karinsellen

Alla inlägg under september 2013

Av Karin Sellén - 29 september 2013 22:00

Igår drog jag å Ida ut på krogen! Blev alltså en utgång för mig för tredje helgen i rad haha! Vi drog först till bill&bob å drack godaste drinken det var syltburkarna! Sen drog vi till Pluto, det var fan mycket folk där så vart en riktigt rolig och bra kväll! Vi dansade hela kvällen/natten sen tog vi 03.30 bussen hem, alltså en perfekt lördag! Hela den här helgen har varit så jävla bra!

Av Karin Sellén - 28 september 2013 13:01

Igår blev det riktigt bra kväll! Var i Västerås med Tobias och hans kompisar. Vi var först hemma hos en sen drov vi vidare till stan typ 23.00 Vi gick förbi bion och då tänkte vi att vi kunde gå på bio helt plötsligt å då kolla vi på The conjuring fast filmen hade redan hållt på i 10min när vi kom dit! Men det jag inte visste var att det var en fucking skräckfilm, jag som gick hem själv sen kl 02.30 å sen är jag själv hemma också fast det gick ändå bra! Filmen var bra fast hatar att gå på skräckfilm på bio, trodde jag skulle dööööö haha! Tog iallafall 2 bussen hem sen fast slapp iallafall åka själv för träffade Jonas på bussen. Blev en bra kväll! Idag väntas plugg sen ikväll taggar jag till utgång med Ida woopwoop! Blir nog riktigt roligt för vet ganska många som skulle ut ikväll! :)

Av Karin Sellén - 24 september 2013 23:01

Det här är seriöst bland de bästa dagarna i mitt liv! Har lyckats skaffa köööörkoort wihooo!! :D

Av Karin Sellén - 19 september 2013 19:32

Haha 3 bilder från i lördags! Blir utgång imorrn igen med Olivia och hennes kusin, blir nog en riktigt bra kväll! Imorrn i skolan ska vi till Regementets dag i Enköping, blir nog roligt!


HAHAHAHAHHA jag dööööör! Vafan gör jag?? 


HAHAHAHA när jag sitter på Alex axlar! Imorrn ska jag fan försöka vara fin på bilderna istälet hahahah!





Av Karin Sellén - 15 september 2013 13:02

Har inte bloggat på två veckor! Har inte orkat! Kan börja med å säga att jag hade en riktigt grym kväll igår! Jag å Olivia drog först till pitchers sen drog vi till Pluto! Roligaste kvällen på länge fan! Fast det första jag gör är såklart att spilla på mina vita jeans, lyckat haha! När man har blåmärken lite överallt då har man fan haft en bra kväll! Däremot idag är allt värdelöst för har ont i halsen, huvudet, ryggen å förkyld! Men tack för en riktigt bra kväll Olivia å alla andra som var där! :)<3

Ovido - Quiz & Flashcards