karinsellen

Alla inlägg under februari 2012

Av Karin Sellén - 18 februari 2012 19:00

Tänkte precis skriva nu är man redo för fest men fick precis reda på att de var några som inte ville dra dit längre. De var den här lördagen förstörd för hade väntat på det här hela dagen. Vad ska jag göra nu då? Ta av mina kläder och smink och åka till pappa eller vet inte vart jag ska ta vägen eller göra nu då..

         

Av Karin Sellén - 18 februari 2012 13:07

Somnade riktigt gott igår kväll efter vinsten och njuter fortfarande av den. Jag vill bara dra tillbaka tiden tills matchen igår för alla i vårat lag var så himla positiva och det var en riktigt härlig stämning igår, det var nog den roligaste matchen på länge. Ni är så härliga mina brudar! Nu är det bara att tagga för fest i kväll woop woop!!

    

Av Karin Sellén - 17 februari 2012 22:50

Vinst mot Skälby med 11-3 wihoooo! Första perioden så stog Emily och jag gjorde 2-0 målet på henne, det kändes riktigt skönt haha så får se om hon är glad på måndag hahah! Godis efter match är nog det godaste som finns muuuums! Imorrn kväll blir det att dra hem till Ilja för lite fest också!

Av Karin Sellén - 17 februari 2012 16:42

Hade 3 lektioner idag sen slutade jag 12.30 fast stannade kvar i stan med Bea och Frida ett tag. Vi gick runt lite överallt sen tog jag kvart över 3 tåget hem. Ikväll är det match mot Skälby, börjar faktiskt bli lite nervös för det är flera som jag känner som har sagt att de ska komma och kolla på mig och det är extra pirrigt eftersom det är skälby vi möter också! Men 3poäng ska vi ha iallafall!!

 

Av Karin Sellén - 16 februari 2012 22:27

Skönt att det blev en vinst för VIK, De vann med 3-1! Hoppas Bofors och Leksand förlorar några matcher nu så kommer allt gå bra! KOM IGEN NU VÄSTERÅS!!

Av Karin Sellén - 16 februari 2012 13:26

Började imorse med matteprov och det gick faktiskt bättre än jag hade förväntat mig wihoo! Sen hade vi coachtid och då delade vi upp klassen i 2 delar och spelade två olika spel, jag och några till spelade "med vilda gester" och vi hade fyra olika lag.Det är riktigt roligt fast jag är sämst på charader så det gick som det gick.. jag, bea och isabelle kom såklart sist hahah.. Vendela, Tina och Louise vann! Med vilda gester är exakt samma sak som med andra ord bara det att man gör gester istället för att förklara ordet. Sen på historian kollade vi på film. Slutade 12.25 Ikväll blir det hockey med josse! :) <3

Av Karin Sellén - 15 februari 2012 22:23

Var nyss och kollade på herrarna div 2 hallsta-tillberga, hallsta förlorade med 10-9 men det var sjukt spännande på slutet. Men ska gå och plugga lite nu. Juste imorrn ska jag och josse på en vik match också! Måste egentligen köpa kläder till lördag för vet inte vad jag ska ha på mig då för ska på fest då men får väl rota i garderoben och se om man har någonting annars finns ju alltid mammas garderob haha :)

 

Av Karin Sellén - 15 februari 2012 18:42

Dagarna rullar på väldigt snabbt! Det har varit en helt vanlig skoldag idag! Slutade 13.50 På lunchen träffade jag Tessan så jag lämnade dom andra och drog och käkade på donken med Tessan istället hahah! Kl 8 ikväll ska jag dra till nibble och kolla på A-lagets match :)

Ovido - Quiz & Flashcards