karinsellen

Alla inlägg under augusti 2012

Av Karin Sellén - 31 augusti 2012 16:11

Freeeedaaaaag!! Det har varit en helt vanlig skoldag. Slutade kl 12.25, då gick jag å frida på stan en sväng för jag behövde köpte torrschampo på h&m och ett nytt plast till min iphone och en massa godis från hemmakväll! Vi tog kvart över ett tåget hem med Sara, Elin och Emelie! Snart så bär det av mot kungsöööör wihooooooo nu kör vi brudar!! Den här dagen har faktikt varit väldigt lång för känns som om klockan är typ 10 på kvällen eller nå haha! Nej nu ska jag fixa det sista innan vi åker adiooos!! :)


hahhaha en jättegammal bild på mig och stjärnan josefin zakrisson! ;) <3

 

Av Karin Sellén - 30 augusti 2012 19:44

Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan med samhäll, engelska och spanska. Jag slutade 13.50 sen åkte jag hem och har inte gjort så mycket. Jag skrev ju igår att mina händer darrade jättemycket, dom gör det fortfarande, varför?? :O Aja snart ska jag kolla på robinson sen kanske jag sätter på en film eller nå! Den här helgen kommer jag att tillbringa i Kungsör eftersom vi ska på cup dit, det var inte så jättemånga spelare som kunde vara med i helgen men vi som är med får väl göra så gott vi kan, onödigt att slänga iväg en massa pengar utan att spela cupen, men får hoppas på det bästa!! :)


Nu börjar det närma sig seriestart i division två! :)

 

Av Karin Sellén - 29 augusti 2012 22:27

Idag är det onsdag och det innebär en väldigt lång dag från 8.00-15.45 Sista lektionen så hade vi idrott och vi körde ett boxpass, efteråt darrade mina händer sjukt mycket, kunde inte ens sätta på mascara, tycker det är lite läskig! Dom darrar fortfarande, ärligt talat så tyckte jag inte att det var så jättejobbigt på boxpasset men fattar inte hur mina händer kan darra så sjukt mycket, det är väldigt konstigt och läskigt tycker jag. Kanske börjar bli gammal? Haha ;) jag tog iallafall tåget hem med Emelie, Sara och Elin jävla lirare haha! När jag klev av tåget så stod Tessan där för hon skulle följa med mig hem sista dagen innan hon åker upp till Östersund. Vi spelade nhl sen åkte vi till träningen! Juste vi har hängt upp Tessans tröja i en tavla på väggen i nibblehallen nu också haha! Det är riktigt jobbigt att hon åker imorrn men får försöka så gott jag kan utan min bästa vän! Men vi träffas förhoppningsvis snart!! Saknar dig redan hjärtat!! Tur att jag fick din autograf idag, ska aldrig tvätta handen, kanske göra en tatuering? Hahaha ;) <3

Av Karin Sellén - 28 augusti 2012 12:50

Igår var jag som sagt med Tessan efter skolan, det var riktigt kul! På torsdag åker hon till Östersund, kommer sakna dig helt sjukt mycket! Men du får ha det så bra och jag önskar dig all lycka till, glöm inte att ta hand om gosan också hahah! Just nu sitter jag på bussen och idag har jag bara haft tråkiga lektioner Samhäll, matte å spanska! Vet inte vad jag ska göra idag för alla slutar typ runt 4 så får väl bara vara hemma å ta det lungt då! Den bilden högst upp åt vänster är jag i morse, eftersom det var iskallt ute imorse så körde jag på helsvart haha! Andra bilden högst upp är från igår! Den lägst ner till vänster är på mig å bästa Tessan från igår! Den sista bilden är på våra tre hundvalpar som vi har kvar här hemma! Nej nu ska jag dra ni får ha det bra hejdååå!! :)<3

Av Karin Sellén - 27 augusti 2012 12:40

Perfekt att blogga nu när man sitter på bussen. Jag började kl 8.15 fast är hos pappa dom veckorna som jag börjar tidigt så att han kan skjutsa mig till skolan på morgonen, skönt. Idag har jag haft engelska, svenska och geogragi, vi har nog världens roligaste geografilärare haha vilken lirare! När jag kommer fram till hallsta så ska jag träffa Tessan sen ska vi vänta på pappa, sen drar vi hem till mig å hittar på nå sen ikväll har vi träning :) bilden är tagen i morse, var jävligt trött då iallafall haha!

Av Karin Sellén - 26 augusti 2012 17:08

Igår kväll drog jag som sagt hem till Ida igen. I spelade yatzy haha å kollade på film och åt en massa gott!! Åkte hem ungefär halv 12. När jag kom hem så hade vi gäster här hemma Karin och Magnus (nathas föräldrar) så satt ute på altanen i några timmar med dom å va lite social! Så ja det blev rätt så sent för mig iallafall, gick och la mig ungefär halv 3! Snart ska jag duscha sen ska jag packa för ska dra till pappa den här veckan, har inte varit hos honom på hela lovet så nu när skolan drar igång så ska jag va hos han dom veckorna vi börjar tidigt så att han ja skjutsa mig till skolan! :) på bilden är det en massa gott som jag och Ida åt till filmen + godiset som inte är med på bilden haha :)

Av Karin Sellén - 25 augusti 2012 18:49

Idag hemma hos Ida träffade jag på min stora kärlek frank! Jag å ida var å köpte en massa gott till kvällen för ska snart tillbaka dit å kolla på film å äta en massa gott med min älskling Frank och ida! Det är jag å min älskling Frank på bilden!! :) <3

Av Karin Sellén - 24 augusti 2012 23:29

Idag började jag halv 1 och slutade 5, ja det är segt att sluta 5 varannan fredag men får sovmorgon iallafall så det är skönt! Idag har jag inte gjort så mycket utan när jag kom hem så kollade jag först på fångarna på fortet sen kollade jag, mamma å hasse på en gång i phuket, jag tyckte att filmen var riktigt bra så jag kan rekomendera den iallafall! Imorrn ska jag nog träffa Ida iallafall sen får vi se vad vi hittar på för roligt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards