karinsellen

Alla inlägg under januari 2012

Av Karin Sellén - 31 januari 2012 22:19

Här är en till bild från när jag åker skridskor idag av Bea hahaha :) Är man grym så är man! ;)

 

Av Karin Sellén - 31 januari 2012 21:25

Innan jag drog och solade så gjorde jag världens godaste smoothie! Sitter och dricker det nu, smoothie är nog bland det godaste som finns!!

Av Karin Sellén - 31 januari 2012 19:57

En bild från när jag åkte skridkor idag också!

 

Av Karin Sellén - 31 januari 2012 19:16

Idag hade vi våran längsta dag men den är ändå skön för vi har rätt så sköna lektioner och på slutet idrott och idag så körde vi skridskor på idrotten. Sen på bussen träffade jag saknade josse, evelina och beatrice så vi bestämde att vi skulle gå till håkans döttrar och fika och prata lite om allt möjligt och så blev det, mysigt vare! Har precis kommit hem för jag har solat lite idag igen, det är riktigt avkopplande och skönt även fast jag vet att det inte är nå bra.


Jag och Tess på bussen imorse!

 

hahahah bjuder på den här bilden på josse och mig från håkans döttrar! ;)

 

Av Karin Sellén - 30 januari 2012 17:38

Imorrn på idrotten så ska vi åka skridskor. Hoppas det går bättre för mig än vad det gick för stackars Parsson när vi åkte på idrotten hahah! När ni ser någon elitåkare på videon lite då och då så är det bara jag! Ni kan ju lägga märke till 0.24 det är josse som ligger där uppe i högra hörnet medans jag står framför och försöker hjälpa stackarn! ;)

 

Här är bilden, josse i högra hörnet!!

Av Karin Sellén - 30 januari 2012 15:39

Kunde verkligen inte somna inatt.. men jag satte alarm på 06.10 och då vaknade jag och var helt täpt i halsen det gjorde ont men jag pallrade mig till skolan ändå och hade historia, natur och spanska och sen slutade vi 13.50 Är trött och ont i halsen och sånt så jag skippar nog träningen ikväll även fast jag verkligen vill träna eftersom slutspelet börjar på fredag menmen... Ikväll blir det nog att dricka mycket te och knarka halstabletter så jag kan träna på onsdag. Såg att familjen annorlunda började idag också så ska väl kolla på det också.

Av Karin Sellén - 29 januari 2012 22:00

Bara för att pappa är i Thailand så måste jag ta halv 8 bussen hela den här veckan, kommer vara helt död slutet av veckan och förmodligen försova mig någon gång hehe, men ska försöka att fixa många alarm jag kan så jag inte försover mig haha ;)

Av Karin Sellén - 29 januari 2012 19:01

Idag har jag bara haft en sån där skön slapparsöndag, fast tidigare idag så har jag solat också för när pappa och mimmi kommer hem från Thailand så ska de inte tro att de är jättebruna fast det kommer de vara så jag kände att jag behövde sola haha ;) Kvällen fortsätter nog framför någon film med något gott! och har det mys  :) 

Ovido - Quiz & Flashcards