karinsellen

Alla inlägg under december 2011

Av Karin Sellén - 31 december 2011 16:00

Våran lilla vove som är 9veckor :) <3

 

Av Karin Sellén - 31 december 2011 13:45

Ungefär så här såg mit 2011 ut! Här kommer en massa minnen från det här underbara året! Tack alla för ett helt underbart år tlllsammans med er!


Januari:

Började året med ett träningsläger i eskilstuna med dom här härliga brudarna!

 

Våran stuga vann de flesta tävlingarna så vi 4 fick åka och bowla

 


Februari:

fick våra klasströjor

 

jag och min sötis!

 

Spelade matcher med skälby

 


Mars:

Romme med Tess

 

Avesta med Tess

 

Firade Bella

   

Kryssning med släkten

 


April:

Vann GULD i örebrocupen!!

 

Jag och Kristin!

 

Ute med mina fina vänner!

 


   

Det var ett varmt påsklov

   

Tess och jag i kantzowska

   

Var och kollade på jensen gymnasie med mina de här underbara tjejerna

   

Maj:

Det var en riktigt rolig valborg

   

Fotbollsproffset!

   

Tess gjorde en fin krans hahah

 

Vattenkrig med Kristin

 

Härliga dagar vid lustigkullagrillen

 

Efter bio i västerås

 

Jag och Kristin efter gympan

 

mormors begravning!

 

Härliga kvällar!

 

Var i stan!

   

Jag och Kristin

 

Armen säger allt ;)

 

Spexfoto!

   

Sommaren är här!

   


Juni:

Bror tog studenten

 

Fiskade med jonna och josse

Årets första dopp

     

Ute med båten med Tess

 

Josses första dopp

 

Träning inför cabaren

 

Jag och Emily

 

Cabare föreställningar

       

olyckan..

Bästa supén med 9:or

   

Våra snygga lärare!

   

Min klass lärare

   

Skolavslutning

Studentfest hos mina kusiner

   

Roliga fotbollskvällar med en massa pers

 

Underbara midsommar!

       

Badade med Bella

   

Badade i forsen

 


Juli:

Cityfestivalen

 

Var på cityfestivalen dagen efter också

 

Brände mig rejält

   

Underbara böda sand med Tess

       

Sov i husvagen med josse, bea och kristin!

     

Bubloor!

 

Rävsten med släkten

         


Augusti:

Bakade chokladbollar med Tess

 

Bakade egna också som var dom godaste ever ;)

 

mys med mina tjejer

Bad med josse och kristin

     

Stockholm med Julia

   

Jag och Julia på väg till ullared

 

Framme!

   

Gröna lund med dom bästa!

             

Ängsö med nya klassen

   

Våra kycklingar

 

jag och josse

 

jag och bella!

 

jag innan träningen, fast träna har jag gjort hela året dåra

   


September:

Kungsörscupen förlora i semin

 

tjejkväll med dom bästa!

     

Skolan

 

mitt skolfoto

 

VIK match med pappa och janne

 

Spelade in en grym video på samhällen, höll på att dö hahahha

 

Oktober:

Tjejkväll hos mig

   

Jag

     

I skolan!

   

Jag, Bella och Tess innan träningen

 

jag

 

Halloween

 

November:

På väg till gustavsvik med Tess, Bella och Alex

 

utsikten från skolan

Vinst mot Skälby

   

Gympan med skolan

 

Käkade upp min chokladkalender innan december

   

December:

Trissan och jag på bussen

 

Låg etta ett tag för nu ligger vi tvåa

 

Jag innan lagfesten

 

Tess och jag på lagfesten

 

Bästa lagfesten med dom här tjejerna!

 

Julavslutningen

 

Böda camping

     

Nördade

 

Slutade året med att gå på vik med josse

  

SNART 2012!!

Av Karin Sellén - 31 december 2011 12:41

Idag är det nyår och jag ska ta det lungt med josse och bella! vet inte vad vi hittar på men vi kanske träffar på några andra ute och hittar på något,vem vet? ;)

 

Kristin fick också vara med på bilden :) <3

Av Karin Sellén - 30 december 2011 17:19

Idag har jag inte gjort så mycket utan bara tagit det lungt och det blir nog så hela dagen. Har busat lite med våran lilla vove idag också. Om jag inte har något annat för mig kl 7 så ska jag kolla på leksand-södertälje, hoppas att södettälje vinner för att leksand aldrig ska få komma om VIK. Sen kl 11 så ska jag nog kolla på sverige-slovakien. Som ni märkt så är jag en liten sportnörd för jag älskar att kolla på hockey och fotboll och sånt ;)

Av Karin Sellén - 30 december 2011 14:44

Imorrn är det nyår. Det blev inte riktigt som tänkt, först skulle jag och några kompisar festa men de blev inte så sen tänkte jag följa med Tessan till deras sommarstuga men det blev inte så heller så i år ska jag träffa Josse och Bella iställe, får se vad vi hittar på då :) <3


 

Av Karin Sellén - 30 december 2011 02:44

Har precis kollat klart på den här filmen och nu är klockan kvart i 3 så ska gå och lägga mig nu gonatt :)

Av Karin Sellén - 29 december 2011 22:35

VIK brukar alltid förlora när jag kollar på dom men idag när jag var där med Josse så vann dom äntligen! VIK vann med 2-1!!

Ååh.. jag har beslutsångest, det är så att jag inte vet vad jag ska göra på nyår och jag har 2alternativ och jag vill göra båda lika mycket... :(

 

Av Karin Sellén - 29 december 2011 16:56

Blev ändrade planer så åker och kollar på vik-bofors med saknade josse istället. Såg att vik hade jättemånga spelade som var skadade, sjuka och william karlsson på junior vm. Men hoppas vik tar hem det här ändå. Efter matchen så sover josse kvar här. Juste vi har fått hem våran vove nu, vi har inte kommit på något namn än men det är liten och söt iallafall hahah :) <3 

Ovido - Quiz & Flashcards