkick på bloggen  

Av Karin Sellén - 23 augusti 2010 12:09

Idg fick vi reda på nya schemat, det var säääämsst!

Måndag: 8.15-15.50

Tisdag: 8.15-14.50

Onsdag: 8.15-15.40

Torsdag: 8.35-15.40

Fredag: 8.10-15.20

Saknar vårat schema som vi hade i 8:an det var bäst. 

Har fått en ny mentor som vi ska ha i so och vi fick reda på att vi inte har någon no och matte lärare än hahahah :P aja får väl se hur det blir hoppas det blir bra i slutändan. Med Josefin och Kristin kan vi fixa det galant då kommer det gå fort och då är sommarelovet här igen förhoppningsvis :)


      

Ovido - Quiz & Flashcards