karinsellen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Karin Sellén - 31 oktober 2011 21:36

Har precis kommit hem från en riktigt rolig träning. Vet inte vad jag ska göra imorrn för vill verkligen hitta på nå roligt typ dra till arosfortet eller gustavsvik eller nå men de verkar vara rätt så dött här i hallsta så de kommer väl sluta med att jag får sitta och inte göra ett piss hela dagen. Men ni får gärna höra av er om ni vill hitta på nått,


Här får ni 3bilder från sist jag var i arosfortet. Kanske inte de bästa bilderna men men..

Emily :) 

Tove :)

 

Bella, Emily, Rossi och Tove :) 

Av Karin Sellén - 31 oktober 2011 00:06

Igår så drog jag hem till bästa josse och vi tog en promenad till ica för att köpa lite gott sen bestämde vi oss för att jag skulle sova kvar där så jag gjorde det. Vi kollade på 2 filmer och hade mys sen somnade vi i josses säng med kläder på men vaknade av att det var jättevarmt så vi gick och gjorde iordning oss och sov så gott så. Sen vaknade vi halv 11 sen drog jag hem ungefär kl 12. Drog hem och duschade och fixade lite sen ungefär kl halv 5 kom Tessan och vi sjöng singstar och spelade nhl sen ringde Bella och sa att hon var utelåst så jag fick packa och så sen skjutsade pappa hem oss. Sen drog jag hem till Tessan och kollade på tv och hade mys. Alltid lika roligt med mina underbara tjejer! <3


saknar sommaren! <3

   

Av Karin Sellén - 29 oktober 2011 13:44

Här får ni lite bilder från i skolan i fredags:

           

Av Karin Sellén - 29 oktober 2011 00:15

Vilken match! Det var några borta idag så vi kunde bara köra på 2 kedjor och det var jobbigt men vi fixade det. Efter första perioden så ledde vi med 2-0 sen andra perioden gjorde vi nog våran sämsta match för vi låg under med 3-5 efter andra perioden så alla var riktigt besvikna och taggade om till sista perioden. Tillslut så vann vi med 7-5 bara vi verkligen vill så kan vi! Första och sista perioden så höll vi nollan men i andra perioden så rasade det tyvärr in bollar. Det hallen som vi spelade i så vann vi faktiskt guld i våras så det väckte en massa härliga minnen man blev nästan tårögd när man tänkte tillbaka på allt. VART ÄR GULDET? HÄR ÄR GULDET!!<3 Hallen är magiskt först vann vi guld och sen från att ligga under och tillslut göra 4mål i sista perioden, trodde aldrig vi skulle fixa det men det gjorde vi.


Till och med den här underbara trappen gick jag i idag, minnen! <3

 

Av Karin Sellén - 28 oktober 2011 13:38

Nu i skolan så har jag fått en riktig halloweenkänsla. Juste vi har höstlov, har inte tänkt på det ju, UNDERBART! Idag när jag kom till skolan så hade de ritat lite blod och sånt i trappen sen i skolan var det mörkt och så och alla lärarna och några elever hade klätt ut sig och var riktigt snygga hahaha. I skolan var vi i olika grupper med hela skolan sen gjorde vi några aktiviteter som t.ex man skulle stoppa ner händerna i några hål och gissa vad det var i, äckligt vare iallafall. Sen var det en massa lekar och frågesport och så. Sen kollade vi på mirror 2 det var jättebra fast den var ganska äcklig. Sen slutade vi kl 12.

 


Ikväll är det match mot örebro universitet! :D

Av Karin Sellén - 28 oktober 2011 07:40

Börjar kl 9 idag så vaknade i god tid så att jag skulle hinna byta om och fixa mig till våran halloweenfredag/finfredag

Så här blev min outfit tillslut:

Vit skjorta

Vit linne

Strumpbyxor

Krusat håret lite

Ska fortsätta fixa mig lite nu tjingeling ;)

        

Av Karin Sellén - 27 oktober 2011 14:44

klockan går riktigt sakta. Har tråkigt och de finns inget att göra heller. Hör när pappa och mimmi pratar om att de ska dra utomlands nästa vecka, inge sugen man blir att följa med, jag får följa med men kul att åka med bara dom hahah. Sitter och funderar vad man ska göra på lovet då för vill ju inte ha lika tråkigt då som nu. Skulle vilja göra en massa roliga saker på lovet, om ni har nå tips så kan ni höra av er till mig , tack i förhand!


 

Av Karin Sellén - 27 oktober 2011 12:48

Igår följde Tessan med mig hem och vi kollade igenom hela skolkatalogen som är på mer än 300sidor sen så spelade vi lite nhl sen kl kvart i 6 drog vi till västerås och kl 7 kollade vi matchen mellan VIK-Örebro. Vi stog mitt i klacken så det var ett jävla drag där. Vik förlorade tyvärr med 4-3 men VIK var bättre men sport är inte alltid rättvist. Men det var en rolig och grym match att kolla på.


Hade 2 lektioner idag sen slutade jag kl 11 och drog till konserthuset och käkade pannkakor sen tog jag halv 12 bussen. Man kan säga att jag har höstlov nu, helt underbart! okej det är en dag kvar men imorrn ska vi göra några aktiviteter och vi börjar kl 9 och slutar 12. Som ja sa så ska man ha halloweenkläder eller finkläder, vet inte riktigt än vad jag ska ha på mig men typ. Ska bli kul att se alla lärarna och eleverna som klär ut sig. Sitter här och kollar lite i skolkatalogen. Vet inte vad jag ska göra idag men vi får väl se. Kanske bara tar det lungt eller nå :)


 



Grattis bästa Kristin också som fyller år idag! <3<3<3

Här får ni lite bilder från när jag och josse firade Kristin förra året:

 

Tårta som jag och josse har gjort helt själva hahahah :D

 

sötis!

     

hahaha bjuder på den sista bilden!

Ovido - Quiz & Flashcards