karinsellen

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Karin Sellén - 2 december 2013 18:21

Har inte hunnit bloggat på typ en månad men mitt liv rullar på bra å jag kan verkligen inte klaga. Har hunnit gjort ganska mycket sen jag bloggade sist. Har varit i stockholm å kollar på Sverige-Portugal, fyfan vilken grym match det var att kolla på i verkligheten. Har även varit med massa kompisar å min fina pojkvän, har haft fullt upp kan man säga.


Den 24 November blev jag tillsammans med världens finaste kille! Är så glad att jag träffade dig, vi träffades för första gången den 2 Augusti på pluto! Så otroligt glad att jag träffade honom! Fast det tog ett tag innan vi blev tillsammans men bättre det än att gå in i någonting som man vet inte kommer hålla länge! 


Jag å Tobias följde även med pappa å Mimmi på trav i Örebro förra torsdagen haha har aldrig kollat på trav i hela mitt liv å vann ingenting heller men otur i spel, tur i kärlek hihi!

Nästa tisdag drar Tobias till brasilien och kommer vara där i 3 hela veckor, kommer sakna han sååå mycket! Därför ska vi till Stockholm på Lördag å bo på hotell där en natt, kommer nog bli riktigt roligt å mysigt!


Kan ju även berätta lite kort om helgen för har haft en riktigt bra helg. I fredags drog jag, Olivia, Alex, Jonte å Simon till Saco-mässan fast jag å olivia var där i knappt en timme för sen tog vi pendeltåget till Stockholm å shoppade, åt på restaurang å hade det riktigt bra, sen på kvällen drog jag å pappa på hockey sen drog jag hem till någon på förfest sen drog vi till pluto, hade en riktigt grym kväll! Synd att alla inte kommer ihåg hur bra kvällen var bara haha! Men jag drack nästan ingenting eftersom jag hade match dagen kl halv 7. Gjorde både mål och assist på matchen fast vi förlora tyvärr med 5-4, så jävla surt! Har gjort 6 poäng på 3 matcher, det är fan bra för att vara mig hahah! Det är bara för Tobias har kollat på våra matcher haha! Nej men de är skönt att få lite poäng, efter matchen sov Tobias hos mig å va med han hela söndagaen också, åkte hem kl halv 2 på natten även fast jag hade skola imorse, var skapligt trött då haha! Nej nu orkar jag inte skriva nå mer men jag ville bara säga att jag lever haha! Men ni får ha det bra!


HIttade ingen snyggare bild :)

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards