karinsellen

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Karin Sellén - 15 december 2013 13:20

Igår hade vi match mot Rönnby fast vi förlora tyvärr med 4-1 men vi gjorde faktiskt en bra match! Jag gjorde vårt mål också hihi! Efter matchen sa Kallin "du var bästa på plan!" Efter matchen åkte jag hem å fixade mig å sen drog jag hem til Robban å Sophie efter Robban fyllde år så var riktigt roligt att träffa släkten! Sen på kvällen tänkte jag å josse att vi skulle dra till pitchers å sätta oss å prata där å det gjorde vi, roligt att träffa henne å snacka med henne för var väldigt längesen! Sen slutade med att vi drog till Pluto, fast där var det jättelite folk å josse behövde dra kl 12 å då stannade jag kvar där med Tobias kompisar fast Tobias saknades verkligen, men är glad över att de tog hand om mig iallafall haha! Tog 2 bussen hem sen. Idag ska jag nog bara ta det lugnt å kanske plugga lite för har matteprov imorrn! :(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards