karinsellen

Alla inlägg under april 2012

Av Karin Sellén - 30 april 2012 18:44

FÖRSTA!!

   

Av Karin Sellén - 30 april 2012 17:17

Håller på å fixar mig lite inför kvällen. Inte långt kvar till mina tjejer kommer!! :D :D

 

Av Karin Sellén - 30 april 2012 14:53

Nu är jag redo för valborg! Nu kör viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! eller ja iallafall om 3timmar hahah -.-

Av Karin Sellén - 29 april 2012 23:49

Idag har jag legat och solat på altanen och kollar när familjen har byggt på altanen. Det var riktigt varmt och på kvällen grillade vi också, livet leker!! På kvällen var jag och josse ute på en promenad i det härliga vädret. Hoppas verkligen att det är lika fint väder imorrn när det är valborg. Jag har bestämt mig att jag ska vara med Josse, Tilda och Bea på valborg, dom ska komma hem till mig innan sen på kvällen drar vi till brasan och blir väl kvar ute ett tag sen.

             

Av Karin Sellén - 29 april 2012 12:35

Imorrn är det valborg men vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra då, men får väl fixa det under dagen :))

Av Karin Sellén - 29 april 2012 00:45

Vaknade kl 11 sen drog jag hem till Ida kl halv 2. Vi var ute och gick och glassade i det härliga vädret haha, och vi träffade mimmi, josse och jonna utanför ica också. Sen kl 6 följde Ida med till UKM och kollade det var många hallstingar som uppträdde som var riktigt bra. Vid UKM träffade vi på Tessan, Evelina och Simon också. UKM höll på i 3timmar och det var slut ungefär 9 så när jag kom hem åt jag sen åkte jag hem till Bella och hade det jättemysigt med Bella, Johanna, Kristin och Tilda. Vi hade tända ljus och massor med filtar och satt på henne inglasade altan och spelade kort, pratade och spökhistorier och några roliga historier. Det var riktigt mysigt!! :)

 

Vår!


UKM:

   

Kevin var riktigt grym!


 

Alla de här kläderna har Helene sytt! ;o

Efter modevisningen
 

Riktigt snygga kläder som helene har sytt och hon har sytt tröjan hon har på sig också! 
 

Av Karin Sellén - 27 april 2012 21:06

Sitter och kollar på innebandy Sverige-tjeckien bara för jag har inte har något att göra. Efter andra perioden står det 10-1 till sverige ;)

Av Karin Sellén - 27 april 2012 20:29

rolig fredag...

Ovido - Quiz & Flashcards